poniedziałek, 25 listopada 2019

Urządzanie wnętrz - dekoracje, dodatki, meble na wymiar

Hej :)

'Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej'. Maksyma stara jak świat, ale ciągle aktualna i - co najważniejsze - prawdziwa. Każdy z nas marzy o własnych czterech kątach. Nie ważne, że czy to małe mieszkanko, czy wielka willa. Najważniejsze, że własne. Dodatkowo wiele osób ma 'małego' bzika na punkcie jego urządzania. Lubimy zmienić, dodawać, przekładać. Wszystko po to, aby czuć się jak najlepiej.
Są osoby, które kierują swój punkt zainteresowań na wszelkie dodatki do pokoju gościnnego lub sypialni. Co rusz kupują nową pościel, dekoracyjne poduszki czy koce. Częstym elementem wystroju są tace ze świecami lub kominki, którymi palimy woski lub olejki eteryczne. Wszystko po to, aby atmosfera była jak najbardziej potulna, sprzyjała wypoczynkowi a przy tym zaspokajała nasze gusta estetyczne.


Niemała grupa osób skupia się na dodatkach do kuchni. W końcu mówi się, że to właśnie te pomieszczenie jest sercem domu. Wspólne gotowanie i spożywanie posiłków sprzyja rozmowom i  zacieśnianiu relacji. Nie trzeba od razu sięgać po drogie i wymyślne sprzęty. Kolorowe kubki czy miseczki z uroczymi motywami spowodują uśmiech na niejednej twarzy i pozwolą miło rozpocząć dzień. Chociaż sama nie przepadam za nadmiarem kubków i korzystam ciągle ze swojego ukochanego to słodziaśną miską nigdy nie pogardzę. I nie ważne czy jest metalowa, silikonowa czy ceramiczna - ważne że jest. 


Jest jeszcze jedno niezwykle istotne, ale często traktowane po macoszemu pomieszczenie. Mianowicie łazienka. Z doświadczenia wiem, że urządza się ją raz, potem mało zmienia do czasu, aż wymaga generalnego remontu. A przecież nie jest to miejsce, w którym załatwiamy jedynie niektóre potrzeby. To przecież tam tak często odpoczywamy i relaksujemy się. Któż z nas nie czerpie przyjemności z posiadania wanny i możliwości długich, odprężających kąpieli? Ponieważ łazienki zazwyczaj są mniejsze warto postawić na meble łazienkowe na wymiar. Pozwolą odpowiednio zorganizować przestrzeń , ukryją tekstylia i środki chemiczne, a także mogą wyeksponować kosmetyki, które są nam najbardziej przydatne.


Jestem pewna, że znajdzie się wśród Was wiele osób, która lubi wszelkiego rodzaju dodatki do pomieszczeń. Podzielcie się swoimi ulubionymi dekoracjami. Stawiacie na dużo dodatków czy jesteście zwolennikami minimalizmu? :)
P.s. Zdjęcia pochodzą z banku zdjęć, więc nie piszcie, że mam ładną łazienkę itd... Bo wiem, że różne 'cuda' komentarze widziały... ;)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

77 komentarzy:

  1. Aktualnie mam w pokoju pstrokata tapetę, a więc nie dodaje dużo dodatków. Za to gdy się przeprowadzce, z całą pewnością będę dekorowac swój dom kwiatami, swiecami, obrazami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście przy takich wzorach nie ma co przesadzać :)

      Usuń
  2. ja póki co nie interesuję się ową tematyką

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak w domu najlepiej, lubie przejrzystosc i przestrzen dlatego lubie biale meble i malo dodatkow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie dodatki umilają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja uwielbiam różne dekoracje do wnętrz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam różnego rodzaju domowe dekoracje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się urządzanie już własnej sypialni ;) za rok planuję przeprowadzkę więc wtedy poszaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dodatki :-) Zawsze można wyczarować ciekawe wnętrze z ich udziałem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie fajne dodatki potrafią zupełnie odmienić przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam urzadznie wnętrz i co za tymidzie bardzo chętnie robie u nas remonty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wystarczą drobnostki, aby odmienić wnętrze :)

      Usuń
  11. Ja w domu lubię jednak minimalizm. Mam wrażenie że za dużo gadżetów robi bałagan...Ale zdjęcia piękne, a najbardziej podoba mi się właśnie łazienka:) - wiem, ze nie Twoja, ale doceniam Twój gust, bo wybrałaś piękne zdjęcia:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Minimalizm jest obecnie w trendach, ale mi to chyba nie przyjdzie zbyt łatwo :)

      Usuń
  12. me encanta ese estilo para decorar, yo no improviso. Prefiero el hogar con una estética propia.
    Hay nuevo post in my blog
    Te espero
    =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało raczej, choc jak coś mi się podoba to mogę to nastawiać w cholerę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładną masz łazienkę :P, a tak już zupełnie serio, to u mnie ostatnio się sporo zmienia, kiedyś lubiłam dużo dodatków, teraz zupełnie odwrotnie, choć do niektórych, jak świece itp. nadal mam sporą słabość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może do niektórych kwestii się 'dorasta' :) Fajnie jednak mieć jakieś swoje pasje w tym temacie :)

      Usuń
  15. Jak to się mówi ;diabeł tkwi w szczegółach,tak więc ja stawiam na dodatki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe i bardzo ciepłe dodatki.
    Tylko nigdy nie korzystam z gotowców. Zawsze wybieram indywidualnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pokazane bez problemu można dopasować do swoich preferencji :)

      Usuń
  17. uwielbiam urządzać wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię dodatki do wnętrz i są to przeważnie jakieś poszewki itp dostosowane do pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz przed Świętami masz pełne pole do popisu :D

      Usuń
  19. Ja mam hopla na jakiekolwiek dekoracje :D Czy to kuchnia, łazienka, sypialnia czy salon :) Co 3 miesiące zmieniam wystrój całego mieszkania, nawiązując do pory roku :D Po takiej gruntownej zmianie dekoracji czuję się jak w nowym mieszkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to niewiele trzeba, aby wywrócić mieszkanie do góry nogami :)

      Usuń
  20. Na wiosnę ruszamy z budową własnego domu i już oglądam różne inspiracje :) Dodatki potrafią naprawdę upiększyć dom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Meble na wymiar mam tylko w kuchni, reszta to jednak jakaś moja własna wizja i zbieranina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love kitchen accessories but in reality, my kitchen only has basic accessories.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię tematykę wnętrz, uwielbiam i ciągle coś zmieniam w swoim mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wnętrza z dużą ilością drewna i kamienia, a jeśli chodzi o akcesoria, to uważam, żeby nie przesadzić z ilością, ale do lamp mam słabość;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyglądu lamp nie przywiązuję zbyt dużej uwagi, ale muszą dawać bardzo dużo światła :)

      Usuń
  25. Dodatki we wnętrzu zawsze pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w mieszkaniu tylko na wymiar hi

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie to wyglada, ale mi nie chce sie sprzatac. Dodatki to kilka zdjec naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że z dużą ilością dodatków jest sporo pracy przy sprzątaniu.

      Usuń
  28. Ja uwielbiam dodatki do wnętrz ale nie lubie we wnętrzach tandetnych zbieraczy kurzu ;p uwielbiam patrzeć ja dodatki do mieszkania w home&you. W mieszkaniu jeszcze brakuje mi komody wiec póki co mam ich niezbyt dużo ale jak przyjdzie komoda to z pewnościa bedzie ich wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W home&you jest mnóstwo pięknych dodatków :)

      Usuń
  29. Ja, przyznają bez bicia jestem uzależniona od świec. Mam co najmniej kilka w każdym pomieszczeniu. Nie umieszczam ich jedynie w pokojach dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam dodatki, zwłaszcza świece. Mam ich mnóstwo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodatki potrafią odmienić wnętrze, ale lubię jak jest zachowany umiar 😉

    OdpowiedzUsuń
  32. marzy mi sie umeblowac na wymiar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest to wygodna opcja, ale niestety zazwyczaj kosztowna.

      Usuń
  33. A ja już się chciałam zapytać czy ten kubek na kawę to Bolesławiec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, ale rzeczywiście jest śliczny :)

      Usuń
  34. Uwielbiam dekoracje, które sprawiają, że jest przytulnie. Poduszki, kocyki, świeczki, światełka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Minimalizm to jest styl, który chciałabym mieć w swoich wnętrzach. Niezbyt znam się na urządzaniu ale podobają mi się bardzo projekty z oferty na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje . Po co męczyć się samemu z aranżację, kiedy jest tyle ciekawych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.