sobota, 19 października 2019

Topmedica - krem forte z wit. C, krem przeciwzmarszkowy oraz krem-żel pod oczy - pielęgnacja twarzy ze sklepem Topestetic

pielęgnacja skóry jesienią
Hej :)

Każda pora roku ma swoje mocne i słabe strony. Jesień - tak często nazywana 'polską' i 'złotą' - obfituje w piękne barwy nadające niepowtarzalny klimat. Z drugiej zaś strony często wiąże się z deszczem, zimnym powietrzem, ponurym nastrojem. Nie jest też bez znaczenia dla naszej skóry. Po lecie jest ona często przesuszona i poszarzała. Obecny sezon jest jednak idealny, aby walczyć ze wszystkimi mankamentami za pomocą specjalnych kosmetyków i substancji. Najbardziej popularne są kwasy owocowe. Dziś jednak chciałabym zaproponować preparaty marki Topmedica - krem forte, krem przeciwzmarszkowy oraz krem-żel pod oczy. Wszystkie dostępne są wyłącznie w sklepie Topestetic. W ich składzie znajdziemy m.in. witaminę C, kwas hialuronowy oraz masło shea.

pielęgnacja skóry jesienią

Wszystkie zaprezentowane produkty otrzymujemy w kartonikach o prostej szacie graficznej. Zawierają wszelkie niezbędne informacje. Krem znajduje się w elegancko wyglądającym, okrągłym słoiczku.
W składzie, poza 7% zawartością witaminy C, znajdziemy m.in. masło shea, olej z pestek winogron, ekstrakt z kwiatów pomarańczy, kwas hialuronowy, ekstrakt z ginko balboa, sok z owoców aceroli, bisabolol.

pielęgnacja skóry jesienią

To co mnie urzekło to jego zaskakujący zapach. Kojarzy mi się z lodami jogurtowymi, w których gdzieś tam daleko w tle przebija się subtelna, bananowa nuta. Szkoda tylko, że dość krótko jest wyczuwalny. Chętnie stosowałabym balsam do ciała o takim aromacie.
Jego konsystencja jest delikatna, jedwabista. Przyjemnie rozprowadza się po skórze. Wchłania niemalże natychmiastowo.
Producent nie określa nam konkretnego przeznaczenia. Zgodnie ze swoim uznaniem krem stosuję codziennie wieczorem.

pielęgnacja skóry jesienią

Jakie widzę efekty?
Zacznę od tego, że krem forte z witaminą C pozostawia na naszej twarzy satynową, przyjemną powłoczkę, jednak nie mamy tutaj żadnego świecenia, klejenia czy uczucia lepkości. Wiem, że wiele osób tego nie lubi.
Rano buzia jest wystarczająco nawilżona, wygładzona i miękka w dotyku. Początkowo były to jedyne efekty, jednak przy systematycznych stosowaniu coraz bardziej zaczęłam odczuwać poprawę kondycji skóry. Stała się świeższa, bardziej promienna i rozświetlona. Wygląda na zdrowszą. Oczywiście nie poznikały mi przebarwienia, ale koloryt lekko się wyrównał. Nawet po ciężkiej nocy nie widać zmęczenia.
Nie zauważyłam, aby moja skóra zareagowała zapchaniem lub uczuleniem na ten kosmetyk.
Termin przydatności wynosi 3 miesiące od otwarcia.
Cena wynosi ok. 100 zł za pojemność 50 ml. 


pielęgnacja skóry jesienią

Ten krem również otrzymujemy w okrągłym słoiczku. Ten jednak jest już bardziej prosty i klasyczny aniżeli 'luksusowy'. 
Analizując skład z uwagą wyczekiwałam jakiś ekstraktów, wyciągów czy olei, ale niestety ciężko o takie. Doszukałam się jednak kwasu hialuronowego, skwalanu oraz - mało co mi jeszcze brzmiących - alg undaria pinnatifida. 
Konsystencja preparatu jest całkiem treściwa, ale przy tym jedwabista. Wchłania się szybko pozostawiając miękką powłoczkę.
Ponieważ znowu nie mamy zasugerowanego przeznaczenia, a krem zawiera SPF 20 toteż aplikuję go codziennie rano.

pielęgnacja skóry jesienią

Zapoznajmy się z działaniem.
Krem przeciwzmarszczkowy multiaktywny zapewnia mojej skórze solidną dawkę nawilżenia. Czuć pod palcami, że jest gładka, delikatna. Mam też wrażenie, że bardziej sprężysta i utrzymana w ryzach. Nie zauważyłam wpływu na zmarszczki, ale wierzę, że takie kremy to inwestycja w przyszłość i działanie zapobiegawcze. 
Kosmetyk dobrze współgra z makijażem. Nie warzy podkładu ani innych nakładanych produktów.
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Jego cena to blisko 120 zł za pojemność 50 ml.


pielęgnacja skóry jesienią

Krem otrzymujemy z poręcznej, zgrabnej buteleczce. Ma wygodny i higieniczny aplikator w formie pompki.
W składzie znajdziemy m.in. chlorellę, ekstrakt z ruszczyka, kofeinę, krzem organiczny, kwas hialuronowy, witaminę E i masło shea. To co jednak mi się nie podoba to obecność alkoholu.
Lekka konsystencja pozwala na łatwą aplikację i szybkie wchłanianie się produktu.
Aby dobrze i szybko ocenić efekty stosuję go dwa razy dziennie.

pielęgnacja skóry jesienią

Jakie zatem wykazuje działanie?
Po nałożeniu kremu, czy to rano czy wieczorem, czuję pod palcami wystarczającą dawkę nawilżenia. Skóra jest miękka, gładka, przyjemna w dotyku. Lekko ujędrniona i uelastyczniona. Nie widzę jednak u siebie efektów związanych z usprawnieniem mikrokrążenia czy redukcji zastojów limfatycznych. Nie poznikały mi cienie pod oczami ani poranne opuchlizny. 
Krem kontur oczu multiaktywny nie podrażnił moich oczu, nie powoduje łzawienia czy pieczenia.
Termin przydatności wynosi 9 miesięcy od otwarcia.
Jego koszt to ok. 64 zł za pojemność 15 ml.

pielęgnacja skóry jesienią

Z przedstawionych kosmetyków najlepiej oceniam krem forte. Drugi również jest dobry, jednak mam słabość do witaminy C, dlatego skłaniam się ku tej wersji. Ciężko mi konkretnie ocenić kontur oczu multiaktywny, gdyż od takich kosmetyków mam ogromne oczekiwania i ciężko o taki, który by im sprostał.
Jak już wspomniałam, wszystkie produkty znajdziecie w sklepie Topestetic. Obecnie na każdy z nich obowiązuje promocja. Warto wspomnieć, że do każdego zamówienia dołączone są próbki kosmetyków oraz ciekawe gadżety, które z pewnością wpływają pozytywnie na odbiór sklepu.
Znacie pokazane produkty? Zdarzyło Wam się zamawiać ze sklepu Topestetic? 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

97 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie ten krem z witaminą C. Moja skóra bardzo lubi ten składnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zapach i mi by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach to tylko maleńki aspekt. Są większe plusy i jeszcze kolejne kosmetyki :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię kremy z witaminą C, więc chyba się na ten skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja lubię jogurtowe zapachy :D nawet jak nie są długie w trwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo bardzo interesujące są te kosmetyki, zaciekawiłaś mnie nimi Lubię takie dobrze działające produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem z vit. C bardzo mnie zaciekawił. Myślę, że jesienią to fajna opcja, aby rozświetlić cerę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jesienią przydaje się ta substancja :)

      Usuń
  7. Uwielbiam kremy z witaminą c, ten też chętnie bym przetestowała, czuję, że mogłabym go polubić

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem z witaminą C mnie zaciekawił :) Być może w niedalekiej przyszłości się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. I never heard about this brand, but I'm very curious now!    

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że pierwszy raz widzę tą markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem-żel pod oczy bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, o ile nie masz zbyt dużych wymagań :)

      Usuń
  12. Estupenda información! Es un placer leerte! Feliz noche! 🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem forte chyba najbardziej mnie zaciekawił. Fajny w działaniu tylko nie do końca jestem pewna, czy ta jego silikonowa powłoka by mi pasowała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym jej silikonową. Jest bardzo miła i przyjemna :)

      Usuń
  14. Zawsze stosuję kremy w formule żelu ❣

    OdpowiedzUsuń
  15. A nice review, I have never order any product from this store yet.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten krem pasowałby mojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I've never tried vitamin c cream before, but it looks like a great investment! following now :)

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mogłam ją nieco przybliżyć :)

      Usuń
  19. Marki nie kojarzę, krem z witaminą C mnie zaciekawił, chętnie przetestowałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej jesieni akurat chce postawić na pielęgnację z kwasami owocowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli miałabym wybrać dla siebie któryś z produktów z tego wpisu, to postawiłabym na krem numer jeden - najbardziej zaciekawił mnie ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh very interesting products darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawił mnie krem pod oczy, ale po twojej opinii już nie jestem zainteresowana. Jest wiele tańszych kremów o podobnych właściwościach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Może dla mniej wymagających osób byłby lepszy, ale potrzebuję czegoś mocniejszego.

      Usuń
  24. Nie słyszałam o tych produktach ,wcześniej 😀
    Krem pod oczy ,nie dla mnie (mam już swoich faworytów ),za to pozostałe kremy chętnie bym wypróbowała 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kosmetyki do twarzy z witaminą C, moja skóra je uwielbia. Zapiszę nazwę tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ceny wysokie, jak na tego typu produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. I like cream that is easily absorbed by the skin and leaves no oil or stickiness on the skin.

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for introducing another great beauty product to us. And I love your photo setup.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię produkty z witamina C w składzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeczytałam i podziwiałam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Krem z witaminą C byłby dla mnie idealny ze względu na tendencję do naczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O dobrze wiedzieć:D Mi witamina C zazwyczaj służy w kosmetykach :) A tego sklepu nie znam i zaraz do niego zerkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie, że nie znasz Topestetic. Jest szeroko znany w blogosferze :)

      Usuń
  33. Chęnie wypróbowałabym zarówno krem z Witaminą C jak i krem przeciwzmarszczkowy

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszę się, że mogłam poznać ten krem! Mega mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A któryż to? Bo z tego co widzę to opisałam trzy...

      Usuń
  35. Nie wiem czy kiedyś miałam jakis krem z witamina C. Może kiedys cos wypróbuje z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa ta seria kremów, nie znam ich, ale po przeczytaniu Twojej recenzji chętnie po nie sięgnę :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Vitamin C and shea butter are favorites of mine. This sounds like something I would like to try.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o tej marce, ale lubię kosmetyki z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kosmetyki z witamina C sa zawsze u mnie mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam, ale mnie dla odmiany witamina C, nie przyciąga tak bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam, ale zaciekawiłaś mnie nimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej zaciekawił mnie ten krem z witaminą C i z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Troszkę przeraziły mnie ceny :) ale myślę, że warto byłoby znów używać jakiegoś kremu z wit. C :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.