niedziela, 23 lutego 2020

Zapachy Avon - Far Away Rebel oraz Scent Mix Romantic Bouquet

najładniejsze zapachy z Avonu
Hej :)

Perfumy są niepozornym, ale niezwykle ważnym elementem wyrażającym naszą osobowość. Dobieramy je odpowiednio do samopoczucia, pogody, pory dnia czy roku. Każdy z nas ma inne preferencje dotyczące nut zapachowych, dlatego też marki mają w ofercie szereg różnych wariantów, często sobie przeciwstawnych. Jak to mówią 'dla każdego coś miłego'. Dziś chciałabym Wam przedstawić dwa zupełnie odmienne zapachy marki Avon - Far Away Rebel oraz Scent Mix Romantic Bouquet. Wiem, że są to wody toaletowe, ale dla wygody używam skrótu 'perfumy'.


najładniejsze zapachy z Avonu

Zapach zamknięty jest w bardzo eleganckiej, ślicznie wyprofilowanej butelce utrzymanej w fioletowej tonacji z pozłacanymi akcentami.
nutach głowy znajdziemy likier porzeczkowy, soczyste czerwone owoce oraz śliwkęNuty serca to kwiat pomarańczy, słodka konwalia, jaśmin Sambac. Natomiast podstawę stanowi paczula, karmel z czekoladą oraz żywiczny bursztyn.
Pora na moje spostrzeżenia dotyczące zapachu. Dodam bardzo istotną rzecz. Zamawiając go nie wgłębiałam się dokładnie w poszczególne nuty, dlatego też nie znałam wszystkich pojedynczych akordów, które mogłyby się tu pojawić. Dzięki temu jestem w stanie odnieść się do własnych wrażeń a nie tego, czego podświadomie bym szukała. 

najładniejsze zapachy z Avonu

Kiedy pierwszy raz otworzyłam pudełko i poczułam zapach pomyślałam sobie 'słooooodko'. Wydaje się, że na pierwszy plan wysuwają się świeże, soczyste owoce. Jednak nie jest to takie oczywiste, bo zaraz do głosu dochodzi inna słodycz - taka otulająca. Kombinowałam co to jest i po chwili zorientowałam się - czekolada. Jednak nie taka a'la czekolada, czyli przesłodzona chemia z chemią. To czekolada wykwintna, pełna głębi. Do tego bursztyn sprawia, że całość nabiera jeszcze większej głębi. Jest słodko, jest otulająco, jest magicznie.
Zapach jest bardzo uniwersalny. Chociaż dość mocny to nie mam problemu, aby psikać się nim w ciągu dnia. Nada się także na wyjście ze znajomymi, czy romantyczny wieczór we dwoje. Co więcej - miałam już kilka zapytań co tak ładnie pachnie. A to chyba najlepsza rekomendacja. 
Far Away Rebel kosztuje ok. 40 zł za pojemność 50 ml.


najładniejsze zapachy z Avonu

Perfumy otrzymujemy w małej, bardzo minimalistycznej buteleczce.
Nutę głowy stanowi piwonia. Nutą serca jest frezja, z kolei podstawę tworzy wetyweria.
W przypadku tego wariantu moje odczucia są bardzo proste.
Zapach jest nieskomplikowany, lekki, typowo kwiatowy. Nie znam się na wyróżnianiu poszczególnych kwiatów, więc nie wiem czy odzwierciedla te wymienione wyżej. W każdym razie mając go na sobie mam wrażenie jakbym przechadzała się ścieżką po ogródku, w którym właśnie zakwitają piękne, różnobarwne kwiaty. Wiosenne promienia słońca zaczynają dawać o sobie znać, jest przyjemnie, optymistycznie. Na samym końcu wyczuwam lekką kremowość, ale - na szczęście - nie pudrowość, która często mnie nuży.

najładniejsze zapachy z Avonu

Myślę, że będzie to idealny zapach dla młodej, romantycznej osóbki, która ceni sobie nieskomplikowane, proste, ale zarazem śliczne zapachy. Scent Mix Romantic Bouquet powinien także zadowolić osoby wrażliwe na mocne aromaty. 
Buteleczka o pojemności 30 ml kosztuje ok. 25 zł.

Jak wiadomo Avon jest marką katalogową, jednak bez większych problemów produkty można kupić w innych sklepach internetowych. Co więcej - zazwyczaj po znacznie lepszych cenach. Przykład stanowi perfumeria Notino, której bogaty asortyment wypada bardzo korzystnie cenowo.
Znacie zaprezentowane warianty? Macie swoje ulubione perfumy marki Avon? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

81 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zapachy. Zainspirowałaś mnie i napisałam do znajomej, która zajmuje się Avonem. Zamówiłam zapach dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Far Away Rebel, to chyba zapach dla mnie. Zwrócę na niego uwagę przy kupowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ludzie pytają co tak pachnie to chyba faktycznie musi byc ładny :D Ten rebel ma ładny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze zapachy zainteresowały mnie naprawdę bardzo. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa pierwsze? A ile ich tu jest? Chyba źle liczę...

      Usuń
  5. Naprawdę ciekawe opakowanie ma ten rebel. ;)
    Co do samego zapachu jestem go bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kwiatowe zapachy. Fajne perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To prawda, zwłaszcza w doborowym towarzystwie :D

      Usuń
  8. Znam ten drugi zapach, całkiem przyjemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy z Avon zawsze mnie kuszą. Przede wszystkim te buteleczki są takie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Far Away Rebel piękny, ale na mnie mega nietrwały- dosłownie pół godziny zapachu i koniec :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, to może jakaś kiepska wersja? U mnie spokojnie kilka godzin daje radę :)

      Usuń
  11. Sądzę, że ten pierwszy zapach przypadłby mi do gustu 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa czy u nas jest ten zapach Far Away :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rebel jest jednym z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfumy AVON bardzo lubię. Mają ładne zapachy, niska cena i są trwałe

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba zapachy znam z katalogu, ale te to akurat nie mój typ, choć zapachy Avon bardzo lubię i jestem ich wierną fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście oferta jest tak ogromna, że każdy znajdzie jakieś dla siebie :)

      Usuń
  16. Ja Rebel raz kocham a raz nie, czasami mam wrażenie, że mnie dusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie, aczkolwiek myślałam, że tak będzie. To dość mocny zapach :)

      Usuń
  17. Ten pierwszy muszę koniecznie wypróbować! Drugi do mnie nie przemawia, nie jestem fanką kwiatowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Far Away Rebel pokochałam od pierwszego psiknięcia ! jest taki "inny" - po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam perfum z firmy Avon. Jak jest z trwałością zapachów tych perfum ? Myślę że ta 2 perfuma najbardziej by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wybacz, zapomniałam o tym napisać. Trwałość na skórze to ok. 4-5 godzin. Na ubraniach wytrzymują cały dzień :)

      Usuń
  20. Nie znam tych zapachów i tak jedynie po przeczytaniu mam wrażenie, że Rebel to nie jest zapach dla mnie, ale widzę, że ma grono zwolenniczek :). Gdybym miała kupić w ciemno, prędzej te drugie bym wzięła, bezpieczniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie rzeczywiście są bezpieczne, delikatne i stonowane :)

      Usuń
  21. uwielbiam zapach Rebel:) cudowny, słodki, zaspokaja mój apetyt na słodycze xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię, choć mogłyby być bardziej trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tej dwójki akurat nie miałam, ale mam sporo zapachów Avonu u siebie. A przygodę zaczęłam od klasycznego Perceive, potem był pure for her, White summer, Eve Duet Radiant&Glow(żółty i fioletowy inaczej tego nie umiem opisać, a nie wiem czy podałam dobrą nazwę), a ostatnia moja miłość tej marki to Eve Truth. Mam też ochotę na Rare Flowers Night Orchid, ale o tym może pomyślę kolejnej zimyXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że rzeczywiście sporo ich u Ciebie :)

      Usuń
  24. Avon, Far Away Rebel ten zapach wpadł mi w nos, gdy oglądałam gazetkę, naprawdę ładnie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapachy kojarzę , choć to nie do końca moje nuty perfumowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zapachy od Avon! Mają ładne flakoniki i zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow this looks amazing!!    

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej zaciekawiły mnie te pierwsze perfumy, uwielbiam takie nuty zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nuta frezji w samym sercu Scent Mix Romantic Bouquet bardzo do mnie przemawia:) Ja kocham frezje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i aż mam ochotę na ten zapach ;)

      Usuń
    2. Nie wiem czy frezja jest tam konkretnie wyczuwalna, bo się nie znam na poszczególnych kwiatach. Ale całość jest fajna :)

      Usuń
  30. I don't know this one, but I have had a sample of the original Far Away, that was a bit sweet for me. I like the bottle in this one.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo... tylko poczekam jak zużyję moje flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo nie wiedziałam, że są tam dostępne, ja jak coś potrzebuję to szukam najpierw na Allegro :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Notino jest mnóstwo kosmetyków z Avonu :)

      Usuń
  33. Nie znam tych zapachów, jedynie pierwszy flakon jest mi wizualnie znajomy, jednak nigdy ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość popularny zapach, więc pewnie gdzieś się już na niego natknęłaś :)

      Usuń
  34. Zaluje bardzo ze zapachy tej marki totalnie nie trzymaja sie mojej skory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj pryskam ubranie i trwałość mnie zadowala :)

      Usuń
  35. Drugi bardziej bezpieczny, pierwszy bardziej intrygujący ;) Po samych nutach, ciężko ocenić, czy Rebel przypadłby mi do gustu, więc kiedyś z chęcią go powącham :) A skoro innym się podoba, to znaczy, że musi mieć w sobie to "coś" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po samych nutach nie pomyślałabym, że tak bardzo mi się spodoba :)

      Usuń
  36. Znam Rebel. Bardzo mi się podoba, ale pod koniec zaczynają wychodzić typowe nuty klasycznego Far Away, których nie lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasycznej wersji nie znam, więc tutaj akurat nie mogę porównać :)

      Usuń
  37. Nie znam ich, ale z perfumami Avon mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.