piątek, 24 listopada 2017

Senelle, peeling do twarzy, krem pod oczy, serum olejowe do twarzy

Cześć :)

Muszę Wam przyznać, że odkąd zmienili czas i teraz błyskawicznie robi się ciemno, to czuję się jak z czterech liter wyjęta. Za oknem szaro, buro i ponuro, więc człowiek najchętniej zaszyłby się pod kocem z dobrą książką i filiżanką aromatycznej herbaty. Na szczęście zmiany pogody nie odczuła moja skóra. Wszystko za sprawą produktów marki Senelle z wymownie brzmiącej serii 'Autumn'. 


odnawiający peeling do twarzy

Peeling znajduje się w plastikowej tubce.
W przyjemnym składzie znajdziemy nie tylko zmielone łupiny migdałów i kokosa, ale także wiele wartościowych olejków. 
Produkt ma kremową konsystencję, w której zanurzono wiele drobinek. Chociaż są niewielkie to odpowiednio wyczuwalne. Myślę, że ich forma jest bardzo uniwersalna. Dla mnie - osoby lubiącej mocne zdzieraki - efekt ten jest wystarczający. Nie jest zaś na tyle intensywny, aby nie mógł posłużyć osobom z wrażliwą cerą. 


Jakie działanie wykazuje?
Przede wszystkim cera daje odczucie solidnie wygładzonej i zmiękczonej. Czuć, że pozbyliśmy się martwego naskórka. twarz wygląda na odświeżoną i bardziej promienną. Jest przygotowana do przyjęcia produktów pielęgnacyjnych.
Cena wynosi 59 zł za pojemność 100 ml.

optymalizujący krem pod oczy


Krem otrzymujemy w poręcznym opakowaniu ze szkła. Ma wygodny, higieniczny aplikator w formie pompki. 
Skład bazuje na wartościowych olejach, m.in. z pestek malin, z nasion tungowca molukańskiego i z orzechów włoskich.  
Specyfik ma bardzo treściwą konsystencję. Podczas rozsmarowywania jest jednak jedwabista, przez co dość szybko się wchłania. 


Przejdźmy do omówienia efektów, jakie zauważam po stosowaniu preparatu codziennie wieczorem.
Osoby śledzące mój blog od dłuższego czasu na pewno zdążyły zauważyć, że w moim wypadku kremy pod oczy nie dają dużych efektów. Zazwyczaj nawilżają i tyle. W przypadku tego produktu nawilżenie również jest widoczne. Ale... Tym razem na tym nie poprzestanę. Chociaż krem nie spełnia u mnie obietnicy producenta w postaci redukcji opuchlizny, to w wyraźny sposób przyczynił się do rozjaśnienia moich zasinień. Często zdarzało się, że po nocy moja skóra pod oczami była aż fioletowa. Obecnie nic takiego nie ma miejsca. Oczywiście efekt nie ustąpił w 100%, ale widać zdecydowaną poprawę.  
Kosmetyk kosztuje 79 zł za pojemność 15 ml.

rewitalizujące serum olejowe do twarzy




Serum znajduje się w szklanej buteleczce z wygodnym aplikatorem w formie pipetki.
Jego skład bazuje na oleju lniany, z pestek pomidora oraz ze słodkich migdałów. 
Ma oleistą konsystencję przez co dość długo się wchłania. Pozostawia na skórze aksamitną powłokę. Polecam stosować go wieczorem.


Jakie działanie wykazuje?
Skóra daje wrażenie solidnie nawilżonej i lekko natłuszczonej, przy czym nie jest tłusta. Jest wygładzone i miękka w dotyku. Cera wygląda zdrowo, świetliście i promiennie.
Nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych w postaci zapychania czy uczulenia.
Cena to 119 zł za pojemność 30 ml. 

Cała seria zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Stosując ją wiem, że dostarczam swojej skórze czegoś dobrego. Gdybym miała wskazać produkt najlepszy na pewno postawiłabym na krem pod oczy.
Znacie markę Senelle? Jakie wywarła na Was wrażenie? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

93 komentarze:

  1. Te kosmetyki zbierają same pozytywne opinie :) sama chętnie bym je wypróbowała, jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki, jedynie czytam o niej na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie kuszą ich kosmetyki, niestety nie było mi dane ich wypróbować jeszcze :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic tej marki, ale bardzo zaciekawiłaś mnie tym kremem pod oczy. Może pomógłby nieco również moim workom pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki i raczej nie poznam, choć życie bywa nieprzewidywalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam, ale czytałam już o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. peeling do twarzy i olejowe serum interesują mnie najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybym miała wybór również postawiłabym na krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie jakiś produkt dał u mnie lepsze efekty aniżeli tylko nawilżenie :)

      Usuń
  9. Bardzo estetycznie, ładnie wyglądają - a jeżeli jeszcze świetnie działają to biorę w ciemno;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. seria jest mi już dobrze znana z blogów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat o tej serii mniej czytam, ale edycja letnia często mi się przewijała :)

      Usuń
  11. Markę znam z blogów. Podoba mi się ich działanie, zwłaszcza kremu pod oczy, gdyż też mam problem z sińcami

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie kremem pod oczy, a tej marki nie znałam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty ;) Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. krem mnie zaciekawił skoro radzi sobie z sińcami, też miewam z nimi problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusza mnie te kosmetyki, mają takie łądne opakowania i tyle świetnych recenzji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej czytałam o nich wiele dobrego i cieszę się, że mogę dołączyć do grona ich zwolenników :)

      Usuń
  16. Nie znam ale mają ładną szatę graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie ciekawi ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam firmy, ale składniki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tej marki. Fajnie, że kremik pod oczy dał fajny efekt oprócz nawilżania. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne składy mają, a i te opakowania przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo dobrego słyszałam o tym kremie pod oczy i widzę, że u Ciebie też się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam sporo recenzji o marce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej marki ale dużo dobrego o niej czytałam, fajnie że kosmetyki są ok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam ...może się skuszę:)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kosmetyk zawitały i do mojej kosmetyczki. ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że także jesteś z nich zadowolona :)

      Usuń
  26. Już gdzieś czytałam recenzję tych produktów, stąd znana jest mi nazwa, jednak nigdy ich nie próbowałam. Ale chyba się skuszę, bo to kolejna pozytywna recenzja, którą widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam tej marki ale już wiele o nich czytałam i zbierają same pochlebne opinie :) chętnie bym je sprawdziła na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością wypróbowałabym to serum pod oczy - skoro rozjaśniło zasinienia to jest warte swojej ceny - mam podobny problem i ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziło.
    Opakowania mają przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten krem spisuje się zaskakująco dobrze :)

      Usuń
  30. Ciekawe produkty ;) firma dla mnie zupełnie nieznana

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kolekcję letnią :) peeling mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie, że krem pod oczy rozjaśnia zasinienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tej marki, ale jakbym miała coś wypróbować, to na pewno krem pod oczy (też mam niezłe sińce pod oczami) i peeling (lubię zdzieraki) :) Podoba mi się naturalny skład. Serum byłoby dla mnie za bardzo tłuste.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam i widzę, że kosmetyki są dość drogie. Chyba najbardziej zaciekawiło mnie serum, chociaż nie wiem, czy nadawałoby się do mojego typu cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny nie są niskie, ale tak to już często bywa przy lepszych składach.

      Usuń
  36. Uwielbiam Senelle,wspaniała marka <3 Na razie jednak próbowałam tylko serii Summer,tutaj wodzisz mnie na pokuszenie kremem do twarzy :)
    Ps.uśmiałam się ze zdania że:"czuję się jak z czterech liter wyjęta" haha mam to samo jesienną porą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście deprecha mnie nie łapie, ale zbyt dużo ciemności obecnie panuje :)

      Usuń
  37. Te produkty mają swoje 5 minut widzę.... a ja się rozejrzę co jeszcze ma w portfolio ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś kolejną osobą, która poleca te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo widzę, że godne uwagi kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę wypróbować krem pod oczy :) W ogóle podoba mi się design tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie używałam kosmetyków tej marki, ale podoba mi się fakt, że dopasowują je do pór roku - przecież nasze potrzeby też się wtedy zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo. Nasza skóra potrzebuje czegoś innego i tutaj tego dostaje :)

      Usuń
  42. Widziałam kosmetyki z tej serii na innym blogu - bardzo spodobała mi się idea tworzenia specyfików na każdą porę roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest to czynnik wyróżniający markę :)

      Usuń
  43. Czytałam już sporo o tej marce i ciekawi mnie serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest wysoka, ale przyjemnie się go stosuje :)

      Usuń
  44. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że spodobała mi się ta seria :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.