środa, 17 października 2018

Ava Laboratorium, White Skin - tonik oraz aktywny krem punktowy rozjaśniający przebarwienia

sposoby na redukcję przebarwień
Cześć :)

Chociaż kalendarz oznajmił nam już jesień to jednak pogoda zaskakująco nas rozpieszcza. Oczywiście słońce nie praży tak mocno jak ze dwa miesiące temu, ale nie mamy na co narzekać. Zresztą owo słońce niejednemu z nas na pewno dało się we znaki. Zresztą nie tylko nam, ale też naszej skórze. Nadmiar promieni lub zbyt niska ochrona w postaci filtrów spf mogą skutkować pojawieniem się przebarwień. Jesień jest idealną porą, aby z nimi walczyć. Chce nam w tym pomóc marka Ava Laboratorium i jej seria wybielająca "White Skin". Czy rzeczywiście?

tonik rozjaśniający przebarwienia

sposoby na redukcję przebarwień

Tonik zamknięty jest w zgrabnej, poręcznej butelce. Ma wygodny i higieniczny atomizer w formie spray'u. Bardzo odpowiada mi ta opcja, gdyż ostatnimi czasy wolę spryskiwać swoją twarz niż niepotrzebnie przecierać ją wacikami. Poza tym podobno toniki/hydrolaty wklepane w twarz lepiej się wchłaniają i działają. 
Skład nie jest naturalny, ale dość krótki. Wyróżnić możemy takie wartościowe składniki jak glicerynę, ekstrakt z ogórka, ekstrakt z morwy białej, wyciąg z trawy cytrynowej i alantoinę.
Bardzo podoba mi się zapach toniku. Jest cytrusowy, świeży i orzeźwiający, a przy tym delikatnie słodki. 
Jak przystało na tonik, ma konsystencję wody.

sposoby na redukcję przebarwień

Producent sugeruje stosować produkt rano i wieczorem przez 2-6 tygodni. Przyznajcie sami, że to dość spory rozrzut. Jakie mi udało się zauważyć efekty?
Zacznę od tego co jest wyczuwalne od razu, czyli dobrego odświeżenia cery. Buzia sprawia wrażenie nawilżonej i ukojonej. Znika wszelkie uczucie ściągnięcia. Twarz jest zmatowiona. Przy dłuższym i systematycznym stosowaniu zauważyłam ogólnie rozpromienienie cery i ujednolicenie jej koloru, jednak przebarwienia znajdujące się na moim czole nie zniknęły.
Warto nadmienić, że tonik nie jest testowany na zwierzętach. 
Jego cena wynosi ok. 40 zł za pojemność 200 ml.

aktywny krem punktowy rozjaśniający przebarwienia

sposoby na redukcję przebarwień

sposoby na redukcję przebarwień
Preparat otrzymujemy w niewielkim kartoniku ze wszelkimi niezbędnymi informacjami w języku polskim. Sam krem zamknięty jest w szklanym słoiczku z aplikatorem w formie pompki.
Podobnie jak w przypadku toniku, tak i tutaj nie mamy typowo naturalnego składu. Znajdziemy w nim jednak wartościowe składniki, m.in. olej z pestek winogron, wyciąg z kory chilijskiego drzewa boldo, glicerynę i wyciąg z trawy cytrynowej.

sposoby na redukcję przebarwień

Zapach jest cytrusowy, słodki i orzeźwiający.
Krem ma rzadką, jedwabistą konsystencję o beżowym zabarwieniu. Wyglądem przypomina lekki podkład. Dobrze rozprowadza się po danych okolicach i szybko wchłania. Najpierw jednak nakładamy go na newralgiczne miejsca z przebarwieniami i pozostawiamy na 10 minut. Dopiero wtedy rozmasowujemy.

sposoby na redukcję przebarwień

sposoby na redukcję przebarwień

Efekty powinny być widoczne po czterech tygodniach. Jak jest rzeczywiście?
Zacznijmy od najważniejszego, czyli redukcji przebarwień. No cóż, z moich to jakieś skubańce, bo niestety nie zmalały. Ale żeby nie było - ogólnie nie jest źle. A to dlatego, że preparat spowodował, iż moje czoło wygląda na bardziej promienne i ujednolicone. Chociaż plamy jakie były takie są, to w ogólnym rozrachunku nie rzucają się już tak bardzo w oczy. I - co ważne - nie pojawiają się nowe.
Krem nakładany na czoło nie spowodował u mnie żadnego wysuszenia czy zapychania. Nie uczula. Kosmetyk nie jest testowany na zwierzętach.
Kosztuje ok. 36 zł za pojemność 15 ml.

Z jednej strony produkty nie robią najważniejszego, czyli rozjaśnienia przebarwień, z drugiej zaś nadają buzi zdrowszego, jednolitego wyglądu. Mi efekty mimo wszystko odpowiadają i jestem z tej serii zadowolona. A przebarwienia? No cóż - sięgnę po mocniejsze działa, czyli kwasy.
Znacie tę serię marki Ava Laboratorium? Borykacie się z przebarwieniami? 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

74 komentarze:

  1. Liczyłam na to że jednak będą działać lepiej. No cóż, chociaż cena jest nie wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście, nie mam problemu z przebarwieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :) U mnie niestety pojawiły się na czole :(

      Usuń
  3. Tonik w sumie fajny i dla mnie chyba wystarczający, z przebarwieniami nie mam problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że bez problemu dałby radę :)

      Usuń
  4. na szczęście nie mam problemów z przebarwieniami, ale kosmetyki Ava znam i lubię. Teraz zachwycam się serią Aloe Organic :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tej serii, ale niestety muszę uważać na aloes.

      Usuń
  5. Szkoda że nie do końca się sprawdził... ale, przynajmniej rozświetlił:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii. Ja niestety również mam problem z przebarwieniami i póki co, nie znalazłam żadnego kosmetyku, który by mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jakieś pojedyncze przebarwienia i aż tak nie są one dla mnie uciążliwe, ale fajnie, że mogłam poznać Twoją opinię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim też umiałabym bez problemu żyć, ale skoro jednak coś może na nie pomóc to czemu nie spróbować :)

      Usuń
  8. Nie znam tej marki. A przebarwienia mam, ale jakieś malutkie, więc nie zawracam sobie nimi głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie. Drobiazgami nie trzeba się przejmować :)

      Usuń
  9. Mam sporo przebarwień, zaczynam kuracje kwasami. Ale tak szczerze to wkurzyłabym się, gdybym wydała tyle kasy na te kosmetyki, a nie rozjasniłyby moich przebarwień..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam problemów z przebarwieniami, ale zawsze fajnie jest poznać jakieś nowe produkty i czyjąś opinię na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na przebarwienia i tak nie zadziałały, ale ładnie rozpromieniły cerę :)

      Usuń
  11. Mam kilka przebarwien teraz jestem ciekawa czy poradzilby sobie z nimi ten krem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo. U każdego efekty mogą być inne :)

      Usuń
  12. coś miałam z tej firmy chyba krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Też preferuję atomizery w tonikach :-D Krem zaskoczył mnie konsystencją.. spodziewałam się czegoś gęstego :-) Z Ava miałam peeling enzymatyczne i w miarę byłam z niego zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś mnie te produkty nie przekonują do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również mam problem z przebarwieniami i jeszcze ni znalazłam idealnego produkty :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, niestety, to już ostatnie dni tej pogody :D najbardziej zaciekawił mnie ten tonik i fakt, że nie jest testowany na zwierzętach

    OdpowiedzUsuń
  17. Od kiedy zaczęłam stosować kosmetyki Ava Laboratorium moja skóra znacznie się poprawiła :) Są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tych produktów , chociaż od czasu do czasu sięgam po toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno już nic nie używałam z firmy AVA. NIe sprawdziła się u mnie ta firma :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam markę, jednak tych produktów już nie. Na tonik bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie nzam ale plus na to ze nie testuja na zwierzętach

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kosmetyki:) Koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że jednak produkty nie spełniły obietnic producenta. Powodzenia w walce z przebarwieniami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. na szczęście nie mam kłopotu z przebarwieniami
    jednak trochę lipa, że na nie nie działają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety efektu nie ma, ale u każdego mogą zadziałać inaczej :)

      Usuń
  25. Nie znam ale mnie zaciekawiły...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję sobie te produkty w razie kolejnych przebarwień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta seria bardzo mnie ciekawi i na pewno się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie używałam kosmetyków Ava, a może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie usuwają przebarwień:/ ja z Avy bardzo lubię serię eco linea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie usunęły, ale u każdego efekty mogą być inne :)

      Usuń
  30. Tonik mnie zaciekawił, krem raczej może być za słaby dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od toników z reguły wiele nie wymagam, a ten mimo wszystko daje fajne efekty :)

      Usuń
  31. myślałam że będzie tańszy ten tonik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można znaleźć wiele tańszych i równie dobrych wariantów :)

      Usuń
  32. Ja obecnie stosuję kosmetyki z witaminą C, aby rozjaśnić skórę i rozjaśnić cerę po przebarwieniach, które mi się zrobiły po gulach od depilacji laserowej (a dokładnien od golenia twarzy)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesień to idealny czas na takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie stosowałam jeszcze nic z Ava Laboratorium. Też walczę z przebarwieniami i niestety nic nie daje rady.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.