środa, 22 maja 2019

Fenix Jewellery - balsam do ciała oraz balsamy do rąk i paznokci

Cześć :)

Większości z nas zależy na tym, aby znaleźć kosmetyczne perełki nie obciążające nadto naszego budżetu. Z drugiej zaś strony, któż z nas nie chciałby korzystać z produktów wyselekcjonowanych i ekskluzywnych? A gdyby tak połączyć jedno z drugim? Eleganckie opakowanie, ciekawy zapach - czasami niewiele trzeba, aby tańszy kosmetyk zyskał za jakości. jak pod tym względem wypada marka Fenix Jewellery? Sprawdźmy na przykładzie balsamu do ciała oraz kremowych balsamów do rak i paznokci.

nawilżający balsam do ciała 



Kosmetyk znajduje się w smukłej butelce z ciemnego plastiku. Szata graficzna utrzymana jest z ciemnej kolorystyce ze złotymi dodatkami. Całość, chociaż niepozorna, prezentuje się bardzo elegancko. Pozytywnym rozwiązaniem jest także dozownik w postaci pompki.
W składzie znajdziemy takie wartościowe substancje jak masło shea, mocznik, olej arganowy, proteiny jedwabiu i pszenicy, alantoinę.


Zapach przypomina mi uniwersalne kremy w nieco perfumowanej odsłonie.
Balsam ma przyjemną, średnio gęstą konsystencję. W dotyku wydaje się ciut tłusta, jednak po rozsmarowaniu zamienia się w jedwabistą. Bardzo szybko się wchłania.


Kosmetyk rzeczywiście dobrze nawilża skórę. W efekcie pozostawia ją miękką, jedwabistą w dotyku. Jest wygładzona. Nie odczuwam żadnych oznak podrażnienia czy uczulenia.
Katalogowa cena wynosi 29 zł za pojemność 180 ml.

odmładzający kremowy balsam do rąk i paznokci | wygładzający kremowy balsam do rąk i paznokci




Oba produkty zamknięte są w niewielkich buteleczkach z ciemnego plastiku. Dozownik w postaci pompki uprzyjemnia aplikację.
Ich składy są już gorsze. Zawierają parafinę oraz parabeny. Dokładne opisy znajdziecie poniżej.
Przy dłuższym odczuciu zapachy zaczynają być nieco kwiatowe, ale z początku są perfumowane i dość ciężkie. Przyznam, że przy nałożeniu większej ilości zaczynają mnie drażnić.



Konsystencja jest lekka i jedwabista. Wchłania się błyskawicznie. Pozostawia na dłoniach satynową powłoczkę, która w żadnym razie nie jest tłusta czy lepiąca. Bez problemu można zająć się codziennymi czynnościami. 
W moim odczuciu oba balsamy wykazują się takim samym działaniem. Delikatnie nawilżają dłonie, ale nie jest to efekt który otrzymuje się długi czas. Aplikację trzeba często powtarzać. Niemniej jednak po nałożeniu ręce są miękkie i aksamitne. Nabierają blasku, dzięki czemu wyglądają na odżywione i młodsze.


Nie będę oceniać wpływu na paznokcie, gdyż do tego używam odżywek, więc moje spostrzeżenia mogłyby być zaburzone.
Balsamy nie działają uczulającą na moją skórę. Nic mnie nie swędzi, nie szczypie.
Regularny koszt wersji odmładzającej to 26 zł, zaś wygładzającej - 24 zł. Ich pojemność to 100 ml.

Moim zdaniem kosmetyki wyglądają elegancko i luksusowo. Może działaniem nie nawiązują do najwyższej półki cenowej, ale trzymają poziom. Nadają się do codziennego użytku, a przy regularnym stosowaniu dają odczuwalne efekty.
Marka Fenix Jewellery działa na zasadzie katalogowej. W ofercie znajdziemy nie tylko kosmetyki, ale także perfumy czy biżuterię. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Sama mam ochotę poznać jakieś zapachy.
Znacie tę markę? Może coś Was zaciekawiło? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

86 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie opakiwanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting product, nice packing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam do rąk i paznokci, chętnie bym poznala

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam marki, ale balsamy wyglądają ślicznie, fajnie, że dają dobre nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba je często aplikować, ale są fajne :)

      Usuń
  5. Nie znam tej firmy. Szata graficzna opakowań ładnie się prezentuje. Plus za dozownik z pompką - lubię to :) Bardziej zainteresował mnie balsam. Fajnie, że ma takie działanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ich opakowania wyglądają bardzo fajnie. Balsam do ciała chętnie bym wypróbowała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am not gonna refuse for low price with high quality stuffs. I am exited to know the Fenix Jewellery brand.

    Thank you for the info

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je już na blogach, ciekawią mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeszcze nie wpadły w oko, ale na pewno nieraz się pojawią :)

      Usuń
  9. Mam w zapasach ich kosmetyki, ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I 've never try this brand but it looks awesome. Thanks for sharing 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażliwą skórę, więc skoro balsam nie wykazuje oznak uczulenia, a pięknie wygładza, chętnie bym go wypróbowała. Uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale opakowania mają przeeleganckie! ni widziałam tych produktów, ale chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć na stronę marki i do katalogu :)

      Usuń
  13. Pierwszy raz widzę tę markę, ale jestem ciekawa co jeszcze ciekawego ma w ofercie. Krem do rąk i balsam mają gęstą konsystencję, czyli taką jaką lubię:).

    OdpowiedzUsuń
  14. O tej marce jeszcze nie słyszałam :) Piękne opakowania mają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie zgadzam się ze wstępem; chcemy, żeby kosmetyk był jak najbardziej tańszy, nie obciążał nas finansowo, ale mimo wszystko działa jak trzeba. A jednak; ekskluzywne rzeczy zawsze kuszą, dlatego stwierdzenie, że niewiele trzeba, aby i ten tani produkt zyskał na jakości momentalnie mnie zainteresowało:))
    I moim zdaniem te pudełka wyglądają naprawdę ładnie i elegancko. Zaciekawił mnie przede wszystkim kremowy balsam do rąk.
    Ps. Zawsze do swoich recenzji dodajesz przepiękne zdjęcia; i estetycznie, i jakościowo. Jestem nimi zachwycona! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba balsamy do rąk są kremowe :) Moim zdaniem warto wypróbować :)

      Usuń
  16. Design opakowania przyciąga wzrok. Kosmetyki też wydają się ciekawe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wczesniej nie slyszalam o tych produktach ani o marce. Ten balsam do ciala nie powiem, ale podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że warto wypróbować. Krzywdy nie robi :)

      Usuń
  18. Tak sobie pomyślałam, że ciężko jest złapać właściwy balans między jakością a bardzo dobrym działaniem. O tej firmie kosmetycznej jeszcze nie słyszałam, niemniej jednak dzięki za recenzję, będę wypatrywać;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znalazłabyś w ofercie coś dla siebie :)

      Usuń
  19. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  20. I am not familiar with this brand but I love that black packaging.

    OdpowiedzUsuń
  21. Działanie dzialaniem, ale jakie ładne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentują się bardzo ciekawie ;) Z pewnością zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie kompletnie nowa marka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie jest zbyt popularna w blogosferze :)

      Usuń
  24. Stawiam na balsam do ciała.Dostał od Ciebie dobrą opinię. Ma przystępną cenę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę tą firmę. Co prawda balsamów nie używam, ale mogę stwierdzić, że opakowanie ma eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wizualnie fajnie się prezentują, choć w działaniu szału nie ma. Ja jakoś od sporego czasu nie sięgam po perfumowane kosmetyki, zazwyczaj są własnie przeciętne w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można znaleźć wiele lepszych kosmetyków, ale złe też nie są :)

      Usuń
  27. Marka mi gdzieś kiedyś mignęła, bo kojarzę nazwę, ale nic nie używałam. Kremy do rąk bardzo lubię, więc może kiedyś będę miała okazje je spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo eleganckie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kusisz :) Kremowe balsamy do rąk zapowiadają się bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają bardzo elegancko ;) Zawsze dbam o włosy, cerę, a dłonie schodzą na kolejny plan. Chyba przez to, że używając olei zawsze pozostałości wklepuje w dłonie a nie zmywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the luxurious skincare collection, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Opakowanie mają super. Muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę o tej marce 😀
    Muszę jednak przyznać że bardzo mnie zaciekawiłaś tymi kosmetykami 😀
    Chętnie je wypróbuję 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  34. O! Ja zawsze szukam czegoś do nawilżania i regeneracji skóry dłoni, zwłaszcza po jakiejś pracy w terenie. Rozumiem, że w przypadku tego typu kosmetyków płeć użytkownika nie odgrywa żadnej roli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że nie :) Kosmetyk nie patrzy na płeć, tylko działa :D

      Usuń
  35. Bardzo elegancko prezentuja sie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I didn't know this brand but it looks really nice, and the packaging is very beautiful ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietny zestaw, i podoba mi sie wyglad produktow :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej marki. Oba balsamy mnie zaciekawiły. Piękne mają opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale już same opakowania sprawiają, że mam ochotę sięgnąć po te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Marki nie znałam, ale muszę przyznać, że opakowania robią wrażenie. Wyglądają na bardzo luksusowe i prestiżowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie szukałam podobnych kosmetyków. Dziękuję za recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.