niedziela, 14 stycznia 2018

Modowa Iwonka - Walentynki z Gamiss

Cześć :)

Jak wiadomo, każda okazja jest dobra, aby sprawić sobie przyjemność. Poza tym nie potrzeba żadnych urodzin, imienin czy rocznic, aby wyrazić swoją miłość i szacunek dla drugiej osoby. Jest jednak taki dzień, w którym wielu z nas w sposób szczególny stara się podkreślić swoje uczucia. Dzień pełen czerwieni, róż, serduszek i czekoladek. Tak, mam na myśli Walentynki. Można jednak postawić na niestandardowe, bardziej uniwersalne prezenty. Z ciekawymi propozycjami przychodzi sklep Gamiss.

Jak wiadomo, tego typu sklepy obfitują w mnogość asortymentu. Aby ułatwić nam zadanie, możemy skorzystać z haseł tematycznych - Valentines Gifts, Gamiss Valentines Gifts, Gamiss Valentines Day 2018. W ofercie znajdziemy klasyczne motywy, np. serca czy róże, jednak w wielu ciekawych formach. Oto kilka rzeczy, które najbardziej wpadły mi w oko. Myślę, że będą fajnym urozmaiceniem prezentu, który posłuży nam na dłuższy czas.

KLIK                                             KLIK

Lampki LED są obecnie bardzo popularne. Jestem pewna, że będą piękną dekoracją wnętrza podczas dnia, a wieczorem stworzą niepowtarzalny klimat. 

KLIK                                        KLIK

Któż z nas nie chciałby przytulić się do takiej słodziaśnej poduszki? Od razu robi się cieplej na sercu, a buźka sama się uśmiecha. Przy takiej poduszce sny na pewno będą słodkie i kolorowe.

KLIK                                KLIK

Żeby nie było, że myślimy tylko o sobie... Dla faceta też się coś znajdzie. Zarówno w wersji bardziej klasycznej i eleganckiej, jak i tej z przymrużeniem oka.

Wpadło Wam coś w oko? Lubicie spersonalizowane prezenty zgodne z okazją, czy stawiacie na uniwersalizm? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

87 komentarzy:

  1. Mnie nic nie wpadło w oko i stawiam raczej na uniwersalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie produkty są super :) Najbardziej podobają mi się poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, bardzo podobają mi się te lampki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie walentynki akurat nie dotyczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te poduszki, całkiem ciekawy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś niespecjalnie dla mnie, nie lubię się zbędnie zagracać w domu :) wiadomo, każdy ma inny gust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Dlatego wolę postawić na rzeczy, które posłużą przez dłuższy czas, a nie tylko podczas konkretnego święta :)

      Usuń
  7. Cudeńka, uwielbiam takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane, zapraszam do mnie - będzie miło jeśli skomentujesz, nowa współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają swój urok niektóre rzeczy ale ja już chyba z tego wyrosłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i chyba też jestem na podobnym etapie :)

      Usuń
  10. Ledowe lampki ładnie się prezentują. Mają swój urok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta męska koszula jest fajna tylko trzeba obdarować faceta z takim ciałem xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, ta ostatnia koszula jest super ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niejeden facet będzie w niej świetnie wyglądał :)

      Usuń
  13. Poduszki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi się spodobało:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oferty WALENTYNKOWE z roku na rok są zdecydowanie coraz bogatsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownosci nie wiadomo co wziac

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja liczę, że jeszcze uda mi się dorwać jakoś w tym terminie bilety do teatru :P

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna sprawa :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :D Ojj oni co chwile kuszą jak nie promocjami to wyprzedażami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy tam nie zamawiałam, ale natknęłam się już kilka razy na wzmianki o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często pojawiają się takie sklepy na blogach :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Z przymrużeniem oka, ale takie też pasują :)

      Usuń
  22. Dla mnie Walentynki są przereklamowane :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.