piątek, 8 maja 2020

Projekt denko - kwiecień

Cześć :)

Chociaż w ostatnich dniach niektóre restrykcje zostały poluzowane to i tak wszyscy wyczuwamy, że brakuje tej 'normalności'. Nadal niektórym z nas dni mijają na zasadzie 'wczoraj, dzisiaj, jutro'. Sama czasami się gubię i zastanawiam jaki mamy dzień tygodnia. Kwiecień zleciał niesamowicie szybko i zupełnie wyleciało mi z głowy, że pora na comiesięczne podsumowanie zużyć kosmetycznych. Dlatego też nadrabiam zaległości i przybywam z projektem denko.


Botanic SkinFood, malinowy peeling do twarzy - pojemność: 50 ml
Jego działanie opisałam tutaj.
Szmaragdowe Żuki, Lenis, maseczka do skóry suchej i dojrzałej - pojemność: 100 ml
Efekty jej stosowania przedstawiłam w tym wpisie. 
Ava, Relipidium+, krem 'nocna rekonstrukcja' - pojemność: 50 ml
Pełna recenzja znajduje się tutaj. Dodam tylko aspekt, który zauważyłam pod sam koniec stosowania. Mianowicie opakowanie...  Napisy zaczęły się ścierać i to w taki sposób, że przy każdym dotknięciu brokat lądował na palcach. Początkowo tego nie zauważyłam i zastanawiałam się dlaczego po nałożeniu kremu tak się świecę. Dopiero potem zajarzyłam, że to brokat z opakowania.
All Day Glow, łagodzący krem na dzień - pojemność: 50 ml
Zainteresowanych jego działaniem odsyłam do recenzji


NaturalMe, maska do skóry głowy - pojemność: 75 ml
Pisałam o niej tutaj.
Balea, szampon do włosów z wodą kokosową - pojemność: 250 ml
Potwierdza się zasada, że moje włosy nie tolerują niczego kokosowego. Nawet w szamponie. Myć mył, tutaj nie mam mu nic do zarzucenia. Ale po zmyciu włosy były strasznie suche, matowe, splątane. Rzadko jest aż tak źle po innych szamponach. 
Regenerum, regeneracyjne serum do włosów - pojemność: 125 ml
Dawno temu pisałam o nim w tej recenzji. Potem trafiło do mnie jeszcze jedno opakowanie, ale moje zdanie niestety się nie zmieniło.


Kneipp, antystresowy olejek do kąpieli 'mandarynka i pomarańcza' - pojemność: 20 ml
Ładnie pachnący, barwiący wodę olejek. Powoduje, że kąpiel staje się przyjemniejsza. Nie zauważyłam wpływu na stan skóry. 
Fenix Jewellery, nawilżający balsam do ciała - pojemność: 180 ml
Pisała o nim tutaj.
Velvetic, owocowy wosk do depilacji ciała - 12 plastrów
No cóż, tak beznadziejne że nawet nie będe tego komentować. Szkoda nerwów. 


Yoskine, lodowy lifting zabieg z nićmi jedwabiu
Na jedne raz był ok, skóra była nawilżona, wygładzona. Nie zauważyłam jednak większego ujędrnienia. 
AA, łagodzące chusteczki do higieny intymnej - pojemność: 10 sztuk
Lubię mieć tego typu chusteczki zawsze w torebce. Przydają się w kryzysowych sytuacjach, chociażby do przetarcia rąk. Te nie uczuliły, nie wysuszały skóry. Po otwarciu dość długo zachowały świeżość.
BeBeauty, płatki kosmetyczne - 120 sztuk.
No cóż, ulubione.

Jak widzicie, mamy tutaj głównie produkty do których już raczej nie wrócę. Co nie oznacza, że były złe. Jest jednak na rynku tyle nowości a i sama mam takie zapasy, że chętnie poznam coś innego. Mam nadzieję, że jeszcze lepszego.
Jak tam Wasze majowe denko? Radzicie sobie w tych niecodziennych nadal sytuacjach? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

76 komentarzy:

  1. Nic nie znam ale bardzo bym chciala cos z Balea ale nie ten szapmon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przede wszystkim żele, zwłaszcza waniliowo-kokosowy :)

      Usuń
  2. good job dear!!! Nice products!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for recommending these beauty products. Have a good weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejki Kneipp bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronkowe płatki to podstawa 😉 Reszty niestety nie znam. U mnie w kwietniu poszło nieźle denkowanie. Maj zapowiada się obiecująco również 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie maj raczej będzie słaby, ale nigdy nic nie wiadomo :) Czasami denkuję nie to co myślałam że się skończy :)

      Usuń
  6. Fenix Jewellery, nawilżający balsam do ciała jak i szampon i odżywkę Regenerum wspominam miło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zawsze można poczytać i czegoś się dowiedzieć :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zawsze można poczytać o tych produktach :)

      Usuń
  9. Ostatnio zużyłam krem do rąk Czarna Owca z Biedronki. :D Miałam wcześniej Lamę i jej zapach bardziej mi się podobał. ;) A z Twoich kosmetyków, to tylko niezmiennie płatki kosmetyczne z Biedronki. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze Ci Iwonko powiedziec, ze ten szampon z Balea u mnie dokladnie robi z wlosami to samo, niestety o ile zele do mycia ciala sa ok to szampony kuleja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są albo słabe, albo przeciętne. A szkoda.

      Usuń
  11. Tę olejki bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne denko, ale znam z niego tylko waciki z Biedronki, nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzbierało Ci się troszkę :) Mimo, że marki znam to akurat tych konkretnie produktów nie miałam okazji testować. Osobiście znam tylko waciki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o nich przeczytać, może coś Cię zainteresuje :)

      Usuń
  14. Ja żadnego denko nie mam, ale podoba mi się Twoje mimo, że dużo rzeczy Ci aż tak super nie przypadło do gustu, ale no racja, warto szukać dalej i znaleźć może nagle coś o wiele lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdę lepsze produkty :)

      Usuń
  15. wow, łądne denko,a el i ciekawe z tyloma niepasujacymi produktami ;) ale z drugiej strony cieszyłabym się, że mogę się takich pozbyć na maksa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre wypadły dobrze, ale i tak zawsze ma się nadzieję na jeszcze lepsze :)

      Usuń
  16. A lot of products you have used!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie znam, ale serię postów z denkami uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great Post dear!👏👏👏

    thanks for sharing!Stay safe please! 📢📢📢🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  19. U większości Isana a u Ciebie Balea :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia zaopatrzyła mnie w pokaźne zapasy :)

      Usuń
  20. They seem quite nice and thanks for the review! Have a beautiful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tych kosmetyków się nazbierało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie miałam żadnego z tych kosmetyków ☺
    Chętnie sprawdzę ten lodowy lifting od Yoskine - bardzo lubię kosmetyki tej marki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne denko :) Bardzo lubię żele z Balei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż tu akurat jest niezbyt fajny szampon ;)

      Usuń
  24. Sporo produktów zużyłaś. ;) Ja nie miałam nic z nich, ale chętnie bym wypróbowała Balea szampon do włosów z wodą kokosową. :)

    Obserwuję i Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja podziwia za tak piękną stronę wizualną tego denka. Ach ten maj, dobrze wpływa na estetów. Z kosmetyków nic nie miałam. Ostatnio mocno się ograniczyłam w kupowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trzeba teraz korzystać z darów natury :)

      Usuń
  26. znam jedynie te platki bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Większość pojawiła się już na blogu, warto przeczytać recenzje :)

      Usuń
  28. Z przykrością stwierdzam, że nie miałam w swoim posiadaniu żadnego z twoich zdenkowanych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie niektóre włosy kompletnie nie tolerują kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadnego z tych konkretnych produktów nie znam ;) ale jako fanką kąpieli zaciekawił mnie olejek kneipp;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety, nic z podanych produktów nie miałam, dlatego ciężko jest mi cokolwiek o nich powiedzieć :) Muszę dodać, że spore i bardzo inspirujące denko! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Też ostatnio zużyłam to serum z Regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam nic z tych które pokazałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię ten malinowy peeling do twarzy od Organic skin food ;) Obecnie używam kilku ich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. I haven't tried any of these products, but I like the idea of the raspberry scrub! xo

    OdpowiedzUsuń
  36. Kosmetyków nie znam, ale podobają mi się zdjęcia, bez pięknie kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z Balea bardzo lubię żele pod prysznic :) Myślę, że ten szampon z kokosem i u mnie by spowodował to samo co u Ciebie. Moje włosy też nie lubią się z kokosowymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  38. Poza płatkami kosmetycznymi nie znam niczego. Jednak z marki Kneipp znam sole i teraz użyłam płynu do kąpieli i są to naprawdę genialne produkty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie tym razem w poście piszesz o wielu nie do końca udanych zakupach. Skoro nie zadziałały jakoś oszałamiająco, chyba nie spróbuję. Niemniej jednak miałam już sporo szamponów kokosowych i moje włosy dobrze je przyswajają.

    OdpowiedzUsuń
  40. Już widzę dla siebie kilka perełek.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami, ale balsam do ciała Fenix Jewellery mnie zainteresował :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Malinowy peeling chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też uwielbiam płatki z Biedronki❤

    OdpowiedzUsuń
  44. Całkiem spore denko :) Oprócz płatków kosmetycznych, nie znam żadnego z tych produktów, ale kilka kosmetyków mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I haven't tried anything but they look very interesting, thanks for sharing ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie płatków nie było, bo się nie maluje, mało okazji, więc nie ma co szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Poza płatkami nic nie znam. A co do plastrów do depilacji, to kiedyś skusiłam się na takie do wąsika i dość, że nie pozbyłam się ani jednego włosa to jeszcze okropne podrażnienie wystąpiło. Od tego czasu unikam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.