wtorek, 1 października 2019

Ava Laboratorium, Mi Mic - krem pod oczy, reduktor zmarszczek, krem głęboko nawilżający oraz intensywnie odżywiający

Hej :)

Nieraz spotkałam się z recenzją produktów wystawionych po kilku dniach ich używania. W 99% przypadków były to ochy i achy. Rzetelna ocena? Nie sądzę... Z własnego doświadczenia wiem, że nasza cera lubi być kapryśna i w najmniej oczekiwanym momencie reaguje 'na coś' uczuleniem. Tak właśnie miałam używając produktów marki Ava Laboratorium z serii Mi Mic. Nagle cera zaczęła się buntować i musiałam zaprzestać kuracji, aby sprawdzić czyja to wina. Okazało się jednak, że nie tej linii, dlatego - po dość długim czasie - mogę ją teraz na spokojnie, rzetelnie przedstawić.

krem pod oczy 'efekt wygładzenia'


Wszystkie przedstawione kosmetyki otrzymujemy z estetycznych, niebieskich opakowaniach. Z perspektywy blogerki muszę zaznaczyć, że chociaż są ładne to mają jedną wadę - ciężko je uchwycić na zdjęciach. Światło mocno od nich odbija zamazując napisy. Ale to tak na marginesie. Krem otrzymujemy w małej, szklanej buteleczce z wygodnym i higienicznym aplikatorem w formie pompki. 
Chociaż skład nie jest naturalny to już na samym szczycie zawiera sporo wartościowych substancji. Na uwagę zasługuje olej z pestek winogron, olej z nasion bawełny, masło shea, witamina E, kolagen.
W konsystencji przypomina lekkie, dość rzadkie mleczko. Przyjemnie się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.


Pora na efekty.
Krem nie pozostawia lepkiej czy tłustej powłoczki, dzięki czemu nadaje się pod makijaż. Dobrze współgra z korektorem.
Skóra jest wygładzona i  miękka w dotyku. Nie zauważyłam redukcji zmarszczek, ale nie uważam, aby krem był w stanie to zrobić. Wierzę jednak, że ma działanie zapobiegające kolejnym 'mankamentom'. Jednak to co mnie zaskoczyło najbardziej to mocne nawilżenie. Chyba nie miałam jeszcze kremu pod oczy o tak lekkiej formule, który nawilżałby w aż tak mocno wyczuwalnym stopniu. 
Muszę odnotować, że preparat nie spowodował u mnie żadnego podrażnienia czy uczulenia. Oczy nie szczypią, nie łzawią. Myślę, że będzie odpowiedni dla wrażliwców. 
Termin przydatności wszystkich kosmetyków z serii wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Koszt to ok. 37 zł za pojemność 15 ml.

booster 'reduktor zmarszczek'


Opakowanie jest identyczne jak w przypadku kremu pod oczy.
W składzie znajdziemy m.in. kolagen, ekstrakt z kiwi, pantenol.
Booster ma żelową konsystencję. W dotyku wydaje się lepki, jednak po rozsmarowaniu wchłania się błyskawicznie do całkowitego matu.


Czy wywiązuje się ze swojego działania?
W przypadku tego produktu również zaobserwowałam solidniejszą niż zwykle porcję nawilżenia. Buzia jest gładka, miła w dotyku. Do tego wygląda promiennie. Jest to zdrowy błysk a nie efekt tłustości czy świecenia.
Nie zauważyłam wprawdzie działania na zmarszczki, ale wydaje mi się, że sam efekt rozpromienienia cery sprawia, że nie są one tak widoczne. Zresztą - nie oszukujmy się - nie mam wielu zmarszczek, zwłaszcza głębokich, więc nie mam zbyt wiele do ukrywania.
Tutaj dodam od razu, że booster dobrze współpracuje z innymi nałożonymi kremami, ale także samodzielnie z podkładem. Testowałam go również bez żadnych dodatkowych produktów, aby nie zaczernić sobie obrazu i jego działania.
Chociaż nakładam go na całą twarz to cechuje się dobrą wydajnością. Nie aplikuję codziennie, a raczej raz na 2-3 dni w formie serum lub wtedy, kiedy moja buzia wymaga mocniejszego nawilżenia.
Cena wynosi ok. 37 zł za pojemność 15 ml.

krem do twarzy 'głębokie nawilżenie'


Krem otrzymujemy w okrągłym, szklanym słoiczku. Po odkręceniu wieczka naszym oczom ukazuje się folia zabezpieczająca.
Skład bazuje na glicerynie, maśle shea i oleju z pestek winogron. 
Chociaż może się wydawać, że konsystencja będzie bogata to jest całkowicie odwrotnie. Jest lekka, kremowa, ciut mleczna. Idealnie się rozprowadza i szybko wchłania.
Przeznaczony jest do stosowania zarówno na dzień jak i na noc. Z racji jego lekkości stosuję jedynie na dzień.


Jakie wykazuje działanie?
Nie zdziwię Was chyba, że solidnie nawilża. Jest bardzo miła i przyjemna w dotyku. Odnoszę wrażenie, że wzmacnia się jej elastyczność, gdyż przez cały dzień jest przyjemnie napięta i utrzymana w ryzach.
Krem dobrze współgra z podkładem i innymi kosmetykami kolorowymi. Nic się nie warzy ani nie roluje.
Jego cena wynosi ok. 43 zł za pojemność 50 ml.

krem do twarzy 'intensywne odżywienie'



Opakowanie identyczne jak w przypadku poprzedniego kremu.
Wśród substancji aktywnych możemy wyróżnić masło shea, olej migdałowy, olej makadamia, skwalan, ceramidy roślinne.
Konsystencja, chociaż nawet lekka i jedwabista, to jest już nieco treściwsza. Mimo to nadal dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia na twarzy delikatnie ochronny, przyjemny film.
Można go stosować na dzień i na noc. Aplikuję codziennie wieczorem.



Zapoznajmy się z efektami.
Jak przystało na tę serię, cera jest odpowiednio nawilżona, wygładzona i miękka w dotyku. Rano sprawia wrażenie wypoczętej i zdrowszej. Jest zwarta, uelastyczniona. Wyczuwam odżywienia i regenerację.
Chociaż krem 'intensywne odżywienie' jest bogatszy to nie zapycha mojej mieszanej cery. Rano nie pojawiają się żadne przykre niespodzianki.
Cena wynosi ok. 43 zł za pojemność 50 ml.

Chociaż seria Mi Mic ma wykazywać działanie liftingujące, redukujące zmarszczki to u siebie tego nie widzę. Wolę mieć nadzieję, że to inwestycja w przyszłość i t efekty dopiero będą odczuwalne. Na chwilę obecną cieszy mnie poziom nawilżenia jaki dają mojej skórze. Tutaj muszę dodać, że dla lepszych efektów można stosować całą serię, ale już każdy z tych kosmetyków stosowany solo powinien Was zadowolić. Czasami nie trzeba iść w całą serię, a stosować różne, które wzbogacą naszą pielęgnację o inne składniki.
Jakie są Wasze relacje z marką Ava Laboratorium? :)

Przeczytałaś/eś wpis? szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

79 komentarzy:

  1. Miałam kilka ich produktów i miło wspominam. Tutaj najbardziej zaciekawił mnie ten booster i krem intensywnie odżywiający, na teraz byłby myślę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami, przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki Ava, a booster ciekawi mnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. I ve never tried this brand, but it seems very good products.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej serii jeszcze nie poznałam, ale markę Ava lubię, zawsze moja skóra dobrze na nią reaguje. Chętnie kiedyś i te kosmetyki wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mało znam markę, w zasadzie tylko z blogów, ten krem pod oczy ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrzebujesz solidnego nawilżenia to polecam :)

      Usuń
  7. Dobrze, że krem się nie roluje. To mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  8. I like to read reviews to find new products.

    OdpowiedzUsuń
  9. krem pod oczy planuję zakupić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. New to me. I like creams that are non oily and non sticky.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam krem jakis ich kupilam przy okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie jest wiele ciekawych, różnorodnych kremów :)

      Usuń
  12. Ava znana jest mi tylko z blogów, ciekawa jestem ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post dear! (as always)! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka Ava ciekawi mnie od dłuższego czasu, ale nie miałam jeszcze okazji używać ich kosmetyków. Krem pod oczy brzmi ciekawie, wydaje się być idealny na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. To seria akurat dla mnie, niestety nie robię się coraz młodsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful products, great review:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nie znam kosmetyków tej firmy, jeszcze nie miałam okazji ich poznać :) Jak dobrze jest móc poczytać ciekawe wpisy na blogach, dowiedzieć się tylu ciekawostek, poznać nowe dla mnie marki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mogłam zaprezentować coś nowego dla Ciebie :)

      Usuń
  18. Nie stosowałam nigdy nic tej marki ale trzeba przyznac, że od poczatku zachęca wizualnie. Zaciekawił mnie ten krem pod oczy bo piszesz, że lekki i mega nawilżenie a tego właśnie potrzebuje. Cena też bardzo rozsądna. Za mój aktualny krem pod oczy dałam 3 razy więcej a niestety nie powalił ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kremów pod oczy mam ogromne wymagania i ten mimo wszystko nie jest idealny, ale na pewno jeden z lepszych jakie miałam :)

      Usuń
  19. Ciekawe, może jeszcze nie na teraz, ale w przyszłości czemu nie- chętnie wypróbuję te produkty :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji testować produktów z tej marki, ale już o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że są to bardzo fajne kosmetyki -dobre,niedrogie i w ładnych opakowaniach ☺
    Nie miałam ich ,ale chyba muszę je wypróbować ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful! Thank you for introducing another set of great products.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie nie znam tych kosmetyków, nigdy nie miałam nic z tej firmy. Warto się jej przyjrzeć :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem na zmarszczki pod oczy by mi się przydal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze działał pod tym kątem to byłoby lepiej ;)

      Usuń
  25. Nie znam tych kosmetyków, ale lubię takie które nie są za drogie i się sprawdzają .

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz, że chyba nigdy nie używałam kosmetyków tej marki? I na razie nie zapowiada się, aby to uległo zmianie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle marek, że ciężko znać i testować wszystkie :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. A wpis czytałaś? Bo mam wrażenie, że wcale...

      Usuń
  28. Ostatnio dużo czytałam na temat tej serii. Przyznam, że bardzo mnie ciekawi i chętnie bym ją wypróbowała. Tym bardziej, że daje fajny poziom nawilżenia skórze a to bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam już kilka kremów tej marki i wszystkie super nawilżały. Najlepiej ten, który mam teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam recenzję, będę go miała na uwadze :)

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Którego? Pragnę zauważyć, że przedstawiłam trzy.

      Usuń
  31. Właśnie rozglądam sie za kremem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten polecam, o ile zależy Ci głównie na nawilżeniu :)

      Usuń
  32. miałam kilka rzeczy z tej firmy ale takie sobie były jak na mój gust w działaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda cera ma inne potrzeby. Dla mojej są wystarczające :)

      Usuń
  33. Ten booster brzmi dobrze i skład ma fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny wygląd to podstawa nawet przy czytaniu książek :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawi mnie czy u mnie ta seria wygladzilaby moje pojawiajace sie zmarszczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może takie delikatne, ale zazwyczaj nie oczekuję tego od kosmetyków. Ale kto wie :)

      Usuń
  36. Zainteresowały mnie kremy do twarzy :) Z Ava Laboratorium miałam tylko maseczkę do twarzy z ekstraktem z pomidora, bardzo dobrze ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę ją, ale nie stosowałam. Kremy polecam :)

      Usuń
  37. Dzięki za polecenie, na pewno spróbuję też tej serii :D Uwielbiam twoje zdjęcia z skrablami :D Świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie się prezentują te kosmetyki :-) Pierwsze słyszę o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.