poniedziałek, 20 listopada 2017

Makeup Revolution, paleta cieni 'New-trials vs Neutral'

 Cześć :)

Świat makijażu jest jak studnia bez dna. Możemy dobierać kolory odpowiednio do urody, nastroju, pory dnia czy okazji. Nie bez znaczenia jest także pora roku. Wiosną i latem mamy więcej odwagi, aby eksperymentować z żywymi, jaskrawymi barwami. Jesienią i zimą lubimy postawić na delikatne tonacje - beże, brązy czy złoto. paletą, która może idealnie wpisać się w obecny czas jest NEW-TRALS vs NEUTRALS marki Makeup Revolution. 


Cienie zamknięte są w plastikowe, ale solidnej kasetce z lusterkiem oraz dwustronnym pędzelkiem.
W zestawie znajdziemy aż 16 cieni. Część z nich ma matowe wykończenie, inne lekko perłowe lub satynowe, kilka zaś jest mocno brokatowych. Jest w czym wybierać.
Mają przyjemną konsystencję, jednak podczas aplikacji delikatnie się osypują. 
Plusem jest fakt, iż każdy z kolorów ma swoją własną nazwę. Przejdźmy zatem do ich przedstawienia. Zaczniemy od górnego rzędu:


bias - uniwersalny beż 
neutral - jasny, matowy brąz
personal - jasny koralowy róż 
vogue - ciemny koralowy róż 
trend - mocna cegła 
new-tral - ceglasty brąz
tone - podobny do poprzednika, aczkolwiek ma nieco więcej czerwonego pigmentu
custom - ciepły, czekoladowy brąz z dodatkiem fioletowych drobinek

Rząd dolny:


cool - matowy, bardzo jasny beż
style - cudowny, mocno mieniący się róż
partial - ciemniejszy, brudny róż z domieszką fioletu
mode - złota miedź lub miedziane złoto, jak kto woli
adapt - matowy, chłodny brąz z delikatnym fioletowym pigmentem
buff - mocny brąz opalizujący na srebro
suit - połączenie chłodnego brązu i ciemnej szarości
strong - to istny kameleon... w kasetce wygląda niemalże na czerń, ale ma w sobie fioletowe podtony, a do tego mieni się ogromem fioletowych drobinek


Jak widzicie, taką kolorystyką możemy wyczarować niemalże każdy makijaż. Mamy matowy beż, który świetnie ujednolici kolor powieki. Chłodne brązy nadają głębi załamaniu powieki. Mocno iskrzące odcienie nie pozwolą przejść obok makijażu obojętnie. 
Cienie mają bardzo dobrą pigmentacjęPodczas aplikacji nie ma większych problemów z ich blendowaniem. Kolory ładnie się ze sobą łączą. Współpracują także z produktami innych marek.
Trwałość jest bardzo dobra. Bez bazy zaczynają się rolować po kilku godzinach, jednak wraz z bazą wytrzymują cały dzień. 
Wspomnę jeszcze słówko o dołączonym pędzelku. Z jednej strony mamy małego puchacza, który świetnie zaaplikuje cień na całą powiekę lub w załamaniu, a także rozblenduje całość. Z drugiej strony mamy płaski, zbity pędzelek, którym lubię rysować kreskę przy linii rzęs bądź podkreślać dolną powiekę. 
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Koszt palety to ok. 35 zł za łączną pojemność 16 g. 

Nie będę ukrywać, że bardzo lubię produkty Makeup Revolution. Ta paleta jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że to dobra marka oferująca produkty za rozsądną kwotę. 
Znacie tę paletę bądź inne kosmetyki MUR? Napiszcie, które są Waszymi faworytami :)
Przy okazji jeszcze małe pytanie. Mogliście zauważyć, że na blogu znajdują się głównie recenzje produktów pielęgnacyjnych. Dajcie znać, czy macie ochotę na urozmaicenie wszystkiego większą ilością kolorówki :)

Przeczytałaś/eś wpis? szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

132 komentarze:

  1. mam inna ich paletke i jestem meeega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze inne wersje i też dobrze mi służą :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię tę paletkę, ale tylko jej górną część - dolna jest jakościowo podobna do Iconic Pro

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie maluje sie cieniami, wiec mnie nie zaciekawila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie znam tej firmy, ale kolory cieni mi się całkiem podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko się maluję, ale paletka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tylko czekoladową paletkę, ale planuję kupić sobie kilka innych rzeczy z ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam porównania z drogimi, ale te od MUR mnie w pełni zadowalają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka bardzo mi się podoba, kolorki ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusiła mnie, ale ostatecznie się nie zdecydowałam, bo dolny rząd bardzo przypomina mi Iconic 3, którą już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie potrzeba nam tylu podobnych wersji :)

      Usuń
  10. Nie miałam nic od MUR, ale mam paletkę od Freedom (z tego co kojarzę, to producent jest ten sam, chyba że się mylę?) i bardzo ją lubię pomimo niektórych wad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten sam producent. Obie marki są dobre, zwłaszcza za tę cenę :)

      Usuń
  11. mam czekoladkę MUR i jestem z niej zadowolona, ale ta paletka też mi się podoba, przynajmniej wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czekoladkę mam ochotę, ale ciężko wybrać jedną wersję :)

      Usuń
  12. Śliczne te kolory, ale póki co się wstrzymuję z kolejną paletką. Ciekawe jak długo mi się uda =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paletka mi się mega podoba i chyba w końcu po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałybyśmy aby kiedyś jakiś profesjonalista zrobił nam makijaż takimi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki bardzo ładne typowo jesienne, ciekawa jestem jak prezentują się na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mam jeszcze żadnej paletki cieni, ale to zapewne wynika z tego, że zwyczajnie rzadko ich używam i taki zakup byłby nieopłacalny. Ale nie powiem, palety kuszą, są coraz piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paletami jest ciężko trafić, bo zazwyczaj pasuje nam z nich tylko kilka odcieni :)

      Usuń
  17. Ja mam czekoladki ale typowych ich palet nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna kompozycja do zdjęcia ! A na paletkach się nie znam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z MUr jest tak ze jesli chodzi o pigmentacje to zalezy od palety. Mam czekoladke i niestety pigmentacja jesy srednia. Natomiast druga paleta w ksztalcie netbooka ma świetna pigmentacje. Jestem ciekawa jakby bylo u mnie z ta opisana przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pigmentacj nie mogę narzekać, ale każdy ma inne oczekiwania :)

      Usuń
  20. Mnie już dawno przeszła ochota na takie palety, a kiedyś kolekcjonowałam Sleek-i.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie palety tej marki. Obecnie mniej z nich korzystam, ale sentyment został :)

      Usuń
  21. Ile kolorów. :) Ja wolę produkty pielęgnacyjne niż kolorówkę, chociaż fajnie byłoby zobaczyć od czasu do czasu jakieś recenzje szminek. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne kolory, to moje kolory;) Estetyczna i fajna ta paletka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki idealne na jesień :)) Super blog, z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się te kolory i bardzo mi w nich nie do twarzy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Jest wiele palet, które podobają mi się pod kątem kolorów, ale wiem, że źle bym w nich wyglądała.

      Usuń
  25. Bardzo ładne kolory! Niestety nie mogę się bardziej na ten temat rozwinąć, gdyż nigdy nie miałam tej paletki. Jestem wierna swojej starej z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam dwie czekoladki i naprawdę bardzo dobre cienie, pomadki od nich u mnie się nie spisały, róż był ok, bronzer też
    chętnie poczytam o kolorówce, właśnie dodałam Twój blog do najchętniej czytanych, więc już mnie nic nie ominie, jak to mówią lepiej późno niż wcale

    OdpowiedzUsuń
  27. Na tą porę takie odcienie są w sam raz. Bardzo podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komponuje się idealnie z jesienną kolorystyką :)

      Usuń
  28. tak średnio podobają mi się te kolory

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie tą markę, jednak te kolory do mnie nie przemawiają. Sama preferuję brązy i szarości. Do koloru moich oczy niestety nic innego nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma wiele innych wersji kolorystycznych :)

      Usuń
  30. Zdecydowanie wrzucaj więcej kolorówki :) Ja też skupiłam się na pielęgnacji, a kolorówka poszła gdzieś na bok :P I ja mam zamiar doniej wrócic. A kosmetyki MUR bardzo lubię :) Mam czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś łatwiej opisuje się pielęgnację, bo z niej korzystam na co dzień. Z kolorówki jednak rzadziej. Postaram się jednak urozmaicać recenzje :)

      Usuń
  31. Podoba mi się kolorystyka, widzę dużo takich różnych kolorów a nie mnóstwo w jednej tonacji. Pigmentacja robi wrażenie :D P.s pisz częściej i takie recenzje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby jest dużo brązów, ale praktycznie każdy odcień jest z domieszką czegoś innego bądź ma inne wykończenie. Przez to też nic nam się tu nie powtarza :)

      Usuń
  32. Jakby było jeszcze parę takich z brokatem to chętnie bym taką paletkę przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba trzeba się rozejrzeć za typowo błyszczącą paletą :)

      Usuń
  33. Podoba mi się tonacja tych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne kolory, bardzo lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna paleta, sama muszę nabyć jakąś, bo mam tylko jedną. :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę polecam. I proszę o zapoznanie się z treścią wpisu.

      Usuń
  36. Brązy są piękne. Oni mają naprawdę świetne palety! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też lubię tę markę, ale na cieniach się sparzyłam i jakoś nie wiem, czy spróbowałabym ponownie

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ich jedną paletkę i bardzo lubię, ta nie do końca mi odpowiada kolorystycznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Na szczęście jest wiele innych wariantów :)

      Usuń
  39. Widzę, ze marka sprawdzona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka produktów i jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  40. aktualnie mam trochę paletek ,a więc podziękuje

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy nie interesowałam się paletami ciei tej marki. Miałam kiedyś brzoskwiniową czekoladkę I ♥ Makeup ale nie przekonała mnie do siebie i poszła w świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś mam ogromną ochotę wypróbować jakąś czekoladkę :)

      Usuń
  42. Podobaja mi sie kolorki tej palety :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podobają mi się te kolory,większość kobiet znajdzie coś dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna paleta, kolory rzeczywiście są bardzo uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersalna, ale jednak najlepiej sprawdza się jesienią i zimą :)

      Usuń
  45. podoba mi się taka ciepła kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Elegancka KOLORYSTYKA - w sam raz na nadchodzące ŚWIĘTA oraz SYLWESTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolorki ciekawe. Mam jedną paletkę z MUR ale mam mieszane uczucia. Niby jest ok ale ciężko się nią pracuje ;/
    Z chęcią zobaczę więcej kolorówki na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na te cienie na szczęście nie mogę narzekać :)

      Usuń
  48. Kiedyś mi się podobała ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Te paletki zawsze kupowałam na rozdania ale nigdy nie dla siebie ;)Najbardziej podoba mi się odcien Mode ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te palety są wystarczające, ale każdy ma inne oczekiwania :)

      Usuń
  50. łądne kolorki, ale mam już dwie paletki cieni i wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. lubię cienie Makeup revolution, tych nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.