piątek, 11 października 2019

Apteka internetowa - zakupy szybkie, wygodne i bezpieczne

zakupy w aptece internetowej
Hej :)

Żyjemy obecnie w takich czasach, że każdemu z nas się śpieszy. Mamy mnóstwo zadań i obowiązków, nierzadko sami siebie popędzamy dokładając kolejne zajęcia. Ileż to mówi się o tym, że brakuje nam czasu dla rodziny i znajomych. W całym tym natłoku spraw zapominamy o swoich pasjach i zainteresowaniach. Dlatego też korzystamy ze wszelakich udogodnień, które mają nam pomóc w organizacji życia codziennego i znalezieniu chwili dla siebie. Z tego też względu coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Dotyczą one nie tylko ubrań, akcesoriów, książek czy kosmetyków, ale także jedzenia. Co więcej, dzięki istnieniu rejestrowanych aptek internetowych bez problemu zaopatrzymy się w lekarstwa i niezbędne środki medyczne.

Stres, niedosypianie, często brak ruchu i niezdrowa dieta powodują, że borykamy się z przeróżnymi chorobami. Zwłaszcza obecnie - w okresie jesienno-zimowym - jesteśmy bardziej podatni na infekcje i stany zapalne. Często leczymy się sami, korzystając z 'babcinych' domowych sposobów lub posiłkując się dostępnymi powszechnie środkami. Apteka internetowa daje nam możliwość uzupełnienia domowej apteczki o niezbędne specyfiki mające za zadanie poprawić stan naszego organizmu, ale także witaminy i minerały zapobiegające pojawianiu się chorób. 

zakupy w aptece internetowej

W aptece internetowej, poza lekarstwami dostępnymi bez recepty, znajdziemy sprzęt medyczny, opatrunki, środki na rzucenie palenia, herbaty i soki. Udogodnieniem jest fakt, że wszystkie specyfiki uporządkowane są w czytelne działy, zgodnie z ich przeznaczeniem. Ułatwiają one zakupy oraz sprawiają, że odwiedziny stają się przyjemne i szybkie. Znajdziemy oddzielne kategorie tematyczne dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt, dla alergików, diabetyków czy kobiet w ciąży Poza medykamentami na konkretne przypadłości, takie jak ból, bezsenność, chrapanie, trawienie, układ krążenia czy żylaki możemy zaopatrzyć się w produkty do aromaterapii, pielęgnacji jamy ustnej, opalania czy przeciwko owadom. Szeroko zaopatrzony dział 'kosmetyki'' obejmuje nie tylko znane szerzej marki drogeryjne, ale również dermokosmetyki.

zakupy w aptece internetowej

Niewątpliwą zaletą apteki internetowej, poza unikaniem stania w kolejkach i dostarczeniem zakupów do domu jest to, że możemy je wykonać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie musimy obawiać się o swoją nieznajomość specyfiku. Każdy z nich jest odpowiednio oznaczony - wraz z pełnym składem oraz ceną. Oferta obejmuje jedynie bezpieczne i certyfikowane produkty. 
Zakupy online stają się coraz popularniejsze będąc niemalże częścią naszej codzienności. Są szybkie i wygodne.
Dopadł Was szał zamawiania  przez internet czy jesteście tradycjonalistami i wolicie udać się do sklepów? Co sądzicie o aptekach internetowych? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

66 komentarzy:

  1. Lubię zamawiać z aptek internetowych, sporo można zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, często ceny są niższe a promocje atrakcyjne :)

      Usuń
  2. Zdarza mi się zamawiać w ten sposób leki i jestem bardzo zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Często zamawiam z apteki internetowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nic nie zamawiałam z internetowej apteki, ale wydaje się to być bardzo wygodny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne jak ktoś faktycznie nie ma czasu, ale ja jednak wolę kupować leki w aptekach, albo w takich sklepach typu Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktycznie co miesiąc kupuję coś w aptece internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze z aptek internetowych nie korzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sobie przypomnę moje wyprawy 15 km z chorym dzieckiem po leki do apteki, to wymiękam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa razy robiłam zamówienie w aptece internetowej :) Nawet doliczając koszt wysyłki wyszło dużo taniej niż w aptece stacjonarnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak często bywa. Do tego przy większych zamówieniach czasami przesyłka jest darmowa :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o aptece internetowej, ale chyba sama z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie zamawiałam leków przez internet, ale kiedyś trzeba spróbować :D mam zamiar niedługo złożyć swoje pierwsze zamówienie :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie korzystałam z apteki internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam niczego ..Wole w realu,bo zawsze mogę zapytać ,czy poprosić o doradzenie czegoś,jeżeli jest to bez recepty.W Szwecji apteki są ,ale prawie wszystko na receptę.Nawet syropy.To co zalega w polskich aptekach na półkach ,to w Szwecji nie zobaczymy.Jedynie co to troszkę pomocniczych na katar,ból,bardziej kosmetycznie☺Ja nie robię zapasów z lekami.Może i dobrze ,bo łykać sobie ,to co się chce ,samemu leczyć..Jednak dobrze odwiedzić lekarza.☺Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że w stanie choroby czy wątpliwości najlepiej skonsultować się z lekarzem. Ale tak jak napisałam, apteka to nie tylko typowe leki, ale także artykuły higieniczne czy kosmetyki :)

      Usuń
  14. Lubię kupować w aptekach online, najczęściej w gemini ale zazwyczaj sa to rzeczy, których u mnie nie ma np kulki Vichy czy bloker Etiaxil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że jest taka możliwość i udogodnienie :)

      Usuń
  15. U mnie to zależy, o jaką tematykę chodzi. Ubrania kupuję stacjonarnie, ale kosmetyki i zakupy w aptekach robię online :P

    OdpowiedzUsuń
  16. So great to have that option of shopping online for these things.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very interesting products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja większość leków kupuję tylko w aptece internetowej, bo ceny są nawet o połowę niższe niż stacjonarnie. Stacjonarnie chodzę tylko po leki, które są na receptę i potrzebuję ich na już.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez juz od dluzszego czasu zamawiam w Aptece Internetowej, ale nie tej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat konkretna apteka jest mniej ważna, grunt że jesteś zadowolona z tej opcji :)

      Usuń
  20. Leków przez internet jeszcze nie zamawiałam... Pewnie tak szybko się do tego nie przekonam. Prędzej materiały opatrunkowe kompletując apteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie trzeba się do tego specjalnie przekonywać. Zwłaszcza, jeśli ktoś ma swoje ulubione i sprawdzone lekarstwa. Z apteki internetowej otrzymujemy to samo :)

      Usuń
  21. Bardzo lubię zamawiać leki przez internet, sprawnie i szybko☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię apteki internetowe, bo można tam kupić rzeczy, których nie ma w stacjonarnych aptekach. Ostatnio obeszłam całe miasto za specjalnymi silikonowymi okularami, służącymi do rozgrzewania oczu przy leczeniu gradówki. Nie znalazłam nigdzie, a nawet nie mogli mi zamówić z hurtowni (zdziwiło mnie to). Po czym weszłam na internet i w ciągu pięciu minut znalazłam to co mnie interesuje :) Wygodnie i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, cieszę się że znalazłaś to czego szukałaś :)

      Usuń
  23. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)  

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak naprawdę to wolę tradycyjne sklepy stacjonarne, ale nie ukrywam, że korzystam z zakupów online. Apteki też są mi znane.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o leki, to zdecydowanie wolę klasyczną wersję zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. good collections...
    have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting article dear thanks for sharing ☺️

    OdpowiedzUsuń
  28. A właśnie będę uzupełniać zapas domowej apteczki :) . Jeśli nie mam nagłej potrzeby to praktycznie zawsze zaopatruje się w pierwszą pomoc w aptekach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja i zamawiam, i kupuję stacjonarnie, zależy od produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Korzystam, ale z innej sieci. Tej nie kojarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czasami zamawiam w aptece internetowej, ale najczęściej to doz.pl albo Gemini :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mimo iż u kobiet bywa to dziwne to nie cierpię biegania po sklepach (wyjątkiem są księgarnie). Zwykle kupuję przez internet (w sumie ksiazki też, w księgarniach tylko oglądam xD). Nie tylko oszczędzam na czasie ale jest taniej, większy wybór. Zwykle jednak są to ubrania, rzeczy do domu. Jedzenie i lekarstwa kupowałam w sklepach ale w sumie muszę się tej aptece przyjrzeć, bo to wcale nie brzmi źle. Przy okazji fajna dyskrecja, bo w moim mieście aptekarki wszystkie znajome :P.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubię kupować w internecie, w zwykłej aptece znacznie drożej jest. Tej apteki nie znam, z ciekawości popatrzę

    OdpowiedzUsuń
  34. Korzystam z klasycznych i on-line, zależy czego mi potrzeba i jak szybko muszę to mieć :P Jednak on-line zazwyczaj przyciąga mnie ceną :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdy czegoś potrzbuję z apteki, przeważnie potrzebuję tego na już. Więc wolę przejśc przez ulice do apteki i mieć to w ręce od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.