piątek, 27 września 2019

30 lat minęło jak jeden dzień...

Cześć :)

Nigdy dotąd nie publikowałam wpisu urodzinowego, ale uważam, że przekraczanie kolejnej dekady ma swoje specyficzne prawa. Tak, to właśnie dzisiaj - 27 września - obchodzę swoje 30. urodziny. Jeszcze kilka lat temu przerażała mnie ta wizja. Bo przecież jak człowiek może być taki 'stary'? A dzisiaj? Dzisiaj czuję się świetnie i chyba dawno już tak nie czekałam na urodziny. 
Nie wiem czy dojrzałam, czy po prostu ostatnie wydarzenia sprawiły, że inaczej podchodzę do życia i niektórych kwestii. W każdym razie chcę gorąco wierzyć, że wkraczam w jeden z lepszych (ale na pewno nie najlepszych) etapów swojego życia. Jestem na tyle młoda, aby osiągnąć jeszcze wiele ze swoich planów i założeń, i na tyle doświadczona, aby zrobić to mądrze i czerpać z tego całymi garściami. Czy czegoś żałuję? Mnóstwa rzeczy. Ale to właśnie one sprawiają, że jestem tym kim jestem. Trzeba umieć wyciągnąć z nich wnioski i każdą swoją słabość przekuć w naukę i pozytywne doświadczenie na przyszłość :)

Czego bym sobie życzyła? Ludzkiej życzliwości. Całą resztą niech zajmie się 'góra', bo nie wszystko czego pragniemy jest tożsame z tym, co nam pisane :)

Iwona

66 komentarzy:

  1. Iwonko życzę Ci wszystkiego najlepszego. Wielu wspaniałych lat pełnych szczęścia, zadowolenia i radości. Niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Spełnienia marzeń oraz zdrówka, bo to też ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, dużo zdorwia, spełnienia marzeń, radości, uśmiechu, satysfakcji. Niech Ci się wiedzie, niech spełnią się Twoje marzenia, bądź szczęśliwa i uśmiechnięta :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin, ja juz jestem kilka lat po 30 ale w moim zyciu ta liczba wniosla wielki przelom, oczywiscie pozytywnie choc przewrocila moje zycie do gory nogami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie :)

      Usuń
  5. Spełnienia wszystkiego, o czym marzysz! Najlepszości :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko jesteś jeszcze bardzo młoda 30_tka to był poważny wieka ale w XIX wieku. Wszystko co najlepsze przed tobą , jesteś niezależna , samodzielna i młoda. Zresztą młodość to kwestia podejścia do życia nie wieku. Życzę Ci dużo , dużo cudownych chwil, dni i lat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! :D
    I w pełni się zgadzam, że wiele rzeczy, których potencjalnie mogłoby się żałować przyczyniły się do tego kim jesteśmy dzisiaj :) Ja 30 za rok i szczerze uważam że najlepsze lata właśnie trwają i są jeszcze przede mną, człowiek jest bardziej świadomy i uczy się czerpać jeszcze więcej z życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby to były dla nas udane lata :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoo naaaaaj lepszego <3 Ja już dawno po 30stce , także witam w gronie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę wszystkiego najlepszego ! Moja 30 za niecały rok i przyznam, że panicznie się jej boję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako świeża 30-stka mogę powiedzieć, że nie ma czego :D Liczy się pozytywne nastawienie :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najpiękniejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko, serdeczności i niech marzenia się spełniają♥♥♥ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wszystkiego najlepszego 😉 3 z przodu nie jest taka straszna, jestem zdania, że kobieta jest jak wino, im starsza tym lepsza 😋

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci tego co sama sobie zyczysz, stówka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat kochana! I pamiętaj, to czy będziemy młodzi duchem zależy głównie od nas!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! 27 tez mojej mamy urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najlepsze życzenia również dla niej :)

      Usuń
  17. Najlepsze życzenia! Sto lat, zdrówka i pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, wszystkiego najlepszego!!! W takim razie życzę Ci przede wszystkim tej ludzkiej życzliwości, ale też szczęścia, zdrowia, uśmiechu i cierpliwości! Sto lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Składam już życzenia na Instagramie, ale tu też złożę (co prawda trochę później 😉)
    Zdrowia ,szczęścia, pomyślności i czego sobie tylko życzysz 😘🎂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najwspanialszego z okazji urodzin! Odwagi do realizacji marzeń, pogody ducha oraz zdrowia i wszelkiej pomyślności. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! Mi 30 stuknie w styczniu 🤣😲

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie napisane. Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.