środa, 6 stycznia 2021

Projekt denko - grudzień


 Hej :)

Mówi się, że wszystko co dobre szybko się kończy. Na szczęście dość szybko zakończył się także 2020 rok, który - jak wszyscy wiemy - do szczęśliwych i normalnych nie należał. Nowy rok przyniósł podsumowania oraz nadzieje na lepsze jutro. Na blogu początek stycznia to także najwyższy czas, aby zrobić podsumowanie dotyczące grudniowych zużyć. Zapraszam zatem na projekt denko. 


Ava Laboratorium, Orient Time, krem na noc liftingująco-regenerujący - pojemność: 50 ml
Jego recenzja znajduje się tutaj.
Ava Laboratorium, Bio-karotka, roll on pod oczy - pojemność: 15 ml
Jego działanie przedstawiłam tutaj.
Delia Cosmetics, olejek hydrofilowy - pojemność: 150 ml
Olejek doczekał się oddzielnej recenzji.
Miba, żel z jonami wapnia - pojemność: 500 ml
Ogromna pojemność wystarczyła mi na bardzo długi czas codziennego stosowania. Zostało mi odrobinę, ale skończył się termin przydatności. Dokładny opis znajdziecie tutaj.


Anwen, maska do włosów 'kiełki pszenicy i kakao' - pojemność: 200 ml
Efekty jej stosowania opisałam w tym wpisie.
Cosmia, żel pod prysznic z olejkiem arganowym - pojemność: 250 ml
Kosmetyk produkowany jest dla sklepów Auchan. Myślałam, że żel jak żel - nie można w nim wiele zepsuć. No cóż... Konsystencja jest bardzo rzadko przez co musiałam wydobywać sporą ilość. Pienił się średnio. Zapach niby ok, ale bez wyróżniającej się nuty.
Nature's Secret, nawilżający olejek do włosów - pojemność: 143 ml
Opisałam go w tym wpisie.


Delia, Good Foot Podology, peeling do stóp - pojemność: 60 ml
O tym peelingu pisałam tutaj.
Prokudent, wybielająca pasta do zębów - pojemność: 125 ml
Wybielając nie wybiela, ale myje i odświeża oddech. A to dla mnie najważniejsze. Jako jedna z nielicznych past produkowanych dla Rossmanna nie wysusza mi kącików ust.
Dentix, płyn do płukania jamy ustnej - pojemność: 600 ml
Już klasycznie pojawia się płukanka z Biedronki. Tania, wydajna, mocno miętowa. Odświeża oddech, nie powoduje nadmiernego pieczenia. Nie zawiera alkoholu.

Ponieważ to pierwszy wpis z denkiem w 2021 roku, dlatego też pozwolę sobie objaśnić raz jeszcze oznaczenia kolorystyczne produktów:
produkty do których wrócę
dobre produkty, które być może kupić ponownie
kosmetyki do których nie powrócę, buble, produkty wycofane 

Tak prezentuje się ostatnie denko 2020 roku. Szału nie ma, ale tragedii też nie. Niektóre z nich towarzyszyły mi przez długi czas i zdążyły nieco znudzić. Z wielką przyjemnością wymieniłam je na nowości.
Jak Wasze grudniowe zużycia? Znacie któryś z zaprezentowanych kosmetyków? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

77 komentarzy:

  1. These are new brands for me...thanks for the review, Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję przetestować sobie tę maskę z kiełków pszenicy i kakao. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie wypadnie lepiej :)

      Usuń
  3. Mi w sumie udało wykończyć tylko płyn miceralny:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego kosmetyku :)
    Cieszę się że doczekałam się posta z mojej ulubionej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadnego z tych produktów nie miałam. Mam nadzieje, że ten rok będzie normalniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi ta maska Anwen, ostatnio mocniej przyłożyłam się do pielęgnacji włosów i mam ochotę poznać lepiej jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wypróbować. Może da fajne efekty :)

      Usuń
  7. Niestety niczego z denka nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z powyższych nie znam. U mnie grudzień wypadł słabo jeżeli chodzi o zużycia. Większość przypadła na początek stycznia :D Stąd zapewne dopiero na koniec stycznia/początek lutego zrobię podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie znam nic, ale mnie każdy denko rajcuje bo to się wiąże z wywalaniem rzeczy :D więc czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko przed wyrzuceniem te produkty dawały dobre efekty :)

      Usuń
  10. Nie miałam nic z tych produktów, maska do włosów z Anven wydaje się fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej oceniam odżywkę, ale maska też nie jest zła :)

      Usuń
  11. Lubię produkty prokudent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produktów, o których napisałaś nie znam, ale zainteresował mnie krem marki Ava Laboratorium. Miałam już jeden krem do twarzy tej firmy i dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, oj nawet żel do ciała może narobić problemów. Tych z cosmia nigdy nie miałam i chyba nie mam czego żałować;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych kosmetyków. Ja się nie pokuszę na podsumowanie zużyć. Za dużo wtedy widać. Wystarczą mi nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi ten rodzaj wpisów. Nic na siłę :)

      Usuń
    2. Czytać jak najbardziej lubię :)

      Usuń
  15. Trochę tych produktów się u ciebie nazbierało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A lot of good stuff you have used!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ten płyn do płukania ust z Biedrony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice! Would love to try these different brands for whiter smile.

    OdpowiedzUsuń
  19. Któryś Cię zaciekawił? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak mam, że z ulgą pozbywam się pewnych produktów, bo lubię sięgać po nowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyśmy tylko trafiały na dobre zamienniki :)

      Usuń
  21. Nie znam tych kosmetyków, ale kilka mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne denko, ja na swoje, po zmianie pracy, już nie mam niestety czasu, więc na razie nie robię tych wpisów ;) A twoje miło się czytało i oglądało, choć żadnego kosmetyku, prócz olejku do włosów NS, nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram zawsze znaleźć czas na te wpisy, ale czasami pojawiają się z małym opóźnieniem :)

      Usuń
  23. Troszkę się tego jednak uzbierało 😁!!! Nie stosowałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych kosmetyków, ale zapowiadają się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam żadnego z tych kosmetyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj ♡
    Wspaniałe denko, niestety nie miałam okazji testować żadnego z wymienionych produktów :) Wspaniale jednak czyta się twoje recenzje :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem tego sporo- zaintrygował mnie też żel marki Miba xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie ma bardzo spoko. Do tego jest niesamowicie wydajny :)

      Usuń
  28. Spore denko i dość dużo produktów, o których jeszcze nie słyszałam :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mogłam je przedstawić :)

      Usuń
  30. A wiesz, że żadnej z tych rzeczy nie miałam?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś dobrze oceniony.
    Formuła prokudenta wzbudziła moją chęć użycia 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie grudniowe denko też było marne ale w styczniu za to będzie sporo pustych opakowań 😁 co do kosmetyków to miałam maskę Anwen ale w innej wersji i naprawdę dobrze się u mnie sprawdziła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie styczeń zapowiada się jeszcze słabiej xD

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.