niedziela, 29 września 2019

Zapachy Avon dla niej - Celebre, Perceive Oasis oraz Viva La Vita.

Hej :)

Człowiek który się nie rozwija nie tylko stoi w miejscu, ale nawet się cofa. Wszystko dlatego, że cała reszta gna do przodu. Podobnie jest z markami kosmetycznymi. Bez wprowadzania nowości szybko odejdą w zapomnienie. Wiele z nich ma jednak nadal w ofercie hity sprzed wielu lat, które nadal cieszą się powodzeniem. I chwała im za to, po co zmieniać coś co jest sprawdzone? W dzisiejszym wpisie zapachowym chciałabym przedstawić tak znany wszystkim zapach Celebre marki Avon i zestawić go z nowszymi wariantami - Perceive Oasis oraz Viva La Vita.

Celebre


Zapach zamknięty jest w poręcznej buteleczce z nakrętką imitującą złoto.
nutach głowy znajdziemy arbuza, melona, cyklamen, białą brzoskwinię, czarną porzeczkę i pieprzNuty serca to magnolia, frezja, jaśmin, peonia. Natomiast podstawę stanowi drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, piżmo, bursztyn.
Pora na moje spostrzeżenia dotyczące zapachu.
Zacznę od tego, że zapach jest chyba jednym ze sztandarowych marki Avon. Pamiętam go jeszcze z czasów gimnazjum. Już wtedy bardzo mi się podobał. Przyznam, że nadal żywię do niego te same, radosne odczucia.



Celebre to zapach łączący w sobie słodycz owoców i kwiatów. Całość zawiera w sobie ciut pudrową nutę, ale zupełnie mi nie przeszkadza. A uwierzcie, u mnie to rzadkość. Odnoszę wręcz wrażenie, że to jego mocna strona czyniąca z niego wariant uniwersalny - zarówno dla nastolatek jak i dojrzalszych pań, które chcą postawić na subtelność i nienachalność. 
Jest lekki, nawet troszkę rześki. Idealny na lato. Kiedy go wącham od razu mam przed oczami spacer wzdłuż plaży w towarzystwie delikatnych podmuchów wiatru. Przenosi w świat marzeń.
Regularna cena wynosi 66 zł za pojemność 50 ml, ale można upolować go znacznie taniej - nawet za ok. 30 zł.

Perceive Oasis



Woda zamknięta jest w uroczym, foremnym flakonie. Niby to szczegół, ale pięknie prezentuje się na półce.
Nuty głowy to liście fiołka, bergamotka oraz różowy pieprz. Nuty serca stanowią  tuberoza, biała peonia i kwiat pomarańczy. Nuta bazy skomponowana jest z drewna cedrowego, białego piżma i żywicy.



Po krótkim wstępie pora na odczucia.
Zapach Perceive Oasis to mocny, ale nie przytłaczający, kobiecy zapach. Dominują w nim głównie kwiatowe aromaty.  Ma w sobie nutkę pikanterii, ale też orzeźwienie. Kiedy mam go na sobie od razu przypominają mi się wyjazdy na działkę i buszowanie wśród świeżych, kwitnących roślin. 
Katalogowa cena to 70 zł, lecz można go znaleźć nawet za 29 zł. Pojemność standardowa - 50 ml. 

Viva La Vita



Zapach znajduje się w bardzo zgrabnej buteleczce z nakrętką tworzącą półksiężyc. 
W nucie głowy odnajdziemy japoński kwiat wiśni, mandarynkę i różowy grapefruit. Nutę serca komponuje magnolia, mimoza, róża. Podstawa to drzewo sandałowe, kaszmir i wanilia.



Jak go odczuwam?
Viva La Vita, chociaż należy do grupy zapachów kwiatowych i owocowych, to z całej trójki wydaje mi się być najmocniejszym, a przy tym ciepłym i otulającym aromatem. Zapewne to zasługa kaszmiru i wanilii. Czując go aż chce się usiąść na ławce w ciepły, wiosenny wieczór z kubkiem herbaty i dobrą książką. Mimo to nadal jest to wariant lekki, radosny. Na pewno nie określiłabym go ciężkim podchodzącym pod babcine. Nie mdli, nie nuży. Bez problemu jestem w stanie aplikować go na dzień. 
Regularna cena to 70 zł, w sklepie Notino to wydatek ok. 42 zł za pojemność 50 ml.

Na koniec bardzo ważne kwestia, czyli trwałość. Zapachy wyczuwam na skórze ok. 3-4 godziny, potem jakby zaczynają ze mną współgrać przez co przestaję zwracać na nie uwagę. Wieczorem zaś, kiedy sprawdzam ubranie to one nadal tam są. Podobno dobrze dobrane do nas zapachy tak właśnie się zachowują - są, ale jakby ich nie było.
Poza zapachem Celebre, z pozostałymi trafiałam w ciemno i udało mi się idealnie. Każdy z nich mi odpowiada, zachowuje się nieco inaczej i mogę je stosować w różnych czasach i sytuacjach. Polecam :)
Jestem pewna, że każdy z Was choć raz spotkał się z zapachami z Avonu. Koniecznie dajcie znać jak je oceniacie. Macie swój ulubiony wariant? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

73 komentarze:

  1. Oasis może być ciekawą propozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zapachy, ale już nie pamiętam kiedy ostatni raz zamawiałam takie rzeczy z Avonu. Jak dla mnie, zapach zawsze utrzymywał się zbyt krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakby na to patrzeć. jako tako też ich na sobie nie wyczuwam, ale na ubraniach jednak są. Mi to wystarcza :)

      Usuń
  3. Znam te zapachy. Celebre miałam, a dwa pozostałe z próbek. Dość ładne zapachy. Moja mama kiedyś bardzo lubiła Celebre, czasami można go upolować za 19,99 zł przy zakupie dowolnego produktu z katalogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon z reguły ma fajne promocje katalogowe. W cenach regularnych się nie opłaca zamawiać :)

      Usuń
  4. Celebre to faktycznie sztandarowy zapach, kojarzy mi się z dzieciństwem, sama jednak za nim nie przepadam ;) Znam wszystkie te trzy zapachy, jednak żaden nie jest moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Tak to już jest, że perfumy to bardzo indywidualna sprawa :)

      Usuń
  5. A sweet fragrance with a nice bottle and gold cap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Loved this post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubią zapachów z Avonu, ponieważ mają bardzo krótką trwałość, jeśli chodzi o wyczuwalność zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście miałam kilka, które były słabo wyczuwalne.

      Usuń
  8. I think that maybe first one would be my favourite

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama bardzo lubiła Perceive'y. :D Ich flakonik zawsze mi się podobał.
    Na mnie też zapachy z Avonu dobrze się trzymają, czasem nawet na bluzie mam jej dwa dni. Tylko ja używam Lucky'ów i Attractionów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od wariantu i zaaplikowanego miejsca :)

      Usuń
  10. Ciekawe propozycję, nie znam niestety żadnego z przedstawionych produktów :) Jednak prezentują się ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to moje klimaty, więc je polubiłam :)

      Usuń
  11. Hi! Interesting product, I haven´t tried it yet.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś z przyjemnością nosiłam i Celebre i klasyczne Perceive. Jestem ciekawa jak pachnie wersja, którą pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasycznego Perceive nie znam, więc niestety nie mogę porównać :)

      Usuń
  13. Od niedawna zasilam swój zbiór zapachowy flakonikami Avon. Jak na razie nie mam swojego faworyta, ale zapachy robią na mnie pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele ciekawych i różnorodnych zapachów :)

      Usuń
  14. Znam te zapachy :) Najbardziej z tych trzech lubię Celebre :) Jest taki lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy znam, zawsze przyjemnie się kojarzy :) a pozostałe chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Percive i Celebre znam, i uważam że to są przepiękne zapachy 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Celebre mam w formie mgiełki i bardzo mi się podoba. Dwóch pozostałych nie znam 😊 a moje dwa ulubione zapachy ostatnio jeśli chodzi o Avon, to Eve Duet ta część radiant złota i Eve Truth.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Celebre a Viva mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Perceive to był kiedyś mój ulubiony zapach z Avonu, pamiętam, jak stosowałam go, gdy jeszcze byłam nastolatką. Jednak wersji Oasis niestety nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może i ten wariant by Ci odpowiadał :)

      Usuń
  20. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj lata nie miałam ich zapachów. Jak tak czytam, mam wrażenie, że Perceive Oasis najbardziej by mogły do mnie trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam Celebre i Perceive w wersji klasycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety klasycznej nie znam, więc nie mogę porównać :)

      Usuń
  23. Zapach są z podobnych kategorii, więc pewnie byłby odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam Oasis i to dlatego najbardziej mnie zaciekawila ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Celebre jest jednym z ulubionych zapachów mojej Mamy :) Ja natomiast, swego czasu lubiłam pierwszą wersję Perceive ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innego wariantu Perceive nie znam, ale może to się jeszcze zmieni :)

      Usuń
  26. Bardzo lubię prefumy od Avon, dodatkowo mają piękne wizualnie flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Celebre kiedyś zamawiałam mojej przysżłej 'ammie' :) Ten Oasis to ten fioletowy? Bo tego znam i lubię go na sobie i jakiś zapach mi przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow na Notino naprawdę spory wybór od Avonu po klasę premium wow

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. A to jest jakaś nieklasyczna?

      Usuń
    2. Jest. Celebre Ice. Zapach bardziej z kategorii świeżo - morskich,albo ozonowych jak kto woli. Błękitny kolor. To chyba wersja sezonowa, o ile kojarzę

      Usuń
  30. Celebre mam zawsze w zapasach, może nudny i oklepany, ale ja go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Avon ma to do siebie, że najlepiej polować na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Celebre, Perceive i ten podstawowy i taki zielony - nie kojarzę nazwy. Bardzo dobrze mi się sprawdzają zapachy z serii Today, Tomorrow, Always (pamiętam jaki to był hit kiedyś). Incandessence bardzo kojarzy mi się z wiosną i też do mnie przemawia, oraz cały czas sobie obiecuję (już tak pół roku, ale jak przychodzi co do czego, to zapominam;D), że kupię baaaardzo stary zapach Woman of Earth, który mi się świetnie kojarzy. No i Far Away - cztery lata liceum i wciąż ten zapach, bo moja historyca go uwielbiała i tylko jego używała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam zapachy, ale nie jestem fanką kosmetyków z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Celebre był chyba moim pierwszym zapachem z Avonu i nie wspominam go miło... Perceive Oasis będę musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.