sobota, 27 lipca 2019

Kolagenowa pielęgnacja z MesoBoost - żel do oczyszczania twarzy oraz kremowa maska

kosmetyki z kolagenem
Hej :)

Ludzka skóra jest niesamowitym, ciągle zaskakującym mnie organem. Jej powierzchnia dochodzi do 2 m², masa zaś do 20 kg. Składa się z trzech warstw, w których zasadniczą rolę odgrywają komórki zwane fibrocytami. Produkują białka konieczne do budowy włókiem kolagenowych, elastynowych oraz retikulinowych. Z wiekiem zdolności tych włókiem słabną przez co skóra starzeje się, traci na elastyczności i jędrności. Ważne jest solidne nawodnienie, zdrowa dieta oraz kosmetyki zawierające wyselekcjonowane składniki,.m.in. kolagen. Serię z tą substancją posiada w swojej ofercie marka MesoBoost. W tym wpisie chciałabym Wam przedstawić działania żelu do mycia twarzy oraz maseczki.

kolagenowy żel do oczyszczania twarzy


kosmetyki z kolagenem

Kosmetyk otrzymujemy w miękkiej, plastikowe tubce z zamknięciem na klik i niewielką dziurką.
W składzie nie znajdziemy typowego SLSa, a jego łagodniejszy zamiennik. Poza kolagenem mamy tutaj również glicerynę oraz kwas hialuronowy.
Cała seria ma mocny, wyczuwalny zapach. Moim zdaniem kwiatowy. Co zaskakujące, wyczuwalny jest już w opakowaniu, nawet nie trzeba go otwierać. Chociaż ładny, to dla mnie zdecydowanie za mocny.

kosmetyki z kolagenem

W konsystencji jest dość gęsty, oczywiście żelowy.
Żel aplikujemy na zwilżoną skórę, masujemy po czym spłukujemy. I tutaj ważna informacja. Produkt stosunkowo słabo się pieni i bardziej ślizga po buzi. Przez to też trzeba naprawdę dużej ilości wody, aby go zmyć.

kosmetyki z kolagenem

Pora na działanie.
Żel kolagenowy Mesoboost dobrze radzi sobie z codziennymi zanieczyszczeniami oraz zmyciem resztek wcześniej nałożonych produktów pielęgnacyjnych. Jeśli chodzi o makijaż to u mnie sprawa wygląda tak, że najpierw zawsze usuwam go płynem micelarnym a ewentualne resztki domywam żelem. Tutaj nie mogę mu niczego zarzucić, dobrze sobie z tym radzi. Żeby jednak recenzja była obiektywna i rzeczowa to testowałam go również solo, bez wcześniejszego wspomagania. No i tutaj zaczęły się małe schody. Bardziej mi ten makijaż rozmazał i musiałam sporo czasu poświęcić na to, aby zmyć go idealnie. Na oczy nie próbowałam, miałam obawy biorąc pod uwagę ten mocny zapach.
Koniec końców żel pozostawia twarz przyjemnie nawilżoną i miękką w dotyku. Jest czysta, odświeżona, bez uczucia ściągnięcia. Uważam, że to dobra opcja rano, kiedy nie potrzebujemy mocnego działania lub w dni, kiedy nie nakładamy makijażu. Ewentualnie po wcześniejszym użyciu miceli, o ile nie przeszkadza Wam taka ilość stosowanych produktów.
Żel kosztuje niemało, bo ok. 100 zł za pojemność 100 ml.

kremowa maska kolagenowa


kosmetyki z kolagenem

Kosmetyk otrzymujemy w niewielkim kartoniku. Sama maska znajduje się w plastikowej buteleczce z wygodnym i higienicznym aplikatorem w formie pompki.
W składzie możemy wyszczególnić takie wartościowe substancje jak masło shea, kolagen, olej kokosowy, glinka. Niestety w połowie stawki znajduje się parafina, której sporo osób się wystrzega.

kosmetyki z kolagenem

Maska kolagenowa MesoBoost ma gęstą, kremową konsystencję. Jest ciut tłusta i oleista.
Nakładamy ją równomiernie na oczyszczoną twarz i zostawiamy na ok. 15 minut. Maska należy do rodzaju tych, które się wchłaniają i po wyznaczonym czasie zostaje jej niewiele na twarzy. Resztki zmywamy wodą.

kosmetyki z kolagenem

Jakie daje efekty?
Po aplikacji skóra zostaje nie tyle tylko nawilżona co wręcz natłuszczona. Wyczuwalna jest kremowa, lekko tłusta warstewka. Przez to też, nawet jak maska wchłania mi się całkowicie, i tak przecieram twarz płynem. Mam wrażenie, że w innym wypadku ciężko byłoby mi nałożyć kolejne produkty pielęgnacyjne. Mimo to, po zmyciu buzia i tak sprawia wrażenie nawilżonej, miękkiej i wygładzonej. Zmarszczki nam nie znikną, ale skóra z każdą aplikacją daje większe uczucie ujędrnienia i uelastycznienia.
Cena maski wynosi ok. 70 zł za pojemność 30 ml.

Chociaż produkty mają swoje minusy i z pewnością można znaleźć lepsze kosmetyki za mniejsze pieniądze to i tak z przyjemnością po nie sięgam. Mają w sobie coś takiego co sprawia, że moja ręka automatycznie po nie sięga.
Znacie markę MesoBoost? Może macie inne produkty zawierające kolagen godne polecenia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

Nie oszukujmy się, sam kosmetyk pielęgnacyjny nałożony na naskórek może dać nam wrażenie działania jednak nie da nam spektakularnych efektów. Potrzeba naprawdę małej cząsteczki, która jest w stanie dotrzeć głęboko w skórę i uruchomić mechanizmy regeneracyjne. Aby je wspomóc warto skorzystać z usług profesjonalisty. Z pomocą przychodzi chociażby medycyna estetyczna w Krakowie oraz innych miastach, które oferują bogaty wachlarz mniej i bardziej inwazyjnych zabiegów mogących znacząco poprawić jakość i stan skóry.

88 komentarzy:

  1. Hi this product sounds wonderful,thankyou for telling us about it xx

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy mnie to korci:
    PS> czym robisz foteczki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparatem :D Sony cyber-shot DSC-HX350 - o ile to nazwa :D

      Usuń
  3. Nie miałam okazji poznać marki, ale coś czuję, że żel by mnie denerwował tym ślizganiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekka piana też jest, ale jednak przy klasycznych żelach nie trzeba tak długo spłukiwać. Przynajmniej ja tak mam.

      Usuń
  4. Minusy mnie mało zrażają, biorę zawsze pod uwagę, że różnimy się skórą i warto poznać dane kosmetyki osobiście. Ja akurat parafiny się nie wystrzegam jak sporo osób już na samym początku skreśla produkt definitywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co osoba to inne upodobania, dlatego o wszystkim piszę. Jakbym nie wspomniała to zaś by się znalazła oburzona osoba, że przecież w składzie jest parafina... :)

      Usuń
  5. Great products. I love the facial wash.

    Happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  6. I have never seen this product before- they seem to be nice!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena trochę straszy, jeszcze pomyślę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ciekawostka. 20 kg skóry? Nie miałam o tym pojęcia. Raczej obstawiałabym max 5 :D Co do kosmetyku... wspominasz, że ślizga się po buzi i trzeba sporej ilości wody, by go zmyć. To mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra w znacznej mierze to tkanka podskórna, a ta - jak wiadomo - lubi swoje ważyć :)

      Usuń
  9. Zainteresowała mnie maska,ale cena jest odczuwalna dla portfela.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Na pewno można znaleźć równie dobre maski w niższej cenie :)

      Usuń
  10. Ostatnio kusi mnie wszystko co ma kolagen, ale tak jak piszesz najlepsze efekty przynosza zabiegi w salonach medycyny estetycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie każdy może sobie na to często pozwolić, ale mimo to trzeba stawiać na systematyczną pielęgnację :)

      Usuń
  11. Markę znam jedynie z sieci :). Maska wydaje mi się ciekawsza, choć nie wiem, czy na tyle, aby przy tych minusach po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale mowisz ze zel ma mocny zpach wiec nie dla mnie. Lubie zapachy w kosmetykach ale jak sa mocne to raczej po nie nie siegam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to lekki, łagodny zapach. Przynajmniej ja go odbieram jako mocny.

      Usuń
  13. Oh very nice product~ thanks for share your review
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze względu na cenę nie mogę sobie na te kosmetyki pozwolić, a i chyba nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty. Na pewno warto wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają swoje wady, ale i tak fajnie działają :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. To już coś o nich wiesz, o ile przeczytałaś wpis ;)

      Usuń
  17. This sounds like a great product for winter use.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo iz nie są to tanie kosmetyki to mam nadzieję że kiedyś uda mi się je poznać .

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki, maska mnie nawet zainteresowała, tylko szkoda, że tyle kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. seem expensive cosmetic....great review

    OdpowiedzUsuń
  21. Firmę znam i lubię, maskę chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bo oczyszczanie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. maska by skusiła moją mamę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może być fajną opcją na prezent :)

      Usuń
  24. They look nice, I didn't know them so thanks for sharing ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Maska kolagenowa chyba najbardziej mnie zainteresowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile ja się naczytałam o tych kosmetykach! Kolagen ważna sprawa, chciałabym wypróbować tę maskę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybacz, ale na kosmetykach się totalnie nie znam, raczej nie przepadam za maziadłami etc. Jednak w związku z tym nie lubię też wydawać na nie zbyt wiele pieniędzy, więc te kosmetyki odpadłyby na pewno xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej firmy xd kolagen raczej wolę suplementować ( tak się u mnie najlepiej sprawdza). Żel chyba by mnie denerwował, bo lubię gdy się pieni. Maska już nieco ciekawsza, tylko trochę cena wysoka y.y

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty, nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A już miałam kupić ten żel do mycia cery (nie lubię gdy kosmetyki do mycia twarzy się pienią)ale jak zerknełam na cenę -podziekuje 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiedziałam, że skóra aż tyle waży :o
    Lubię kwiatowe zapachy, nawet te mocne ;)
    No cena - nie za bardzo, myślę, że jest wiele tańszych zamienników.
    Tak samo maska - niby zapowiada się ciekawie, ale znów cena stoi na drodze.
    Nie znam tych produktów i póki, co nie kuszą mnie, ale kiedyś kto wie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można znaleźć tańsze i nawet lepsze produkty :)

      Usuń
  32. Nie znam tej serii kosmetyków ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Facial Gel wash looks great! I can't live without proper face wash

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam ten duecik polubiłam się z nim :) Żelu najczęściej tak jak ty używam po micelarnym płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe, ale marka zupełnie mi nie znana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przyjemne, aczkolwiek wad się nie ustrzegły :)

      Usuń
  36. Wybacz, ale dotarłam do pierwszej ceny i nawet nie czytam dalej. Jeśli w środku nie ma eliksiru młodości, który sprawi, że moja skóra za 500 lat wciąż będzie taka jak gdy miałam 20 lat, to nie ma mowy, żebym chociaż rozważyła wydanie takiej sumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie zmuszam i rozumiem. Warto jednak doczytać do końca, bo trochę tam wyjaśniłam odnośnie do działania kosmetyków ;)

      Usuń
  37. Lubię taki efekt na skórze jaki daje ta Maska.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam ten duet i koniec końców oddałam teściowej bo do mojej mieszanej cery okazał się za bogaty :) Teściowa była bardzo zadowolona szczególnie z maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mieszaną i dają radę. Ale fakt, są bogate :)

      Usuń
  39. Znajdą się osoby zainteresowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Do tej pory jeszcze nie miałam okazji by sięgnąć po te kosmetyki, ale wszystko przede mną. Ostatnio staram się zużywać pozaczynane kosmetyki, by bezkarnie móc sięgnąć po jakieś nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dokładne oczyszczanie skóry jest bardzo ważne :) Zainteresował mnie ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.