środa, 16 stycznia 2019

Futura Natura - peeling 'soczysta pomarańcza' oraz nawilżające masło do ciała z masłem kawowym i maliną

naturalne polskie kosmetyki
Hejka :)

Zima zaczęła dawać o sobie znaki. Termometry często wskazują temperaturę poniżej zera, za oknem biało, ale przy tym dość ponuro. W tym okresie niewątpliwie lubimy sprawiać sobie przyjemność, aby przetrwać ten czas bez niepotrzebnych załamań. czytamy książki, oglądamy filmy i seriale, zapalamy swoje ulubione świece zapachowe. Wiele osób serwuje sobie domowe spa. Dziś chciałabym przedstawić naturalne kosmetyki marki Futura Natura, które nie tylko wspomogą naszą skórę, ale swoimi zapachami przywołają letni, wakacyjny klimat. Zapraszam na recenzję pomarańczowego peelingu oraz malinowego masła.

peeling 'soczysta pomarańcza'

naturalne polskie kosmetyki

Kosmetyk otrzymujemy w tekturowym, w pełni ekologicznym opakowaniu. Sam peeling znajduje się w plastikowym słoiczku.Szata graficzna zachowana jest w bardzo minimalistycznym stylu.
Skład? No cóż... dla wielu z nas ideał. Znajdziemy tutaj jedynie cukier, olej kokosowy, olej rzepakowy i cytrusy.  
Po odkręceniu nakrętki od razu 'uderza' nas fantastyczny, słodki a przy tym orzeźwiający zapach. Co istotne, nie jest chemiczny a bardzo realistyczny. W 100% oddaje zapach świeżych, dorodnych pomarańczy.

naturalne polskie kosmetyki

Ogromny plus za konsystencję. Jest taka, jaką w peelingach lubię najbardziej - zwarta i treściwa. Pod palcami wyczuwamy morze drobinek cukru, które za sprawą olei są delikatnie natłuszczone. 
Producent sugeruje stosować peeling 1-3 razy w tygodniu. Niewielką ilość nanosimy na zwilżone ciało, masujemy przez 2-3 minuty po czym spłukujemy ciepłą wodą.
Przyjrzyjmy się działaniu.
Z racji mnóstwa drobinek cukru kosmetyk należy do mocniejszych zdzieraków. Można oczywiście dozować odczucia i osoby z wrażliwszą skórą na pewno powinny ją bardziej zmoczyć. Sama stawiam na mocny efekt. Nie lubię delikatnego miziania po skórze.

naturalne polskie kosmetyki

Po zastosowaniu skóra jest idealnie gładka i miękka w dotyku. Czuć nawilżenie i natłuszczenie. Na skórze pozostaje delikatny film ochronny. Nie lepi się, więc bez problemu można się ubrać. Wspominam o tym dlatego, że skóra jest na tyle dobrze wypielęgnowana, że można pokusić się o rezygnację z nakładania kolejnych produktów. To ważne w momencie, gdy nie mamy zbyt wiele czasu na więcej kroków pielęgnacyjnych. 
Podczas masowania cukier nie rozpuszcza się w szybkim tempie, dlatego nie musimy dokładać kosmetyku. Dzięki temu zyskujemy na wydajności.
Kosmetyk nie jest testowany na zwierzętach. 
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Wydaje mi się, że peeling jest nowością, gdyż nie ma go w ofercie. jak tylko dowiem się ile kosztuje to uzupełnię informację. Ma pojemność 200 g.

nawilżające masło do ciała z masłem kawowym i maliną

naturalne polskie kosmetyki

Produkt znajduje się w identycznym kartoniku co peeling. Opakowanie także jest plastikowe, lecz mniejszych rozmiarów.
Przyznam, że mam małe rozterki co do składu. Na stronie Futura Natura wyróżniono następujące substancje: masło shea, olej z pestek malin, olej kokosowy, oliwę z oliwek, glicerynę i witaminę E. Brakuje mi tutaj owego masła kawowego. Co więcej, jestem na 100% pewna, że na naklejce znajdującej się na pojemniczku jest inny skład. Niestety czcionka jest maleńka, a do tego napisy wyblakłe i ciężko mi go dokładnie rozszyfrować.

naturalne polskie kosmetyki

Masło ma śliczny zapach, w którym - o dziwo - na pierwszy plan wysuwa się kawa. Malina jest tutaj tłem dodającym całości słodszego charakteru. Kojarzy mi się z jogurtami malinowymi. 
Masło ma stała formę, która rozpuszcza się pod wpływem ciepła. Przy tym jest bardzo treściwe, ale jedwabiste. Czuć pod palcami zawartość olei. 
Pora na działanie.
Muszę zacząć od tego, że masło przyjemnie rozprowadza się po ciele. Nie potrzeba dużej ilości, aby wysmarować duży obszar ciała. Pozostawia na skórze delikatnie ochronną powłoczkę, która nie jest nazbyt tłusta. Nie ma problemów z ubraniem się, ale jednak zalecałabym stosowanie go wieczorem.

naturalne polskie kosmetyki

Po aplikacji skóra jest niesamowicie miękka i gładka. Daje odczucie dobrze nawilżonej i wypielęgnowanej. Aż chce się ją dotykać. Delikatna powłoczka sprawia, że skóra nabiera zdrowego wyglądu. Plus za działanie łagodzące podrażnienia - zwłaszcza te po depilacji. 
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Masełko kosztuje 29 zł za pojemność 100 ml.

Oba produkty zrobiły na mnie naprawdę dobre wrażenie. Naturalne składy, śliczne zapachy, bardzo dobre działania. Czy trzeba oczekiwać czegoś więcej? Ciesze się tym bardziej, że za niedługo pojawi się jeszcze jeden wpis z produktami Futura natura. Mam nadzieję, że już teraz nie możecie się doczekać :)
Znacie tę markę? Może zachęciłam Was do bliższego poznania asortymentu? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

85 komentarzy:

  1. Nie znam ani masła, ani peelingu, ale chętnie bym wypróbowała. Masło ma bardzo fajną konsystencję, zapach musi być obłędny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale ogólnie wpadły mi w oko. Pięknie wyglądają. Ciekawa jestem jak by się sprawdziły u mnie ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło do ciała to coś co chętnie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczysta pomarańcza to musi pachnieć bosko. Peeling idealny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za cudeńka prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pomarańcze w kosmetykach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tą marką - peeling wygląda świetnie a i masełko kusi!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm... Tak je ciekawie opisałaś, że aż chciałabym je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale oba mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Też ją lubię, ale tutaj dominuje zapach kawy :)

      Usuń
  12. Kawa i malina dwa moje ulubione zapachy :-) Musi pięknie pachnieć to masełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa marka, jeszcze o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z ofertą :)

      Usuń
    2. Ja też pierwszy raz się z nią spotykam ;)

      Usuń
    3. Zasługuje na to, aby było o niej głośniej :)

      Usuń
  14. Masło bardzo fajne, akurat o nim dzisiaj pisałam :D. Peeling wybrałam jednak kawowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię wszystkie peelingi, byle mocne :)

      Usuń
  15. Ze względu na zapachy oby kosmetyków to brałabym w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się nie spotkałam z tymi kosmetykami, a po Twoim opisie nabrałam ochoty, by je powąchać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz dla tych zapachow bym chetnie po nie siegala i dodatkowo dobry maja sklad :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta marka jest dla mnie nowością. Kawy nie lubię w kosmetykach ( poza peelingami) ale pomarańczowe cudo muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie peelingi, ale nie słyszałam wcześniej o tej marce. Twoja opinia na pewno zachęca, więc będę musiała sprawdzić, jak będzie się on u mnie sprawował ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie to nowość ta firma , muszę się zainteresować .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Zupełnie nie znam marki, ale produkty wyglądają bardzo kusząco, zapachowo ( myślę ) też mi pasowałyby :) Lubię naturalne peelingi za to cudowne uczucie nawilżenia i odżywienia które dają po użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem działanie tego powinno Ci się podobać :)

      Usuń
  23. Ależ się apetycznie zrobiło! Kosmetyki zapowiadają się naprawdę super! Napisałaś bardzo rzetelną i dokładną recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz się spotykam z tą marką, ale duecik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masło kawowe, to dla mnie, osoby uzależnionej od kawy raj. 😊 Muszę je mieć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo naprawdę wspaniale prezentujące się kosmetyki. Muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawiły. Niestety nie znam ani produktów ani marki, ale chętnie bliżej poznam :) kuszące, na pewno pachną cudownie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wypatrzyłabyś w ofercie coś idealnego dla siebie :)

      Usuń
  27. Dobre produkty to podstawa dla prawidłowej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla samego zapachu mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Peeling brzmi bardzo ciekawie, ale chyba zamiast go kupować, sama spróbuję sobie taki ukręcić. Mam w domu wszystkie potrzebne składniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie świetnie działał, a do tego da dużo satysfakcji :)

      Usuń
  30. Peeling ma fantastyczną konsystencję. Już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach kusi ☺
    Masło chętnie kupie,peelingu nie-obawiam się że podrażniłby moja skórę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mocny, ale można to stopniować :) W każdym razie Ty najlepiej znasz swoją skórę i wiesz co może jej zaszkodzić :)

      Usuń
  32. Wydaje mi się, że nie słyszałam jeszcze o tej marce. Zarówno peeling jak i masło chętnie bym wypróbowała. Te zapachy kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne. A w ofercie są jeszcze inne ciekawe produkty :)

      Usuń
  33. peeling super! za masłami jakoś nie przepadam:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Great product dear thanks for sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Zarówno peeling jak i masełko mam ochotę wypróbować :) Bardzo ciekawią mnie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czuję, że oba te produkty bym polubiła za ich konsystencję - lubię treściwe zdzieraki i masła :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Peeling wygląda rewelacyjnie! Podoba mi się bardzo jego konsystencja i skład :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Peeling Soczysta pomarańcza bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z peelingiem bym się zaprzyjaźniła na pewno! Uwielbiam naprawdę mocne ździeraki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie przeczytam kolejny wpis o kosmetykach tej marki, bowiem sama nie miałam jeszcze okazji ich używać i chętnie poznam je bliżej, chociażby ja na razie tylko dzięki Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Peeling! Nie dość, że świetny skład, wygląda na bardzo wydajny i czyniący dużo dobrego to jeszcze zapach pomarańczy! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.