niedziela, 13 października 2019

Mayka Skin Care - krem do twarzy z witaminą C oraz regenerujące masło do stóp

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych
Hej :)

Większość z nas ma swoją sprawdzoną i skuteczną pielęgnację, która zapewnia nam zadowalające efekty. Zdarzają się jednak sytuacje, że nasza skóra - w różnych częściach ciała - zaczyna szaleć, staje się kapryśna i wymaga innego potraktowania. U mnie takie newralgiczne partie to nadmiernie przesuszona i poszarzała nagle twarz oraz zrogowaciałe pięty W takich sytuacjach posiłkuję się produktami marki Mayka Skin Care - kremem z witaminą C oraz naprawczym masłem do stóp. Czy zawsze okazują się pomocne?

Vitamin C Boost | nawilżający krem z witaminą C

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

Kosmetyk otrzymujemy w białym, skromnym kartoniku, na którym widnieje jedynie nazwa oraz skład. Sam krem znajduje się w szklanym, okrągłym słoiczku. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się dodatkowe wieczko zabezpieczające. 
W składzie, na samym szczycie, znajdziemy wodę z kwiatów gorzkiej pomarańczy. Z wartościowych substancji trzeba zauważyć masło shea, witaminę C, oleje: tamanu, z malin, z róży i granatu, a także witaminę E.

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

Pachnie świeżo, cytrusowo.
W moim odczuciu krem ma zaskakująco treściwą konsystencję, mimo iż producent twierdzi, że jest lekka. W dotyku wydaje się jedwabista, jednak pod palcami i przy aplikacji możemy wyczuć tłustość. Mimo to wchłania się błyskawicznie. Pozostawia bardzo delikatną, przyjemną powłoczkę.
Vitamin C Boost przeznaczony jest do stosowania zarówno na dzień jak i na noc. Zdarzało mi się nakładać go zamiennie, ale jednak najczęściej na noc.

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

Pora na efekty.
Dawno, naprawdę dawno nie miałam tak, że po nałożeniu kremu  poczułam natychmiastową błogą ulgę i ukojenie. A ten kosmetyk właśnie to mi zapewnia. Może to i śmieszne, ale aż czekam na tę chwilę, kiedy mogę go znowu zaaplikować i się uśmiechnąć. 
Buzia jest solidnie nawilżona, wygładzona i miękka w dotyku. Do tego lekko natłuszczona, ale w takiej pozytywnej i nieprzesadzonej ilości. Nie musimy się obawiać, że  buzia będzie tłusta, mocno świecąca. Wiem, że wiele osób tego nie toleruje. 

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

Przy systematycznym stosowaniu buzia zaczyna wyglądać na zdrowszą, świeżą, bardziej promienną. Do tego wyczuwam, że jest uelastycznione, utrzymana w ryzach. Koloryt jest delikatnie ujednolicony.
Kosmetyk w żadnym stopniu mnie nie zapchał ani nie uczulił. 
Produkty marki Mayka Skin Care można zamówić za pośrednictwem oficjalnej, brytyjskiej strony. Krem kosztuje ok. 20 funtów za pojemność 30 ml lub 30 funtów za 50 ml.

Reparing Foot Butter | regenerujące masło do stóp

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

Ponownie mamy styczność z białym, prostym kartonikiem. Masło znajduje się w okrągłym opakowaniu z twardego plastiku.
Skład robi wrażenie, bez dwóch zdań. Mamy tutaj masło shea, masło kakaowe, olej kokosowy, masło z mango, witaminę E i oleje: z kiełków ryżowych, awokado, tamanu i lniany.

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

W przypadku tego masła również mamy do czynienia z orzeźwiającym, cytrusowym zapachem.
Konsystencja jest bardzo treściwa, w opakowaniu stała. Po wyjęciu zaczyna się roztapiać do formy oleju. 

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

Jakie daje efekty?
Zacznę od tego, że jestem noga jeśli chodzi o systematyczną pielęgnację stóp. Jak już jest źle to przypominam sobie o klasycznym kremie Nivea, który nakładam grubą warstwą na noc, pod bawełniane skarpety. Reparing Foot Butter robi mu teraz wielką konkurencję. 
Kiedy czuję pod palcami, że moje pięty zaczynają drapać i w dotyku są coraz twardsze to serwuję sobie małą kurację nakładając masełko przez kilka dni wieczorem. To pomaga, aby przywrócić je do optymalnego wyglądu. Stopy są nawilżone i wygładzone. Znikają suche skórki i spierzchnięcia. Zdecydowanie mogę zgodzić się z obietnicą regeneracji.

ranking najlepszych kosmetyków naturalnych

Muszę nadmienić, że krem wygodniej stosować właśnie wieczorem, najlepiej pod skarpetki, które zapewnią nam dodatkowy efekt okluzji i lepszego wchłaniania składników. Z racji olejów i maseł musimy liczyć się z tym, że nasze stopy są śliskie i tłuste.
Nie ukrywam, że zostawiam sobie to masełko tylko na te momenty, gdzie mam większe problemy. Na co dzień byłoby mi go po prostu szkoda. 
Cena wynosi ok. 14 funtów za pojemność 100 ml.

No cóż, takie bubelki mi się trafiły... A tak na serio to chyba nie muszę niczego więcej dodawać. Powyższe recenzje mówią same za siebie. Chociaż nie, jeden ważny aspekt. Kosmetyki Mayka Skin Care produkowane są ręcznie, co na pewno ma wpływ na cenę.
Znacie kosmetyki tej marki? Może macie inne perełki, które ratują Wam, skórę w nieprzewidzianych sytuacjach? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona


⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔
Kosmetyki są bardzo fajną, bezpieczną i uniwersalną formą prezentu - czy to na urodziny, Święta czy nawet bez okazji. Są jednak sytuacje, w których warto postawić na coś wyjątkowego. Przykładem może być prezent na rocznicę ślubu, chrzciny czy jako formę podziękowań. Nie musi wiązać się z dużym nakładem pieniężnym. Można sięgnąć po spersonalizowane upominki, które wyrażą naszą wdzięczność i zaznaczą bliskość względem drugiej osoby. 

93 komentarze:

  1. I just knew about this brand. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great product dear, thanks for sharing ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z marką, ale dobrze, że to nie są buble ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a już dwa razy ją komentowałaś na tym blogu ;)

      Usuń
  4. A new brand for me..thanks for sharing, Iwonka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przywiązuje wielkiej uwagi w kierunku pielęgnacji stóp, ale krem do twarzy z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba produkty zwróciły moją uwagę, choć wcześniej o nich nie słyszałam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ze Ci sie sprawdzily, ja ich nie znam ale bardzo mnie zaciekawilas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam ale oba produkty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. regenerujące masło do stóp by mi się przydało, bo ostatnio zmagam się z suchą skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że latem jakoś częściej pamiętam o pielęgnacji stóp. Chociaż teraz mam już krem na stoliku nocnym i prawie zawsze pamiętam...prawie;))) Mam już swój ulubiony krem do twarzy, ale ten do stóp jest kuszący. Nawet cena mnie nie odstrasza!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by Ci odpowiadał. Zwłaszcza, że daje na tyle dobre i szybkie efekty, że nie trzeba stosować codziennie a i tak widać różnicę :)

      Usuń
  11. Usually I care my feet so I note this product to my next purchase, thank you

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie z kolei ostatnie problematyczne miejsca to szyja i dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego mogą to być inne partie. Najważniejsze, żeby znaleźć na nie coś skutecznego :)

      Usuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach
    To masło mnie najbardziej zaciekawiło, chyba sama je zakupie 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc stopy to chyba najmniej pielęgnowana przeze Mnie częśc ciała, czas chyba to zmienić :)
    Ciekawy produkt, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam jeszcze kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem wygląda bardzo ładnie, a zapach cytrusowy spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie krem bym bardziej jak od razu przynosi ulgę

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o kosmetyk jako forma prezentu to u nas się nie sprawdza ale w ogóle - nawet tak ogólnie trzeba zachować ostrożność i bardzo dobrze wiedziec kto co lubi i czy w ogóle lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od rodzaju kosmetyku. Takie podstawowe, jak chociażby żel, jest dość bezpieczną opcją. O ile znamy upodobania zapachowe. A nawet żel może być z tych 'lepszych', niekoniecznie tanich i drogeryjnych :)

      Usuń
  19. I don't know the brand but I like products with vitamin C.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Masło ma świetny skład, warto wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. the brand looks new, but the effect sounds good

    OdpowiedzUsuń
  22. No to z Twojej recenzji wynika iż to cudo nie krem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie mam problem z pielęgnacją twarzy i szukam jakiś kosmetyków które poprawiły by kondycję mojej skóry na twarzy, może czas wypróbować te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkałam się wcześniej z marką tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zupełnie mi nieznana marka, ale kusisz! I to mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdyby nie moje zapasy kremów do twarzy to może bym się pokusiła na ten nawilżający krem z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj drogie gagatki. Nie kuszą mnie póki co:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem mnie zainteresował :) Nie dość, że bardzo fajne działanie, to jeszcze ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko cena niestety dość wysoka, ale ważne że skuteczny :)

      Usuń
  29. Uwielbiam vit. C, do tego serum truskawkowe i na nic moisture boost aaaa i krem pod oczy jest rewelacja �� polecam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum truskawkowe mam i również sobie chwalę :)

      Usuń
  30. Zupełnie nie znam marki :)
    W tej chwili u mnie rozmaitych kremów pod dostatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie polubiłabym krem choćby za sam cytrusowy zapach;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawe kosmetyki, kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie znam tej marki niestety. Krem ma fajną konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mogłam ją nieco przybliżyć :)

      Usuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam problem z piętami, i zauważyłam, że jest to wynikiem kąpieli w bardzo słonych morzach zwykle po powrocie z podróży :) Mam też swoje dwa produkty, które mi pomagają, jeden nawet przepisany przez lekarza. Dobrze, że otwarcie o tym piszesz, bo na wszystko musi się znaleźć dobra rada, i dobry kosmetyk . Na pewno przydatny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie natychmiastowe efekty po zastosowaniu kremu nie zdarzają się tak często. Aż sama chciałabym wypróbować ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często wymagana jest jednak systematyczność i dłuższy czas stosowania :)

      Usuń
  37. Pierwszy raz czytam o tej marce i jej kosmetykach, ale oba z chęcią bym wypróbowała :) Myślę, że i ja bym się z nimi polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzieś już mi firma mignęła, ale jeszcze nic od nich nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam, ale powinny być ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Od niedawna uzywam kosmetykow firmy Mayka i widze zmiany na prosze.Skora wstaje sie miekkie,rozswietlona,odzywiona...
    Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Polecam kosmetyki MAYKA. Prawda, że nie są tanie �� Natomiast są tak wydajne,
    że wcale drogo nie wychodzi tak naprawdę. Bardzo ważne dla mnie -
    NIE testowane na zwierzętach ��
    Bardzo zadowolona użytkowniczka od ponad 2 lat.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja goraco polecam body butter w kostce.Rewelacja !Bardzo skuteczne przy suchej,swędzącej i zaczerwienionej skórze.Genialne również do masażu ciała.Wraz z mężem jesteśmy zachwyceni.Właśnie zamówiłam dwie kolejne sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.