sobota, 10 sierpnia 2019

Nou - woda perfumowana 'Jasmin'

Cześć :)

Perfumy są niepozornym, ale bardzo istotnym elementem wyrażającym naszą osobowość. Dobieramy je odpowiednio do aktualnego samopoczucia, pogody, pory dnia czy roku. Każdy z nas ma inne preferencje dotyczące nut zapachowych, dlatego też marki mają w ofercie szereg różnych wariantów, często sobie przeciwstawnych. Jak to mówią 'dla każdego coś miłego'. Jakiś czas temu przedstawiłam na blogu zapach  "Freesia" marki Nou, który nie przypadł mi do gustu. Jak na jego tle wypada wersja "Jasmin"?


Produkt otrzymujemy w czarnym kartoniku z kwiatową grafiką i białymi napisami. Sam zapach zamknięty jest w prostym, eleganckim flakoniku z okrągłą zatyczką. Pod zakrętką widzimy zwykły, standardowy atomizer dający lekką, rozproszoną mgiełkę.

nutach głowy znajdziemy cytrynę, brzoskwinię i kwiaty neroli. Nuty serca to jaśmin, kwiat pomarańczy i wiciokrzew. Natomiast podstawę stanowi piżmo i bursztyn słoneczny.


Jak przedstawiają się moje odczucia?
W moim pierwszym odczuciu zapach jest typowo kwiatowy. Nie mamy tutaj jednak słodyczy czy lekkości, ale spore dawki cytryny. Zazwyczaj nie potrafię dobrać kwiatów do ich zapachu, ale jaśmin rzeczywiście wybija się na pierwszy plan. Gdzieś w tle przejawia się nutka goryczki, która w moim mniemaniu jest plusem - nadaje tajemniczości i charakteru. Pod samiuteńki koniec wyczuwam elegancję i radosne 'ciepło'. Być może to za sprawą bursztynu, gdyż podobnie działa on na mnie nawet wtedy, gdy widzę go choćby na zdjęciu.
Trwałość uważam za w pełni mnie satysfakcjonującą. Z początku mocno go wyczuwam, potem staje się niejako częścią mnie i go nie dostrzegam. Wieczorem zdejmując ubranie znowu mi o sobie przypomina.
Cena wody 'Jasmin' wynosi ok. 70 zł za pojemność 50 ml.


Po nieudanej przygodzie z zapachem 'Freesia' miałam obawy przed kolejną odsłoną marki Nou. Okazały się jednak niesłuszne. "Jasmin" bardzo przypadł mi do gustu i wydaje się aromatem uniwersalnym. Posłuży mi nie tylko latem, ale także w okresie jesienno -zimowym.
Znacie ten lub inne zapachy Nou? Który jest Waszym ulubionym? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

96 komentarzy:

  1. Lubię jaśminowy zapach. To nuta zapachowa dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka zapachów Nou, są ładne dobrze się w ich bukietach czuję, ale cenę w porównaniu do trwalszych zapachów innych marek mają za wysoką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam też wiele drogich perfum, które były mniej trwalsze. Myślę, że Nou jest tak po środku :)

      Usuń
  3. Nie znam tych zapachów, ale ostatnio stwierdzam, że jaśmin w herbacie i w hydrolacie to nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jaśmin jest bardzo kobiecy w perfumach :) chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. I love jasmine 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę miała ją na uwadze szukając czegoś z jaśminem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wąchałam je w Rossmannie - piękne i długotrwałe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mógłby mi się spodobać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach jaśminu, więc ta woda musi być moja. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham jaśmin i mamy krzew w ogródku, jeśli chodzi o perfumy tej marki to mam wersję z piwonią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat piwonii nie mam, ale muszę sprawdzić tester :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię jaśminowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go powąchać przy okazji wizyty w Rossmannie :) Ja lubię Cherry Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo czytałam o ich perfumach :). Myślę, że ta wersja, mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wąchałam w Rossmannie i nie podszedł mi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, tak bywa. Mi też nie odpowiadają wszystkie warianty tej marki.

      Usuń
  15. Muszę go obwąchać, bo z pewnoscią przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piżmo na finiszu mnie przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego zapachu, ale już sama buteleczka i etykieta bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie zarówno frezja jak i jaśmin są zabójcze i kompletnie nie w moim stylu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie Ci ta marka nie służy. Mi na szczęście chociaż jeden wariant odpowiada.

      Usuń
  19. Ja perfum nie używam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że i mnie ten zapach mógłby przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach jaśminu<3 ale muszę przyznać, że w perfumach często mi on przeszkadza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dużo zależy od intensywności i tego, z czym jest skomponowany :)

      Usuń
  22. Nie znam marki. Obawiam się, że ten zapach nie przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zdarza, każdy ma swoje preferencje :)

      Usuń
  23. Bardzo podobają mi się jaśminowe zapachy z nutami cytrynowymi, jedyne co mi w nich przeszkadza to piżmo. Ale myślę, że i tak bym się z nimi polubiła. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piżma nie wyczuwam, ale też ciężko mi określić jego indywidualny zapach :)

      Usuń
  24. Wąchałam te zapachy w Rossmannie i jeden z nich bardzo mi się spodobał, ale oczywiście nie pamiętam który :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie okazja jeszcze raz sprawdzić :)

      Usuń
  25. Adoro el olor a Jazmín. Te mando un beso y buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  26. Markę kojarzę chyba tylko z internetu. Nie mam pojęcia, czy zapach przypadłby mi do, ale jak będę w Rossmannie chętnie powacham z ciekawości 😉

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę sprawdzić zapach tych perfum w ROSSMANN.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo polubiłam się z tym zapachem, choć początkowo myślałam, że będzie duszący.

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodobał mi się ten zapach. Z twojego opisu wynika, że to moje ulubione nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt.Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great review, dear. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie zrecenzowałaś te perfumy. Nutka zapachowa dosyć mnie zainteresowała - skoro czuć cytrynę, to moze być coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię jaśminowe nuty w perfumach więc myślę, że ten zapach również mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tego typu zapachy są idealne na lato 😀
    Jak tylko skończę "obsesje "CK sprawdzę je 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam ten zapach za uniwersalny, nie tylko na lato :)

      Usuń
  35. Nie moja bajka ale może moją siostrę zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam jeszcze perfum z nutą jaśminu, jak będę w Rossmannie muszę koniecznie powąchać, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię kwiatowe perfumy, więc nie mam nawet nic przeciwko pierwszemu odczuciu. Chciałabym sprawdzić ten zapach osobiście, bo wiadomo że słowa tego nie są w stanie oddać, ale to za jakiś czas. Teraz mam jeszcze dwa pełne flakoniki innego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam o nich pamiętać i sprawdzić tester przy okazji :)

      Usuń
  38. Bardzo ciekawy zapach, lubie jasmin :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię perfumy o takiej nucie zapachowej, może i ja je przetestuję.
    Mają piękne butelki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam wszystko co jaśminowe, od herbaty po odświeżacze powietrza - więc i perfumy pewnie przypadły by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Znamy je z Rossmanna ale pamiętamy tylko wersję z kwiatem róży i nie przypał nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za różą nie przepadam, więc pewnie też bym nie była zadowolona.

      Usuń
  42. Ciekawi mnie ten zapach :) Lubię takie nuty w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam ten zapach i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę powąchać, gdy będę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne pozycje perfumowe ma Nou, - za niezbyt wygórowaną cenę otrzymujemy fajny zapach na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam wersję Cherry i jest cudowna ale bardzo ciekawi mnie jaśmin :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawia mnie te perfumy :)

    Zapraszam na moją nową stronkę https://svizzera.travel.blog/

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.