czwartek, 1 marca 2018

Projekt denko - luty

Cześć :)

Nie wiem czy żyję w innym świecie, czy obok niego, ale przeraziłam się, kiedy zobaczyłam dzisiaj rano przerzuconą w kalendarzu kartkę wskazującą marzec. Że niby co? Ale jak, kiedy? Przecież luty to tylko 2-3 dni różnicy pomiędzy innymi miesiącami, a mam wrażenie jakby skończył się po kilku dniach. Przyznam, że dzisiejsze denko robione jest na totalnym spontanie, bez większego przygotowania. Mam jednak nadzieję, że wyniknie z niego coś sensownego. 


Nature Queen, olej z pestek malin - pojemność: 30 ml
Jego działanie przedstawiłam tutaj
Senelle, optymalizujący krem pod oczy - pojemność: 15 ml
Recenzję tego przyjemniaczka znajdziecie w tym wpisie.
Dermedic, nawilżający krem pod oczy - pojemność: 15 ml
Tutaj znajduje się recenzja.
Bishojo, wodny krem nawilżający - pojemność: 30 ml
O nim również wspominałam - tutaj


SheFoot, krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp - pojemność: 75 ml
Gęsty, treściwy krem, który dobrze się wchłania, ale pozostawia na skórze delikatnie tłustą powłokę. Przez to fajnie sprawdza się przy wieczornej pielęgnacji. ładnie nawilża i natłuszcza stopy i zmiękcza naskórek.
Avisea, szampon do włosów suchych i zniszczonych - pojemność: 300 ml
Tego bubelka przedstawiłam tutaj
Miravena, żel do higieny intymnej 'żurawina i owoce róży' - pojemność: 250 ml
Polubiłam go, a dokładną recenzją przedstawiłam tutaj.


Dentalux, wybielająca pasta do zębów - pojemność: 125 ml
Zwykła, tania pasta z Lidla. Dobrze się pieniła i czyściła zęby, ale słabo i na krótko odświeżała. 
Nivea, krem uniwersalny - pojemność: 50 ml
Z powodu pracy moje dłonie były mocno zniszczone, więc mój klasyk służył mi często i w dużej ilości.
BeBeauty, płatki kosmetyczne - 120 sztuk.
Kolejny klasyk.

Tak prezentują się moje niewielkie zużycia. mam wrażenie, że w każdym miesiącu produktów będzie mało. Jestem na etapie, gdzie z większości grup mam otwarty tylko jeden kosmetyk, który dodatkowo jest wydajny, więc posłuży przez długi czas. No ale pożyjemy, zobaczymy.
Znacie zużyte przez mnie kosmetyki? Co Wy wykończyliście w lutym? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

106 komentarzy:

  1. Ten żel do higieny intymnej uwielbiam. Świetnie się u mnie spisuje. Ładne denko, sporo zuzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie uczulił a mam do tego tendencję, więc pod tym względem nie mam mu nic do zarzucenia :)

      Usuń
  2. Nie znam żadnego z tych produktów. U mnie w lutym duże denko, aż ciężko to wszystko opisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, zrobiło się miejsce na nowości :)

      Usuń
  3. Nivea to nierozłączny kompan mojego męża. Płatki biedronkowe bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie musi być dużo opakowań w zapasie :)

      Usuń
  4. Krem Nivea bardzo dobry. Zaciekawiłaś mnie kremem do stóp. Może skuszę się na niego za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Płatki BeBeauty są stale przeze mnie kupowane:) Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem Nivea to chyba klasyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma osoby, która by go nie znała :)

      Usuń
  7. u mnie krem nivea też jest zawsze i służy do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej z pestek malin nieźle mnie zawiódł, więc trzymam się od niego z daleka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... szkoda, że u Ciebie okazał się klapą :/

      Usuń
  9. Jak zwykle bogato :) Ja oczywiście nie pamiętam co wykończyłam, ale na pewni kończy mi się płyn micelarny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie lity też przeleciał mi przez malce :O zanim się obejrzymy święta wielkanocne, majówka, urlopy i znowu zima... :( Ale wracając do tej teraz, to mam jej już dość! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już też denerwuje ta zima. Niech się pojawi piękna, kolorowa wiosna :)

      Usuń
  11. Tak to prawda, ten rok zleciał już bardzo szybko...nie wiem kiedy..już marzec. Oby do wakacji też szybko zleciało, bo tęsknię już za słońcem :)

    Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato aż tak nie czekam. Wystarczy mi ładna wiosna :)

      Usuń
  12. Ja jeszcze nic nie zużyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nivea i zima to chyba nieodłączni towarzysze :) I znam jedynie płatki z biedry:) Też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko Nivea ale chyba każdy go zna :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. bishojo mialam , calkiem fajnie nawilzał ale nic poza tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych płatków jeszcze nie miałam. Z klasycznych wacików jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję zużyć, u mnie na blogu też zawitało denko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie, ze udaje ci się długo używać kosmetyki. Szczerze powiem, ze ja mam teraz krem pod oczy, już długo go używam, ale niestety z przerwami i nie mogę go skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to nie jest takie fajne, bo chciałoby się spróbować czegoś nowego, a tu się zużywa i zużywa :)

      Usuń
  19. Również bardzo szybko minął mi ten miesiąc.
    Z tych produktów nie mam nic u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam jedynie ten krem Bishojo i całkiem dobrze go wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio ta niebieska "niwejka" uratowała moją twarz przed mega przesuszeniem jakie spowodował mi inny krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż skład jest tragiczny to jednak działanie potrafi wynagrodzić wszystko :)

      Usuń
  22. Płatki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnej z Twoich denkowych propozycji, ciekawie było o nich poczytać!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tylko krem Nivea (dziwne jakbym nie znała :D ) i płatki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam nic poza Nivea i płatkami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, nie jestes sama - ja wlasnie dopiero teraz zorientowalam sie, ze juz marzec... kiedy minal ten luty? Czy ja go przespalam czy jak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miałyśmy go razem gdzieś przespać :D jak każdy miesiąc tak zleci to zaraz będzie grudzień...

      Usuń
  27. miałam tylko ten płyn do intymnej. Ładnie Ci poszło zużywanie kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niby krótszy ten miesiąc, ale po denku mogę stwierdzić, że mijał jak trzy miesiące - przynajmniej. Zaciekawił mnie wodny krem nawilżający i szampon :) Płyn do higieny intymenej też kusi, ale w tym akurat wole mieć sprawdzone produkty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że denko jest słabe, ale z reguły oczekujemy zbyt wiele :)

      Usuń
  29. Bishojo miałam ale za lekki jest mimo że nie mam wymagającej skóry to jednak nie do końca był dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie poza nawilżaniem też nie daje spektakularnych efektów.

      Usuń
  30. Ten kremik pod oczy mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli Senelle, to polecam :)

      Usuń
  31. Muszę sięgnąć po krem Nivea do moich wysuszonych dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem Nivea bardzo lubią moi rodzice :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo produktów o których nie słyszałam. Ze mną ogólnie jest ciężko, mam strasznie alergiczną skórę, no i niestety. Muszę uważać co używam, co nałożę. Krem nivea bardzo lubię, chociaż zapach ma dla mnie zbyt intensywny. Jestem ciekawa kremu pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermedic jest dość słaby, ale Senelle gorąco polecam :)

      Usuń
  34. Jedyne o czym słyszałam, to to, co jest widoczne na ostatnim zdjęciu i mimo wszystko, nivea mam w swojej kosmetyczce, jednak uzywam go tylko od wielkiego dzwonu na usta , na noc, badz na rece. na skórę buzi jest dla mnie zbyt tłusty.O reszcie się nie wypowiem, bo zwyczajnie nie znam, jednak ten kremik od Bishojo mnie zainteresował.

    Buziaki, miłego weekendu 🌸
    Jak zwykle niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Nivea krzywdy na buzi nie robi, ale tam używam go tylko w bardzo kryzysowych sytuacjach. Najczęściej jednak smaruję nim dłonie i stopy :)

      Usuń
  35. Krem Nivea i płatki kosmetyczne to moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z Twojego denka znam jedynie krem Nivea i płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kremy pod oczy, ciekawią mnie ;)A krem Nivea widzę, że u Ciebie musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię ten płyn Miravena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny, ale mam inny ulubiony, który jest do tego znacznie tańszy :)

      Usuń
  39. Ale mnóstwo! :) Ja z kolei nie stosuję Nivea, wolę zdecydowanie Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ziai kilka produktów lubię, a kilka okazało się bublami :)

      Usuń
  40. Z tych produktów miałam tylko krem Nivea, pozostałych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam produkty Sennel :) Ja już nie robię denka, nie mam do tego serca

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam ten krem do stóp i u mnie również się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. krem do stóp Shefoot lubiłam bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nic nie znam. U mnie też małe denko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a niektórzy uważają że tego sporo :D

      Usuń
  45. kremu nivea to chyba nigdy nie może zabraknąć ;) nooo i tyle znam co do Twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Och, mi też ten czas tak szybko ucieka i pewnie gdyby nie te denka, to bym się nawet nie zorientowała, że to już kolejny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Płatki kosmetyczne jak i krem Nivea zawsze goszczą w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. znam tylko zel do higieny intymnej ale ogolnie ladnie Ci poszlo

    OdpowiedzUsuń
  49. Krem Nivea i płatki BeBeauty u mnie też występują w domu permanentnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że to niezbędniki w wielu domach :)

      Usuń
  50. Płatki BeBeauty również stale denkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Avisea ostatnio często wpada mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Używałam chyba tylko kremu do stóp SheFoot, lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.