poniedziałek, 9 listopada 2020

Projekt denko - październik


 Hej :)

Jesień rozkręciła się na dobre. Na szczęście początek listopada ukazał jej piękne, słoneczne oblicze. I dobrze, bo pozostałe otaczające nas sprawy nie napawają optymizmem. Coraz częściej słyszę prośby o to, aby ten rok wreszcie się skończył. Ja również mocno na to czekam.
Jak na razie skończyło się kilka kosmetyków, dlatego zapraszam na comiesięczne podsumowanie zużyć - projekt denko.


Ava Laboratorium, Opuntica, krem przeciwzmarszczkowy - pojemność: 50 ml
Jego recenzja znajduje się tutaj
Bania Agafii, oczyszczająca maska dziegciowa - pojemność: 100 ml
Jej działanie opisałam w tym poście. 
Ava Laboratorium, tonik rozjaśniający przebarwienia - pojemność: 200 ml
O tym produkcie pisałam w tej recenzji.


Zielone Laboratorium, peeling myjący - pojemność: 250 ml
Kolejny produkt, który doczekał się wpisu
Oceania, żel pod prysznic 'słodkie uniesienie' - pojemność: 500 ml
Jego opis znajduje się tutaj.
BasicLab, szampon stymulujący - pojemność: 200 ml
Jego opis znajduje się w tej recenzji. 


Dentix, pasta do zębów - pojemność: 125 ml
Klasyk. 
Dentix, płyn do płukania jamy ustnej - pojemność: 600 ml
Kolejny klasyk. Tania, dobrze odświeża oddech i doczyszcza zęby. Ma mocny, miętowy smak.

 
Deborah Milano, tusz do rzęs 'instant maxi volume'
Jego recenzja znajduje się w tym wpisie.
Linda, kokosowe mydło w płynie - pojemność: 1l
Miałam kilka innych wariantów i zawsze mocno wysuszały mi ręce. Ten o dziwo tego nie robi. Zapach jest przyjemny, aczkolwiek nie jest to taki 'czysty' kokos. ma w sobie delikatnie chemiczną nutę, ale nie na tyle mocną, żeby drażniła.

I to by było na tyle. Denko niewielkie, ale i tak cieszy. Nie wiem jak jest u was, ale tworząc ten wpis zauważyłam, że ostatnio w ogóle nie skupiam się na tym, aby zużywać otwarte opakowania. Chyba zbyt wiele dzieje się wokół, aby jeszcze przywiązywać wagę do tego, żeby coś wykończyć. W końcu nie na tym ma to polegać.
Dajcie znać jak wyglądają Wasze październikowe zużycia :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

113 komentarzy:

  1. Super bardzo ciekawe podsumowanie zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for the information dear

    OdpowiedzUsuń
  3. Ava to coś dla mnie . Jak wykończę swoje zapas zapasy to spróbuje ja .

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zainteresował mnie ten peeling :-)
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, ale jako typowy peeling działa raczej słabo.

      Usuń
  5. Miałam kiedyś żel po prysznic Oceania ;) Też muszę zrobić projekt denko, bo mam trochę tych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie takie to denko małe :) Mnie zdarzają się mniejsze :) I chyba jeszcze wszystkie produkty przede mną, bo nie używałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe denko i nie mialam ani jednej rzeczy z Twoich zuzytkow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. It seems this is the time to stock up on our favorites. Love some of your wonderful finds. Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko mydła Linda :) Ale akurat wariantu z kokosem nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy wpis, tym bardziej, że nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Może warto sięgnąć po nie, dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nic nie miałam z tych kosmetyków, ale kilka rzeczy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe opakowania nie chcą się zużyć a rok nie chce się skończyć ale w końcu wszytko się kiedyś kończy. Fajne denko, z tych produktów chyba miałam tylko te najbardziej podstawowe pasta do zębów i płyn, żel pod prysznic, mydło Linda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te podstawowe na szczęście szybko schodzą :)

      Usuń
  13. Z tych kosmetyków znam żel pod prysznic Oceania, płyn do płukania ust Dentix i mydło w płynie Linda. Wszystkie bardzo dobrze się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zużycia! Moje denko jeszcze w kartonie, muszę zabrać się za zdjęcia i wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam jedynie biedronkowe mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w październiku jakoś nic nie zużyłam do końca :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe denko, niestety tak się składa, że nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tę żele Oceania swego czasu dużo ich kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maskę z Banii Agafii miałam i była super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem wielką fanką żeli pod prysznic i ten firmy Ocanic bardzo mnie zainteresował. Masz rację, nuta zapachowa bardzo kobieca i mnie ona pasuje. Jak spotkam- kupię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie nie miałam z tych kosmetyków, to kokosowe mydełko w płynie wydaje się fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kojarzę, miałam szampon z Basic Labu, mile go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że płyn Linda nie ma do końca takiego kokosowego zapachu, bo ja właśnie lubię takie prawdziwie kokosowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale jako kokosomaniaczka i tak jestem usatysfakcjonowana :)

      Usuń
  24. exciting denko....great collections.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za informacje o różnych ciekawych produktach.

    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  26. tych produktów nie znam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten rok nie byl najszczesliwszy dla wiekszosci ludzi
    ja na szczescie skutkow koronawirusa praktycznie nie odczuwam tyle ze musze pamietac by zakrywac usta i nos a tak to moje zycie toczy sie dokladnie tak samo
    ubolewam jedynie nad faktem ze w tym roku mielismy spedzac sylwestra na balu
    ale w zaistnialej sytuacji musimy to odlozyc na inny rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten rok wymaga od nas wielu wyrzeczeń, ale najważniejsze to przetrwać to w zdrowiu :)

      Usuń
  28. dzięki za informację ciekawy post
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupuję często mydełka z Lindy

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo tego :D Ciekawi mnie to kokosowe mydło :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne denko, mam ochotę na kosmetyki z Zielone Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ten tusz Debora to dla mnie ogromny bubel był...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na szczescie nie było tak źle. Ale znam lepsze :)

      Usuń
  35. Zawsze bardzo lubiłam maskę dziegciową :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niedawno skończyło mi się to mydło w płynie od Lindy - mydło jak mydło ,mi również rąk nie podrażniło ,ale zapach mi się spodobał ,nie wyczułam żadnego sztucznego ,chemicznego aromatu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam sporo opinii na temat tego zapachu i wiele osób odbiera go zupełnie inaczej :)

      Usuń
  37. U mnie w pażdzierniku było rekordowo dużo. :D Z twoich zużyć znam maskę dziegciową i też ją miałam w denku październikowym. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba nigdy nie będzie wielkiego denka. Ale ważne, że jest miejsce na nowości :)

      Usuń
  38. Oh very interesting empties darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  39. I love beauty products with coconut!

    OdpowiedzUsuń
  40. przyznam, że nic nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Od jakiegoś czasu szukam dobrego płynu do higieny jamy ustanej, ale bardzo łagodnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krzywdy nie robi, ale na mocny smak. Są jeszcze inne warianty :)

      Usuń
  42. Bardzo lubię mydła do rąk z Biedronki. ;) To kokosowe jest fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie u mnie często się pojawiać :)

      Usuń
  43. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne denko. Niestety używam mało kosmetyków, więc raczej się za bardzo nie poszczycę takim denkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale chyba w pierwszym rzędzie skuszę się na ten płyn Linda.

    OdpowiedzUsuń
  46. The shower gel and shampoo look nice. I haven't fully finished many products.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak dla mnie to całkiem spore denko. Ja w ostatnim czasie trochę zużyłam, bodajże z 9 kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam nic z tych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Znam markę Zielone Laboratorium. Mam maskę do twarzy, z której jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.