piątek, 5 kwietnia 2019

Golden Rose Long Wear Finishing Powder - matujący puder do twarzy

najlepsze pudry utrwalające makijaż
Hej :)

Ileż to razy zdarzyło nam się ślęczeć nad starannym wykonaniem makijażu twarzy, wybierać pokład, modelować, konturować itd. aby na koniec zobaczyć niezadowalający nas efekt. A to podkład się zwarzył, a to porobiły się plamy, a to buzia zaczęła się szybko świecić. Często winę za taki stan ponosi źle dobrany puder, który nieodpowiednio 'gruntuje' twarz. Jak z tego zadania wywiązuje się puder Golden Rose?

najlepsze pudry utrwalające makijaż

Kosmetyk znajduje się w prostym, czarnym kartoniku z białymi napisami. Sam puder zamknięty jest w plastikowym, okrągłym słoiczku. Dolna część jest przezroczysta, więc widzimy aktualną ilość. Na czarnym wieczku mamy wytłoczone inicjały marki. 
Po odkręceniu wieczka naszym oczom ukazuje się klasyczny, biały puszek. od razu zaznaczę, że rzadko z niego korzystam. Wolę pędzle. Pod puszkiem mamy aplikator w postaci niewielkich dziurek. Plus za to, że dziurki zabezpieczone są folią, dzięki czemu nic nam się niepotrzebnie nie wysypuje.

najlepsze pudry utrwalające makijaż

Zaskoczyło mnie, że w opakowaniu wyczuwam jakby rześki, cytrusowy zapach. Podczas aplikacji zanika.
Puder ma nieco inną konsystencję od znanych mi dotąd wersji. Jest sypki - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jest też bardzo drobno zmielony. Podczas wysypywania przesypuje się z otworów niczym piasek w klepsydrze, następnie zaś przypomina skrobię ziemniaczaną. Jest bardzo delikatny, jedwabisty, nawet jakby puszysty.

najlepsze pudry utrwalające makijaż

Pora na przedstawienie działania.
To co od razu można zaobserwować to fakt, że puder idealnie dopasowuje się do koloru cery (a raczej nałożonego podkładu) i nic a nic nie bieli.
Golden Rose puder świetnie spisuje się przy mojej mieszanej cerze. Matuje te miejsca, które szczególnie narażone są na nadmiar sebum zaś nie wysusza pozostałych partii.

najlepsze pudry utrwalające makijaż

Nałożony w odpowiedniej ilości jest na twarzy zupełnie niewidoczny, więc gwarantuje nam naturalny wygląd.
Puder testowałam z różnymi podkładami i za każdym razem wzmacniał ich trwałość. Utrzymuje się na twarzy praktycznie cały dzień - cały czas wyglądając naturalnie.
Termin przydatności wynosi 18 miesięcy od otwarcia.
Koszt oscyluje w okolicach 24 zł za pojemność 11 g. Mój egzemplarz pochodzi ze sklepu Kosmetyki z Ameryki.

najlepsze pudry utrwalające makijaż

Jak dotąd byłam usatysfakcjonowana produktami Golden Rose i ten puder tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że jest to bardzo dobra marka za niewielkie pieniądze.
Znacie ten kosmetyk? Może macie inne hity wśród produktów Golden Rose? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

84 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Golden Rose, muszę w końcu coś wypróbować, bo faktycznie same dobre opinie o niej zbieram 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale może się nim zainteresuję, bo recenzja mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej lubię produkty do ust z Golden Rose, a pudrów używam nieregularnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo dobrego słyszałam o tym pudrze Golden Rose i Ty to potwierdzasz. Jeszcze nie miałam,ale już jestem przekonana w zupełności,żeby go kupić. Pozdrawiam. Miłego weekendu Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Used to put on make up a lot when I work. Now I don't use it much. Never heard and seen this brand around here.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma nic gorszego jak puder który psuje efekt całego makijażu. Zmywanie i nakładanie od nowa to koszmar:(
    Nie miałam nigdy pudru z tej marki, otatnio fajnie mi się sprawdza puder glinkowy z pixie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Pixi miałam podkład i byłam zadowolona :)

      Usuń
  8. Mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cenię sobie kosmetyki tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. I 've never tried this brand, thanks for discovering it for me.😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wiele dobrego o tym pudrze. Dla mnie byłby dobry jedynie na lato 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli do mojej mieszane cery również by się nadał. Ja ostatnio cały czas używam Rimmela, ale mogłabym spróbować sięgnąć po coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmela nie miałam, ale też chciałabym wypróbować :)

      Usuń
  13. Nie znam tego kosmetyku, aktualnie używam pudru ryżowego z Ecocera.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam lakiery do paznokci z GR <3 z produktów do twarzy mam tylko trio do konturowania i jest całkiem fajnie ;) świetnie że puder Ci się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  15. O jacie, puder który tak ładnie pachnie :D Jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja na ogół też, ale ten daje fajne efekty, więc chętnie z niego korzystam :)

      Usuń
  17. Jeszcze nie miałam, ale jest na mojej liście ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio ciagle o nim slysze, mysle ze musze przyjrzec sie pudrom sypkim GR :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji go stosować, ale firmę lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale mam w planach zakup, właśnie kończy mi się obecny :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne opakowanie. Ciekawa jestem czy poradziłby sobie z moją cerą :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji wypróbować kosmetyku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bogatą ofertę, warto się jej przyjrzeć :)

      Usuń
  23. W takiej postaci pudru nie miałam,świetna prezentacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście pudru nie miałam, ale bardzo dużo osób go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię markę GR-tego pudru jeszcze jednak nie miałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ponoć jest teraz popularny, ale jeszcze o nim szerzej nie czytałam :)

      Usuń
  27. I like loose powder but I have not seen this brand before.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tej firmy to znam jedynie słynne szminki :P ale ten puder wygląda bardzo ciekawie, fajnie że się sprawdził, może wypróbuję jak mi wpadnie w ręce, aczkolwiek nie ukrywam, mam swoich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie ma sensu eksperymentować, ale myślę, że warto dać mu szansę :)

      Usuń
  29. Z Golden Rose mam pomadki i krem BB i jestem bardzo zadowolona :) muszę wypróbować ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ ja uwielbiam te zdjęcia u Ciebie - są tak estetyczne:)
    Bardzo zachęciłby mnie ten lekki, cytrusowy zapach, bo uwielbiam takie. Golden Rose znaczy, oczywiście i faktycznie, jeśli chodzi o ich produkty to zwykle są to trafne kosmetyki, jak i w tym przypadku. Bardzo dobra recenzja, wiesz, jak zainteresować człowieka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię ich produkty, więc pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje mi się, że RLM kiedyś go u siebie polecała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię kosmetyki Golden Rose :) Puder matujący to dla mnie podstawa w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ciągle sobie obiecuje , że w końcu coś kupię z Golden Rose. A puder aktualnie mam z Benecos ale nie używam sam podkład mineralny mi starcza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minerały potrafią same zrobić całą robotę :)

      Usuń
  35. mam kilkakosmetykow z golden rose i są dobrej jakosci

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niewiele miałam do tej pory styczności z GR. Przymierzam się do zakupu podkłądu kryjącego i bazy rozświetlającej. A teraz widzę, że na listę musze dodać jeszcze puder :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z Golden Rose bardzo lubię lakiery do paznokci i pomadki. A ostatnio wypatrzyłam ciekawą paletę rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.