środa, 27 listopada 2019

Mesoestetic, Bodyshock Total Reducer - pogromca cellulitu i tkanki tłuszczowej? Pielęgnacja ciała ze sklepem Topestetic

domowe sposoby na walkę z cellulitem
Hej :)

Cellulit - zmora ogromnej rzeszy kobiet, bardzo często występujący już od okresu dojrzewania. Niestety dieta i styl życia sprawiają, że pojawia się stosunkowo łatwo, a znacznie trudniej jest się go pozbyć. Producenci prześcigają się w coraz to nowszych preparatach mających zwalczyć tę przypadłość.Już teraz zaznaczam, że w żadne ich obietnica i cuda nie wierzę. Mam jednak inne oczekiwania od tego typu kosmetyków. Czy Bodyshock Total Reducer marki Mesoestetic dostępny w sklepie Topestetic zdołał im sprostać?

domowe sposoby na walkę z cellulitem

Kosmetyk otrzymujemy w plastycznej tubce z minimalistyczną szatą graficzną. Ma klasyczny dozownik w formie niewielkiego otworu.
Skład, jak na balsam, jest zaskakująco krótki. Już na samej górze dostrzeżemy kofeinę, witaminę B3 oraz masło shea. 
Jego konsystencja jest kremowo-żelowa. Bardzo lekka, szybko się rozprowadza i jeszcze szybciej wchłania.
Nurtuje mnie jego zapach. Przy rozsmarowywaniu wyczuwam męskie nuty, zaś po samej aplikacji to coś kwiatowo-mlecznego. Sama nie wiem. Nietypowy, ale całkiem ładny.
Preparat przeznaczony jest do stosowania dwa razy dziennie.

domowe sposoby na walkę z cellulitem

Zapoznajmy się zatem z działaniem.
Jak wspomniałam, nie wierzę w obietnice redukcji cellulitu. No nie. Ale skoro obietnica jest to trzeba producenta z tego wywiązać. A tutaj efektu - o dziwo - brak. Dodam, że mój cellulit jest naprawdę minimalny i ciężko zauważalny. Pomimo to nie drgnął. Więc mogę mieć jedynie wyobrażenie co byłoby w przypadku większej przypadłości.
Podoba mi się jednak stopień nawilżenia skóry jakie daje Bodyshock Total Reducer. Jest ładnie wygładzona, miękka w dotyku. Początkowo widziałam też efekt delikatnego napięcia, który jednak utrzymywał się chwilowo. Z każdą kolejną aplikacją efekt ten stawał się wyraźniejszy. Moja skóra na udach (bo tylko tam go aplikuję) zaczęła sprawiać wrażenie bardziej scalonej, ujędrnionej, utrzymanej w ryzach. Czyli wszystko to, czego bym oczekiwała.Tutaj jestem jak najbardziej na duże 'tak'.
Ważne! MOIM ZDANIEM jedynie dieta, ruch fizyczny oraz masaż (polecam bańki chińskie) są w stanie zredukować nam cellulit i nadmiar tkanki tłuszczowej. Sam kosmetyk cudów nie zdziała - może wspomóc, ale nie usunąć. Pielęgnujmy dodatkowo skórę, oczywiście, ale nie zrzucajmy wszystkich pozytywów tylko na preparat.
Niewątpliwym minusem dla wielu osób będzie stanowić cena - bagatela 275 zł za pojemność 200 ml.

domowe sposoby na walkę z cellulitem

Kosmetyk spełnił wszystkie te oczekiwania jakie od początku wobec niego kierowałam. I, gdyby tylko był typowo drogeryjny pod względem ceny, to pewnie częściej by się u mnie pojawiał. A tak, no cóż... będziemy musieli się rozstać. A szkoda. 
Jak już wspomniałam, balsam można zakupić w sklepie Topestetic, które oferuje szeroką gamę kosmetyków i dermokosmetyków. Warto wspomnieć, że do każdego zamówienia dołączone są próbki kosmetyków oraz ciekawe gadżety, które z pewnością wpływają pozytywnie na odbiór sklepu.
Na koniec jedno przemyślenie, za które może mnie ktoś zjedzie (nie wiem), ale muszę to zaznaczyć. Odchodząc konkretnie od Bodyshock Total Reducer, jednak pozostając w temacie tego typu preparatów. Czytałam kiedyś recenzję jakieś blogerki, która zarzekała się, że po tygodniu stosowaniu preparatu 'x' pozbyła się cellulitu. Serio? Albo a) nie miała go, albo b) ma nas za głupków... Kochani, czytajmy recenzje, wspomagajmy się opiniami, ale miejmy przy tym wszystkim zdrowy rozsądek :) 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona 

83 komentarze:

  1. Podobnie myślę, że sam kosmetyków cudów nie zdziała...przy pozbyciu się tkanki tłuszczowej najważniejszy jest ruch fizyczny oraz odpowiednia dieta.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tylko jeden tego typu preparat się sprawdził.Masz rację aktywność fizyczna i zdrowa dieta to podstawa dobrych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko o preparaty dające spektakularne efekty.

      Usuń
  3. Tani nie jest, ale całkiem fajny, choć tak, jak piszesz, kosmetyki powinny wspierać, same nic nie zdziałają i ciężko od nich tego wymagać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć równie dobre w znacznie niższej cenie :)

      Usuń
  4. o ludu. Tyle mamony za taki krem... nie nie nie:D już wolę ćwiczyć bez kremów smarowania się;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zupełnie nie znam tej firmy, ale jakoś mnie nawet nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie wierzę w magiczne działania tego typu kosmetyków, w to, że sam kosmetyk jest w stanie pozbyć się cellulitu, jedynie może wspomóc nasze działania - ćwiczenia i dietę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki, to nie magiczne różdżki, więc też nie wierzę, że jedynie przy ich pomocy można pozbyć się cellulitu ;) Ale wielu produktom tego typu, nie można odmówić solidnego działania pielęgnacyjnego, które w połączeniu z ćwiczeniami i dietą, daje naprawdę fajne rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę coś wypróbować w końcu z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coś Cię szczególnie ciekawi? Bo ja ją znam tylko z tego produktu. O niczym innym nie czytałam.

      Usuń
  9. Miałam go i bardzo lubiłam po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś takie "cudowne" specyfiki do mnie nie przemawiają ;) Dieta i ruch przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo Iwona za dopisek 👏
    Samymi kosmetykami nie wiele się zdziała;kosmetyk może wspomóc dietę/ćwiczenia,ale solo to niewiele zdziała
    OMG cena tego kosmetyku o którym piszesz jest kolosalna
    Sama używam tego typu specyfiku od Eveline i nie mam cellulitu, ale myślę że to duża zasługa ćwiczeń- jak ktoś tu napisał, takie mazidło to nie różdżka 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Gdyby kosmetyk był w stanie sam nam zredukować cellulit to nikt by go nie miał. A z tego co wiem to niestety ogromny problem wielu pań.

      Usuń
  12. Dla mnie nic nie pokona dobrego masazu, jakos nie kusza mnie balsamy na Celluli. Brawo kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna wiem, że wygląd ciała w dużej mierze zależny jest od diety i ćwiczeń .

    OdpowiedzUsuń
  14. ło matko, 275 zł? :o Duuuuużo

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam produktu, ale z twoim stwierdzeniem się zgadzam, sam kosmetyk cudów nie zdziała - może jedynie wspomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Też nie wierzę w ich działanie antycellulitowe ;)

      Usuń
  17. To co dobre ,musi kosztować ☺na dobrą sylwetkę tylko odpowiednia dieta i ruch..Kremy mogą wspomagać ,ale tak po prawdzie ,nie za bardzo wierzę w ich moc.☺Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała recenzja opiera się dokładnie na takim samym przemyśleniu ;)

      Usuń
  18. Za dobre produkty warto zapłacic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie jest to konieczne. Za wyróżniające się tak, ale za takie które dają efekt jak te tańsze już nie.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda bez ruchu i diety nawet najlepszy kosmetyk nie pomoże!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nasze ciało możemy kosmetykami wspierać, ale nasz tryb życia i dieta w zasadzie decyduje, jaką mamy kondycję cery, włosów czy... ud i pośladków :)
    Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzieś ktoś kiedyś może wymyśli balsam, który zlikwiduje cellulit... szkoda tylko, że wtedy będę już za stara by się nim przejmowac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, jak już dieta i ruch nie pomogą to pozostaje stwierdzenia Qczaja 'ukochoj się' :D

      Usuń
  23. Bez pielegnacji ciała nie idę spać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie :) Aczkolwiek cellulit to Ci nie grozi :D

      Usuń
  24. Bez diety i ruchu nie zdziałamy nic. Kremy jedynie mogą nas w tym wspomóc.

    OdpowiedzUsuń
  25. It be wonderful if the cellulite can be removed by just applying a cream.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sceptycznie podchodzę do tego typu produktów, ale tym razem jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zależy Ci na ujędrnieniu i wygładzeniu skóry to polecam :)

      Usuń
  27. To prawda, sam kosmetyk cudów nie zdziała! Cena faktycznie wysoka 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas by chciała, żeby to było takie proste :)

      Usuń
  28. Faktycznie sam kosmetyk nie pomoże nam w walce z cellulitem, ale na pewno może pomóc jeśli połączymy go z dietą i dużą ilością wody pitą w ciągu dnia :) Z miłą chęcią wypróbuję ten kosmetyk na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli cena Ci nie przeszkadza to zawsze możesz zamówić :)

      Usuń
  29. Szczerze powiedziawszy, tym razem nie jestem przekonana. Nie przekonują mnie kosmetyki, redukujące cellulit. Sama zauważyłam w czasie wakacji, że zaczynam mieć z tym problem. Postawiłam na ruch i już widzę ogromną poprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja niby w całej tej recenzji zaznaczyłam? Tylko ruch i dieta ;)

      Usuń
  30. Ja myślałam że nigdy nic w sprawie celu litu u mnie sie nie zmieni. Kiedy przeszłam leczniczy post, na którym nie mogłam jeść określonych pokarmów wtedy zobaczyłam że cellulit bardzo mi sie zmniejszył na nogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale to kwestia diety a nie kosmetyku. Wyraźnie o tym pisałam.

      Usuń
  31. Miałam kiedyś kosmetyk, który miał redukować cellulit i przy używaniu coś tam rozgrzewał, niby coś tam działał, a tak naprawdę jedynie nawilżał skórę :D Tak jak mówisz cellulitu nie da się usunąć kosmetykiem. Dieta i ćwiczenia to podstawa. No chyba, że zabiegi antycellulitowe, ale to są wielkie koszta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny taki zabieg na jaki można sobie pozwolić to bańka chińska. Akurat tanie, a skuteczne :)

      Usuń
  32. Myślę że u mnie również dobrze by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam skłonności do cellulitu, ale jeśli chodzi o ujędrnienie skóry i wygładzenie drobnych nierówności, to u mnie dobrze sprawdza się szczotkowanie ciała na sucho. Fajnie, że kosmetyk ujędrnia i nawilża skórę, jednak cena zaporowa jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda forma takiego masażu dobrze wpływa na skórę :)

      Usuń
  34. Produkt wydaję się być ciekawy ale cena zdecydowanie odstrasza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie cena produktu dosłownie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Thank you for your comment :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.