środa, 3 kwietnia 2019

Projekt denko - marzec

Cześć :)

"Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata'. Czas pokaże, czy przysłowie to będzie miało rację bytu. "W marcu jak w garncu" rzeczywiście się sprawdziło i miesiąc ten uraczył nas przeróżną pogodą. A jak wypadł pod kątem zużyć kosmetycznych? Zapraszam na standardowy projekt denko.


Ava Laboratorium, Relipidium+, pasta do mycia twarzy - pojemność: 50 ml
Jej działanie przedstawiłam tutaj.
Ginvera, tonik oczyszczający - pojemność: 150 ml
Znacie tę sytuację kiedy zabieracie się za pisanie recenzji, zabieracie, nadal zabieracie i wreszcie produkt się kończy a Wy jesteście z niczym? Tak właśnie było tutaj, więc recenzja będzie krótka i rzeczowa. Tonik dobrze odświeżał i tonizował twarz. Nie pozostawiał jej przesadnie ściągniętej, ale musiałam dość szybko zaaplikować krem. Na plus zasługuje przyjemny zapach od razu kojarzący się z zieloną herbatą. 
L'biotica, maski algowe peel-off - pojemność: 12 g
Działanie obu wariantów omówiłam w tej recenzji. 


Fitomed, krem pod oczy 'kocanka włoska' - pojemność: 15 ml
O tym kremie pisałam tutaj
Biodermic, krem przeciwstarzeniowy z ekstraktem z pereł - pojemność: 50 ml
Chętnym zapoznania się z jego działaniem odsyłam do wpisu.
D'Ran, krem Wonder Hwangto - pojemność: 100 ml
Jego recenzja znajduje się tutaj.


Futura Natura, peeling 'soczysta pomarańcza' - pojemność: 200 g
Ten naturalny kosmetyk przedstawiłam w tej recenzji.
Biolonica, regenerujący krem do rąk - pojemność: 75 ml
O jego działaniu przeczytacie tutaj.
Palmolive, żel pod prysznic 'coffee love' - pojemność: 500 ml
O tym pięknie pachnącym żelu pisałam tutaj.


Colgate, pasta do zębów 'herbal white' - pojemność: 100 ml
Pasta jak pasta. Dobrze się pieni, oczyszcza zęby i odświeża oddech. Ma przyjemny smak. Nie wybiela.
Smile, Smart White, płyn do płukania jamy ustnej - pojemność: 600 ml
Pojawia się tak często, że nie będę Was zanudzać kolejnym opisem działania.
Revers Cosmetics, sypki puder bambusowy - pojemność: 8 g
Jego przyjemne działanie przedstawiłam w tej recenzji.
Wet n wild, tusz do rzęs 'lash renegade' - pojemność: 8 ml
Moją opinię oraz efekt na rzęsach zobaczycie tutaj.

Jestem bardzo usatysfakcjonowana swoim denkiem. Produkty były wydaje i służyły mi długi czas, więc chętnie wreszcie wymienię je na coś innego.
Znacie zaprezentowane produkty? Co Wam udało się zużyć w marcu? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

106 komentarzy:

  1. Z Twojego denka znam jedynie żel Palmolive i zgadzam się z tym, że pięknie pachnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje zużyć. Ja planuje w weekend zrobić porządek z kosmetykami. Posegreguje je i wykorzystam resztki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zatem przyjemnych porządków życzę :)

      Usuń
  3. Zainteresowałaś mnie tym projektem Denko.Mamy okres przedświąteczny, czas na porządki, w kosmetykach też. Pod koniec marca uzupełniłam brakujące kosmetyki. Kończy mi się płyn do demakijażu.Chętnie bym o tym poczytała, bo cerę mam wrażliwą i nie wszystko mi pasuje. Ostatnio oddałam siostrze krem, był- jak dla mnie - zbyt naperfumowany(uczulił mnie),a firma dobra, sprawdzona.Ale kremu do twarzy już tam nie kupię.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką firmę masz na myśli?
      Z płynów do demakijażu polecam Dermedic lub z Bielendy "kokos i aloes' :)

      Usuń
  4. Z Twoich zużyć znam tylko tusz do rzęs. Kusi mnie ten żel kawowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że trafiło Ci się kilka fajnych produktów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, też nie lubię jak kosmetyki używam i używam i zużyć nie mogę;)))) Chociaż to nie dotyczy dobrych kremów- ale płynów micelarnych już tak;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że dobre kosmetyki mogą nam dłużej służyć, ale z czasem i one się zaczynają nudzić. A nasza ciekawość nowości jest większa :D

      Usuń
  7. Ogólnie kojarzę te produkty ale nie miałam ich. Pastę do zębów mmiałam i lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten peeling pomarańczowy to zdecydowanie coś dla mnie. Muszę sama wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego kosmetyku z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale miałam kiedyś jakiś krem pod oczy od Fitomed, ale niestety mnie uczulał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Puder bambusowy chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten żel o zapachu kawy mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki tę nie są mi znane. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię ten moment, gdy denkuję produkty, których używam od miesięcy i w końcu mogę je zamienić na coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tusz wygląda ciekawie ale ta szczoteczka - nie dla mnie :)
    Ogólnie denko ciekawe, większości nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zużywanie produkt jest bardzo przyjemne. Ten moment gdy można je zamienić na coś innego bezcenny 😀 A szczególnie jak mi się jakiś produkt znudzi 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam akurat tendencję do tego, że szybko chciałabym już poznać nowe produkty :)

      Usuń
  17. Miałam kremy z Ava Laboratorium, Relipidium+, pasty jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam okazję używać kremu do rąk Biolonika. Byłam z niego zadowolona, bo dobrze się wchłaniał i miał delikatny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jedną z masek L`biotica, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tylko płyn do płukania ust ;D praktycznie cały czas gości u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam krem Biolonica, dla mnie był przeciętny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam nic, ale fajne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem do rąk Biolonica chętnie bym sprawdziła, ostatnio mam bardziej przesuszone dłonie i kremy potrzebne co chwila nowe;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie powinien zaszkodzić, a może akurat coś zdziała :)

      Usuń
  24. Bsrdzo lubię żelki z Palmoluve, mam do nich sentyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma wiele fajnych wariantów zapachowych :)

      Usuń
  25. nic z tych produktów nie miałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Maski pewnie przy okazji kupię :). Ogólnie z tej gromadki miałam ledwie jeden produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe denko, z tych produktów akurat żadnego nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam żadnego z zużytych przez Ciebie kosmetyków, ale zaraz pójdę poczytać o tej paście, bo mnie zaciekawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne denko, lubię żele Palmolive

    OdpowiedzUsuń
  30. Obecnie u nas ponad 25 stopni ale zapowiadaja snieg, wiec z pewnoscia sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta się pokiełbasiły i może być śnieżna Wielkanoc xD

      Usuń
  31. Żadnego z tych produktów nie miałam. :D Mi udało się wykończyć krem i żel do mycia twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tego wszystkiego używałam chyba ostatnio masek peel off, wydaje mi się, że były to własnie te ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. The brand names e.g. Colgate and Palmolive are familiar to me.

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje marcowe kosmetyki są jeszcze w użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiecień też jest dobrym czasem na zużycia :)

      Usuń
  35. Love the Palmolive brand, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapach kawy lubię - żel mógłby dla mnie ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaskakująco nic nie znam, ale krem z Fitomed u mnie zawitał, choć musi poczekać na swoją kolej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego bardziej zadowolona :)

      Usuń
  38. Nie znam, ale żel od Palmolive od razu do mnie przemówił :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ulalala całkiem tego sporo zużyłaś- najbarzdiej zaciekawił mnie Fitomed, krem pod oczy 'kocanka włoska" - mam świar na punkcie kosmetyków pod oczy i pewnei dlatego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam duże wymagania co do kremów pod oczy i ciężko mi znaleźć taki, który by im sprostał.

      Usuń
  40. Z Twoich zużyć znam tylko krem do rąk marki Biolonica i przyznam, że bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zawsze podziwiam wszystkie kosmetyczne blogerki, które zbierają te opakowania ;) Ja zdecydowanie nie miałabym do tego cierpliwości. Jak bym zaczęła zbierać to albo bym zapomniała, gdzie kładłam puste opakowania i zapewne byłyby porozrzucane po całym domu :P
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już to weszło w nawyk, więc nie sprawia problemu :)

      Usuń
  42. The Palmolive body wash with coffee seems really nice, I love the smell of coffee ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie wietrznie ale ciepło :) Zaciekawiłaś mnie zawartością tego denka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Do tego żelu z Palmolive wracam w każdy sezon zimowy. Uwielbiam jego zapach i to że nie przesusza mi skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  45. Kosmetyki Revers świetnie mi się sprawdzały i myślę, że chętnie sięgnęła bym po ten puder bambusowy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Znacie tę sytuację kiedy zabieracie się za pisanie recenzji, zabieracie, nadal zabieracie i wreszcie produkt się kończy a Wy jesteście z niczym - znam i to mnie zawsze przeraza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się człowiek szybko nie weźmie na zdjęcia to potem jakoś tak ciężko i recenzja umyka :D

      Usuń
  47. O kosmetykach Fitomedu mam dobre zdanie. Z chęcią jeszcze kiedyś do nich powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Żele pod prysznic Palmolive pachną zawsze intensywnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.