środa, 17 stycznia 2018

D'Alchemy - o żelu, do którego powinni dołożyć instrukcję obsługi


Hej :)

Pewnie wszyscy czytaliście bądź oglądaliście Harry'ego Pottera. W pierwszej części pojawiła się istotna osoba - Nicolas Flamel. Alchemik, który stworzył kamień filozoficzny. Co ma wspólnego ze światem kosmetycznym? Ano on sam nic, ale alchemia zaskakująco dużo. Filozofia ta dąży do doskonałości w zgodzie z naturą. I taką samą zasadą kieruje się nowa marka kosmetyczna - d'Alchemy, która wykorzystuje starannie dobrane substancje naturalne o wysokiej skuteczności. Czy w rzeczywistości jest się czym zachwycać? Sprawdźmy na przykładzie żelu do mycia twarzy. 


Żel zamknięty jest w ciemnej butelce z twardszego plastiku. Ma higieniczny aplikator w formie pompki, z którym jednak wiąże się pewna historia. Początkowo nie miałam pojęcia jak go odbezpieczyć.  Kręciłam na wszystkie strony, dociskałam, wyrywałam i nic. Produkt nie chciał się wydobyć. W końcu okazało się, że pod pompką znajduje się korek, który po prostu trzeba zdjąć, a po użyciu ponownie wcisnąć. Banał, ale musiałam się nagłowić.


Żel ma gęstą konsystencję przypominającą nieco galaretkę. Nie daje olbrzymiej ilości piany, ale jest ona tak delikatna, że przyjemnie sunie po skórze. Dzięki temu nie potrzeba dużej ilości do jednorazowej aplikacji. 
Uwielbiam jego zapach - cytrusowy i orzeźwiający. Idealny, aby się rano obudzić.
Skład jest długaśny, ale obfituje w wiele wartościowych olejków i ekstraktów.


Według producenta, żel przeznaczony jest do skóry dojrzałej, wrażliwej i przesuszonej, tłustej i mieszanej oraz z niedoskonałościami. Jak widać, spora różnorodność. Czy daje jednak zadowalające efekty?
Żel bardzo skutecznie oczyszcza twarz ze wszelkich zanieczyszczeń, nadmiaru sebum oraz kosmetyków kolorowych. Przy tym jest bardzo delikatny, gdyż nie powoduje nieprzyjemnego ściągnięcia skóry. Co więcej, pozostawia uczucie nawilżenia i miękkości. Buzia jest odświeżona i ukojona.
Nie wiem jak radzi sobie z makijażem oczu, gdyż nie mam przekonania do stosowania żeli w tym celu.
Żel nie powoduje żadnych uczuleń ani podrażnień.
Jego cena to ok. 90 zł za pojemność 125 ml.


Filozofia marki bez wątpienia zasługuje na uwagę. Żel sam w sobie również jest dobry i mogę go polecić. Wydaje mi się jednak, że można kupić równie dobre preparaty za znacznie niższą kwotę. Wybór pozostawiam Wam.
Napiszcie czy znacie markę d'Alchemy i jakie są Wasze wrażenia na jej temat :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

115 komentarzy:

  1. Marki nie znam,, ale rownież jestem zdania, że można znaleźć coś fajnego w niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostanę przy swoich żelach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena zdecydowanie zbyt wysoka jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysoka cena, musiałby być na prawdę innowacyjny żebym się na niego zdecydowała ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś specjalnej innowacji w nim nie dostrzegam.

      Usuń
  5. Kompletnie nieznana mi marka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam inne produkty z tej marki, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę szkoda ceny, bo z pewnością bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mazidło które ciężko ogarnąć bym od razu wywaliła xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Działanie tego żelu widzę całkiem dobre, ale niestety cena jak dla mnie zbyt wysoka, więc raczej nie skusiłabym się na ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam, mam lotion, wodę micelarną i olejek regenerujący do twarzy. Żel przetestuję z przyjemnością, bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żel wydaje się być idealny dla mojej suchej skóry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, o ile oczywiście cena nie zniechęca :)

      Usuń
  12. Niestety nie kojarzę tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli coś dla mnie:) chętnie bym wypróbowała ale mam zapasy, to postaram sie zapamiętać ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam marki, ale cena rzeczywiście spora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę kojarzę z blogów, jednak chyba wolałabym pozostać przy swoich żelach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie do końca kojarzę tę markę, choć wydaje mi się, że chyba już gdzieś o niej słyszałam... ale jak na razie cena zaporowa jak dla mnie, więc pewnie nieprędko wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy będzie chciał sobie na niego pozwolić.

      Usuń
  17. Jaka cena wow ...
    Firmy ani żelu nie znam

    P.S - W Wolnej chwili zapraszam na bloga na KONKURS WALENTYNKOWY :D

    Pozdrawiam ! :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie zapowiadają się te kosmetyki, tylko qrcze, te ceny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowość jak dla mnie ale choć cena wysoka z chęcią bym wypróbowała to cacko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o kosmetykach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dopiero zacznie pojawiać się na blogach :)

      Usuń
  21. Cena mnie trochę powaliła muszę powiedzieć, a o samej marce czytam po raz drugi może. Natomiast masz rację, że można znaleźć wiele fajnych kosmetyków tego typu w dużo niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie będę marudziła na cenę - chociaż zaporowa jak na żel. Niemniej jednak nie zachwycił mnie na tyle aby do niego wracać...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się dobrze, ale mimo wszystko to żel jak żel.

      Usuń
  23. Opakowanie piękne, pamiętam jak dawno temu też natknęłam się na taki korek i chwilę zastanawiałam dlaczego nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki, opakowanie bardzo mi się podoba cena trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mialam nic ale czytam o nich coraz czesciej na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że o tej marce będzie jeszcze głośno :)

      Usuń
  26. Miałam już kilka kosmetyków z tego typu blokadami :) Stosuję krem pod oczy, serum olejowe i micel tej marki, muszę przyznać, że sprawdzają się bardzo fajnie, ale o tym już wkrótce na blogu :) Żelu jestem ciekawa, na odmianę od Ciebie bardzo lubię zmywać nimi makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam Twoją recenzję :) Do oczu wolę micel lub płyn dwufazowy :)

      Usuń
  27. ja się zadowalam na razie ziają za jakieś 7 zł za 250 ml :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki, ale cena dość wysoka jak na zwykły żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można znaleźć wiele dobrych i tańszych :)

      Usuń
  29. marka mi całkowicie obca. Gdzie ją można spotkać stacjonarnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam takiej informacji. Najprościej jest zamówić przez internet.

      Usuń
  30. Drogi skubany choć wygląda Dobrze kiedyś też nie widziałam tego zabezpieczenia w innym produkcie. Ogólnie jest to dobre bo biorąc na wyjazd masz pewność że nie zalejesz ubrań więc można sobie zostawić taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabezpieczenie jest ok, ale czasami jak mam mokre lub śliskie dłonie to strasznie mi się kręci na wszystkie strony :)

      Usuń
  31. Pierwszy raz o nim slysze, ale jak kiedys wpadnie mi w rece to juz bede wiedziec, jak uzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czyli nie kupujesz buteleczek podróżnych w rossie 😁😁😁 one maja identyczne zabezpieczenie pompki. Nie wyrzucaj, na podróż i wozenie zelu w kosmetyczce moze sie przydac.
    Ja czesto kupuje te butelki podrozne podrozne jak wysylam dziewczynom odlewki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie już nawet nie pamiętam kiedy byłam w Rossmannie :D

      Usuń
    2. Dokładnie tak, ten korek to zabezpieczenie, idealne do podróży. Mamy pewność, że nic się nam nie wyleje. Jak dla mnie na plus, że marka o tym pomyślała ;)

      Usuń
  33. Całkiem mi sie podoba i do tego jeszcze zapach cytrusowy tylko ta cena mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  34. zapach dla mnie byłby idealny:) natomiast cena już niekoniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tej marki, ale mają interesujące produkty

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam ani produktu ani tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nowa marka da mnie, ale zaiste intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurczę - serio nie zauważyłaś tej blokady? :D Bo ja miałam kiedyś tak samo xD No cóż...ważne, że samemu rozwiązało się ten problem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że jest coś takiego, ale do głowy mi nie przyszło, że się to zdejmuje :D

      Usuń
  39. Ja wolę jednak nie przepłacać za tego typu kosmetyki. Podoba mi się jednak nazwa marki i nie obraziłabym się dostać ten żel w prezencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, dlatego cieszę się, że go dostałam :)

      Usuń
  40. bardzo mnie ciekawia te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  41. hehe teraz większość produktów z pompką ma takie blokady,no ale jak się trafi na takie coś pierwszy raz,można nie wiedzieć :D
    Żel wygląda ciekawie,mimo to za tę cenę na pewno nie kupię,musiałby kosztować 3 razy mniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mam jakieś stare kosmetyki, bo nigdy wcześniej się z taką blokadą nie spotkałam :D

      Usuń
  42. Nie znam marki. Strasznie drogi jest.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej marki i zgadzam się z Tobą, że za mniejsze pieniądze też można kupić fajne produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. drogi, ale całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobry żel, nawet z dobrym składem można znaleźć w znacznie mniejszych cenach;/ Dla koneserek żeli na pewno coś interesującego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś lubi czuć się luksusowo to można sobie na niego pozwolić. Ale nie jest to opcja niezbędna :)

      Usuń
  46. Nie przekonuje mnie ten żel, wolę używać sprawdzonych opcji w mniejszych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działania nie można mu odmówić, bo jest dobry. Ale na pewno zbyt drogi :)

      Usuń
  47. Żel wygląda na fajny kosmetyk tylko ta cena.... oj skutecznie odstrasza ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi pewnie kilka dni by zajęło zanim bym znalazła ten korek :P
    Ciekawy produkt, nie widziałam wcześniej tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korek widać od razu, ale nie wiedziałam, że ma taką funkcję :)

      Usuń
  49. Marki nie znam. Zapach na plus bo to są moje klimaty, ale to że nie daje sporej ilości piany to nie bardzo. Ja jednak uwielbiam pianę, bp wtedy czuję, ze coś mam :) Żel mógłby się spisać jako balsam czy krem z delikatnością, ale nie jako żel.. ale ogólnie nie wypadł najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piany będzie więcej, jeśli damy dużo produktu. Jednak to bez sensu, bo działa i bez tego :)

      Usuń
  50. Czytałam receznję na innym blogu i bardzo bym hcciała mieć to w swojej kolkcjii :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Żel zasługuje na uwagę, z chęcią bym go chciała wypróbować. Harry'ego Pottera uwielbiam czytać, oglądać, filozofia tej marki też mi się bardzo podoba :) Mam serum i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry Potter jest świetny. Widziałam film wiele razy, ale nadal do niego wracam :)

      Usuń
  52. Jestem ciekawa, ale jeszcze się wstrzymam :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Te blokady pompki są standardowe :) Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie standardowe, a jeszcze nie miałam produktu z taką opcją :)

      Usuń
  54. Dużo samej otoczki, ale 0 konkretów, prócz tego, że u Ciebie się sprawdził. zero inf. nt. tego jak wygląda skóra po kilku tyg. stosowania, jakie zmiany zauważyłaś. Po prostu to nie opinia.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.