wtorek, 22 października 2019

Kiedy na świecie pojawia się dziecko - niezbędne 'wyposażenie' maluszka.

podstawowa wyprawka dla dziecka
Cześć :)

Pojawienie się dziecka wywraca do głowy nogami życie każdego człowieka. Chociaż sama nie mam pociech to pamiętam jak to było, kiedy 15 lat temu urodziła się moja siostra. Nagle człowiek całą swoją miłość i uwagę przerzuca na tę małą istotkę. Zaskoczyło mnie, że własne potrzeby w tak krótkiej chwili odchodzą w zapomnienie. Patrzymy tylko na to, aby dziecko było zdrowe, szczęśliwe i bezpieczne. Musimy poświęcić mu nie tylko swój czas, ale także zaopatrzyć w niezbędne mebelki, akcesoria czy produkty higieniczne.

podstawowa wyprawka dla dziecka

Myśląc o dziecięcej wyprawce na pewno większość z nas od razu wskaże ubranka. "Moda" dziecięca jest przeogromna - możemy wybierać wśród uroczych śpioszków, body, czapeczek, śliniaczków itd. Nie ukrywam, że mam słabość do takich maleńkich ciuszków. Gdy urodziła się moja siostra potrafiłam większą część swoich oszczędności przeznaczyć właśnie na takie rzeczy. Stety niestety dzieciaczki błyskawicznie z nich wyrastają, ale - na szczęście - nie zdążą ich zniszczyć, więc można oddać kolejnym pociechom.
Ubranka to nie jedyne 'akcesoria', które możemy przekazywać dalej. Jest to o tyle istotne, im droższe są dane rzeczy. Nie bez powodu twierdzi się, że 'dzieci kosztują'. Nowe łóżeczko czy przewijak to niemały koszt, a przecież są to bardzo istotne elementy wyposażenia.

ranking wózków dla dziecka
Kolejnym niezbędnikiem, który wiąże się z dużym wydatkiem finansowym jest wózek. Oczywistym jest przecież, że dziecko do prawidłowego rozwoju potrzebuje nie tylko pożywienia bogatego w witaminy i składniki mineralne, ale także przebywania na świeżym powietrzu. Wózek mojej siostry był 'przechodni' - to znaczy trafił do nas od cioci. Te 15 lat temu wydawał się solidny, gdyż był ciężki, ale przez to też trochę niekomfortowy. Często miałam odczucie, że ją wywrócę, a przecież bezpieczeństwo to podstawa. Trzeba też wziąć pod uwagę, że z wiekiem dziecko będzie potrzebowało innej odsłony wózka. Wózek Cybex Balios daje nam możliwość przejścia z wózka głębokiego na spacerowy. Każdy model wyposażony jest w amortyzację oraz koła z wypełnieniem żelowym, z których nigdy nie schodzi powietrze. Do tego sprawdzają się na każdej powierzchni gwarantując wygodę użytkowania i perfekcję wykonania. Ponadto wózek Cybex błyskawicznie się składa - jedną ręką, a także został wyposażony w miękką, piankową kierownicę z regulowaną wysokością.

Zagadnienie związane z dziećmi mogłabym nieco utożsamić z kosmetykami - oba to tematy rzeki, o których można by było pisać w nieskończoność. Dzieci to nasze największe szczęście, dlatego też chcemy dać im przysłowiową gwiazdkę z nieba. Uważam jednak, że we wszystkim trzeba zachować umiar i zdrowy rozsądek. Skupmy się na rzeczach niezbędnych, dobrych jakościowo i - przede wszystkim - bezpiecznych. 
Jakie jest Wasze podejście do tematów związanych z maluchami? Lubicie rozpieszczać i kupować 'nadto' czy trzymacie rękę na pulsie? Macie - tak jak ja - słabość do wszelkich akcesoriów dla dzieci? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

81 komentarzy:

  1. Zdecydowanie bardzo lubię oglądać wszelkie akcesoria dla dzieci. Dla moich chłopaków staram się zachować umiar, ale lubię rozpieszczać dzieci znajomych 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza rodzina jest właśnie w temacie kompletowania wyprawki dla dziecka, ponieważ moja siostra jest w ciąży, więc jesteśmy z tematem na świeżo. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem gratuluję i życzę wszelkiej pomyślności dla rodzinki i maleństwa :)

      Usuń
  3. To Iwonko wszystko jeszcze przed Tobą. Teraz te akcesoria są coraz wymyślniejsze, wózki niesamowite. Kołyski, pościele, kocyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej dziedzinie idziemy tak do przodu, że ciężko się już w tym odnaleźć :)

      Usuń
  4. An important info for expectant mothers!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity jest teraz wybór ubranek dla dzieci i wszystko tak uroczo wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację - dziecięce niezbędniki to temat rzeka. I podejrzewam, że każda przyszła mama spodziewająca sie pierwszego dziecka czuje się zagubiona w tym wszystkim. I kupuje wszystko i najczęściej okazuje się, że połowa z tych rzeczy jest kompletnie nieprzydatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dotyczy większości niezorientowanych jeszcze rodziców, ale to też ma swój urok :)

      Usuń
  7. Kiedyś to miałam inne podejście, kupowałam wiele. Z obecnym rozumem już wiem, że trzeba mieć jakieś ograniczenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wszystkie akcesoria, ubranka dla maluszków są takie urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W praktyce, część rzeczy, która przed narodzinami dziecka wydawała się niezbędna, okazuje się zbyteczna. Warto zachować zdrowy rozsądek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak. Tyle tylko, że początkowo nawet to co dla nas wydaje się zdrowym rozsądkiem potem okazuje się przesadą :)

      Usuń
  10. My właśnie jesteśmy na etapie kupowania wózka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już mam to za sobą, ale jest tego wszystkiego i czasem okazuje się, że kupiliśmy coś co w ogóle nam się nie przydało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszym dziecku ciężko ocenić co się przyda a co jednak nie :)

      Usuń
  12. Ja już pierwszą wyprawkę mam za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przygotowanie wyprawki dla maluszka to nie lada wyzwanie :) Śliczne są te różowe buciki ze zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, że jak ja urodziłam synka to nie było takich świetnych wózków, tylko tak jak wspomniałaś ciężkie i masywne, które ciężko współpracowały :/
    Gdybym teraz miała wybierać to tylko Cybex. Nie dość, że są lekkie i poręczne to jeszcze każda z nas może wybrać w swoim guście. Ubranek mimo, że jest pełno to nie opłaca się kupować za dużo bo dzidziuś szybko rośnie, a kosmetyki to już sprawa indywidualna, ponieważ każde dziecko odbiera kosmetyk inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się z Tobą nie zgodzić. Chociaż ciężko ograniczyć się w ubraniach skoro jest tyle pięknych :)

      Usuń
  15. Dla dzieci wszystko jest słodkie, ładne i kuszące :) ale u mnie rozsądek zazwyczaj wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyprawka dla dziecka to temat rzeka, który cały czas jest jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, jakby to było wczoraj, a już ponad trzy lata temu jak kupowałam wózek i inne rzeczy dla syna. A potrzeby się szybko zmieniają, ciągle coś trzeba kupować, bo dziecko rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy pierwszej córce chciałam mieć wszystko, ale przy drugiej byłam już bardziej rozsądna i kupiłam tylko niezbędne rzeczy, z których faktycznie się korzysta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam dzieci, ale kiedy jestem w Pepco, to lubię czasami popatrzeć sobie na akcesoria dla Maluszków :D Są takie słodkie i urocze. Teraz mój chłopak ma małą chrześnicę, więc też czasami szukamy dla niej prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie mam dzieci, ale młodszą siostrę tak :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tyle rzeczy dostalam, ze nie zdążyłam sie rozkrecic z kupowaniem, a mala za chwilę 2 lata

    OdpowiedzUsuń
  22. Children are fun to buy for. It does seem that new and better products are always becoming available but the classics may be the best. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja zdecydowanie przesadzam, co zwłaszcza widać, jak już robię przesiew :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam ten czas kiedy kompletowaliśmy wyprawkę dla synusia. Buszowanie po sklepach i wszystko takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakupy przeddzieciowe mnie przerażają, mam wrażenie, że trzeba wteyd kupić wszystkoo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te rzeczy dla maluszków są talie słodkie

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Dla mnie jako tako też nie, ale i tak mam słabość do takich rzeczy :)

      Usuń
  28. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  29. To zdjęcie z paputkami wymiata jest takie słodkie <3 Wybór wózka i innych "gadżetów" to daleka przyszłość u mnie :P Mam jedynie młodsze rodzeństwo i chrześnicę, więc mogę bez obaw kupować malutkie ciuszki czy inne "gadżety" dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie kit z wyprawki to termometr do kąpieli... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, na pewno komuś się przyda :)

      Usuń
  31. Nie mam dzieci, szczerze mówiąc unikam sklepów z rzeczami dla dzieci jak ognia, jeśli już kiedyś będę kompletować wyprawkę, to na pewno zachowam umiar:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię oglądać rzeczy dla dzieci (choć ich nie mam;)), są takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z mężem jesteśmy właśnie w trakcie wyprawki i widząc teraz te wszystkie ubranka, zabaweczki, gryzaki itd to nie wiadomo na co się zdecydować :D To zdecydowanie jeden z najpiękniejszych okresów w naszym małżeństwie, jeszcze lepiej będzie jak już przyjdzie na świat! :) Wtedy nasze życie obróci się o 180 stopni :) I mimo,że są pewne obawy - nie możemy się doczekać :D

    A te buciki ze zdjęcia są po prostu PRZESŁODKIE :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem już teraz gratuluję, trzymam kciuki i życzę wszystkiego co najcudowniejsze :)

      Usuń
  34. Temat zabawek jeszcze przede mną. Na pewno będą mnie kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze że są takie możliwości, jest wybór ale klimaty nie moje.

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie dzieci jeszcze nie w planach - choć ze względu na chorobę może się to zmienić - ale i tak zachwycam się wszystkimi tymi dzieciowymi rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już odkąd byłam mała to miałam słabość do dziecięcych akcesoriów. I tak mi zostało :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.