niedziela, 3 listopada 2019

Black Friday z Notino - co możesz kupić taniej?

Hej :)

Zbigniew Wodecki śpiewał niegdyś "Jak co roku w Chałupach, gdy zaczyna się upał, słychać wielki szum (...)". Tak mi nagle przyszło do głowy, że obecnie możemy śpiewać "Jak co roku w listopadzie przychodzi pora na Black Friday". A jak 'Czarny Piątek' to co? Tak, to to, co tygryski lubią najbardziej - promocje. Te przygotowała dla nas m.in. perfumeria Notino.

Black Friday to święto zakupów zapoczątkowane w Stanach Zjednoczonych, które odbywa się w piątek po Święcie Dziękczynienia. Szybko zyskało aprobatę na całym świecie dając okazję do zakupu produktów obniżonych nawet o kilkadziesiąt procent. 

Nie oszukujmy się, promocje są już tak powszechne i dotyczą wszystkich sklepów, że obecnie mało kto kupuje kosmetyki w cenach regularnych. Sama mam na uwadze swoje zbiory i wiem, kiedy mniej więcej coś mi się zużyje i będę musiała to dokupić. Takie kontrolowanie stanu i dobre planowanie pozwala nam zaoszczędzić nieco gotówki. A jak to mówią 'grosz do grosza...' i będzie dodatkowy produkt :D

 Fakt są marki, które same w sobie należą do 'niskopółkowych', więc ich zakup nie odbija nam się na stanie portfela. Można tutaj wymienić poczciwą, znaną wszystkim markę Dove. Któż z Was nie słyszał o kultowych żelach pod prysznic czy tradycyjnych mydłach w kostce? Możemy przebierać wśród pojemności, formuły czy wersji zapachowych. Dla każdego coś miłego.

Są też kosmetyki mniej znane, których cena od razu daje nam wrażenie czegoś luksusowego, lepiej działającego. Podczas przeglądania oferty Notino zauważyłam francuską markę Filorga, która określana jest ekspertem w dziedzinie produktów anti-aging. W jej ofercie znajdziemy produkty do demakijażu, pielęgnacji twarzy oraz mające poprawić kondycję skóry całego ciała. Bazują na wielu wartościowych składnikach, takich jak kwas hialuronowy, wyciąg z bursztynu, olejek kameliowy, masło shea, wyciągi z alg.

Macie zamiar skorzystać z tej 'globalnej' promocji? Wybieracie się na zakupy stacjonarne czy lubicie opcję online? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moja osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

57 komentarzy:

  1. We have seasonal sales or grand sales but we don't have Black Friday sale here.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasım 2.haftasina doğru indirimler başlayacak heyecanla bekliyorum 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno poczynię zakupy online :) Ale głównie świecowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że będę miała o czym czytać na Twoim blogu :)

      Usuń
  4. Z promocji skorzystam, ale wybiorę pewnie zakupy online. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Filorga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kosmetyków raczej nie skorzystam, za to woski zapachowe tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna okazja na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocje zawsze przyciągają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już to zamawiam wtedy online, ale w tym roku nie wiem czy się skuszę na coś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może na coś się skuszę z okazji Black Friday :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post dear thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, osobiście uwielbiam promocje i raczej tylko wtedy kupuję kosmetyki - np. ostatnio w Yves Rocher nowy podkład :D Ale raczej kosmetyki kupuję stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie też pewnie pojawią się promocje :)

      Usuń
  13. My husband loves DOVE soap .. might stock up a few too.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak przeczytałam "to co?" miałam ochotę odpowiedzieć to, co tygryski lubią najbardziej :D Widzę, że Ty również!
    Najciekawsze w Black Friday jest to, że w Polsce jest popularne dopiero od jakiegoś czasu i mimo, że wiem, że wypada ono pod koniec listopada to jakoś ciężko było mi zaoszczędzić jakiekolwiek pieniądze... Ale teraz, gdy mam pracę mam nadzieję, że będzie inaczej ;p
    Nie znam tej drugiej marki, ale wygląda elegancko :)
    Dove - rzeczywiście kto nie zna ich mydeł! :D
    Patrząc na swój zbiór kosmetyków to większość mam z promocji, mimo, że ceny ich nie były jakieś wygórowane to jak na uczennice nie były aż tak łatwo dostępne :D

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie rzadko coś kupuję ale jak już muszę to też w cenach promocyjnych. Nawet jak i tak są tanie. Zawsze to jakaś oszczędność :)

      Usuń
  15. Myślę, że może skuszę się na jakiś kosmetyk z Notino. Chociaż bardziej podczas Black Friday chcę sobie kupić nowy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepy z ubraniami też mają fajne oferty na ten dzień :)

      Usuń
  16. Oj tak, promocje teraz atakują z każdej strony :P. Ja pewnie się na coś skuszę, ale zupełnie jeszcze o tym nie myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajrzę, ale nie jestem pewna czy coś kupię
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na razie nie planuję zakupów, obiecałam sobie, że najpierw zużyję to co mi zalega w szafkach i czeka na swoją kolej :)))
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o! Dobrze że mi przypomniałaś bo miałam zrobić listę zakupową:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love dove soaps...a good product

    OdpowiedzUsuń
  21. Na temat marki Filorga słyszałam sporo dobrych opini ale jeszcze nic nie miałam. Jesli ktos jest z Uk to właśnie w Debenhamsie w tym tygodniu dają sporą próbuję ich kremu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się poznać osobiście tę markę :)

      Usuń
  22. Black Friday to ja lubię :) zawsze sobie coś z tej okazji sprawię, głównie online :) Dziękuję za namiar

    OdpowiedzUsuń
  23. O na Filorge mam od dawna ochote, chyba w koncu sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakosnigdy nie rzucalam sie na Black Friday

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja pewnie skorzystam i cos kupię ;p sklep notino bardzo lubie i dość często tam zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na black friday kupiłam tylko torebkę i dwie książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.