piątek, 16 sierpnia 2019

Mayka SkinCare - krem pod oczy 'Magic Eyes'

nawilżające kremy pod oczy
Cześć :)

Podobno oczy są zwierciadłem duszy. Nieskromnie powiem, że moje oczy są moją ulubioną częścią - nie tylko twarzy, ale całego ciała. Niby małe, z opadającą powieką, trudne do malowania. Jednak przy 'tym czymś' wydaje się to bez znaczenia. Istotne jest jednak, abyśmy systematycznie dbali o okolice oczu stosując przeznaczone ku temu preparaty. Przyznam, że od wszelkich kremów mam ogromne wymagania. A im ich wyższa cena tym powinny wznieść się na wyżyny możliwości. Jak przekłada się to w przypadku kremu 'Magic Eyes' marki Mayka Skincare?

nawilżające kremy pod oczy

Krem otrzymujemy w poręcznej buteleczce. Możecie się śmiać, ale długo zastanawiałam się czy to plastik, czy szkło. Mam jednak wrażenie, że solidny plastik. Ma aplikator w formie pompki. Początkowo miałam z nią problemy, gdyż wciskała się od razu do końca dając zbyt dużo produktu jak na moje potrzeby. Wyrobiła się już i teraz spokojnie mogę naciskać połowę.
Skład bazuje na wodzie lawendowej. Znajdziemy w nim wiele wartościowych substancji, m.in. olej ze słodkich migdałów, masło shea, wodę rumiankową, olej kokosowy, ekstrakt z korzenia lukrecji gładkiej, wyciąg z ogórka, olej arganowy, olej z pestek malin, ekstrakt z dzikiej róży, witaminę E.
Konsystencja kremu jest bogata, gęsta i treściwa. Mimo to łatwo rozprowadza się po delikatnej skórze i szybko wchłania. Przez chwilę mamy wrażenie delikatnej jedwabistej powłoczki, ale szybko zanika na rzecz matu.

nawilżające kremy pod oczy

Kosmetyk przeznaczony jest do stosowania dwa razy dziennie. Z racji tego, że jest bogaty wolę aplikować go wieczorem.
Pora zatem na efekty.
Niech Was nie zwiedzie fakt, że skóra w okolicach oczu pozostaje matowa, niemal tak jakbyśmy niczego nie nałożyli. W rzeczywistości jest naprawdę dobrze nawilżona i wygładzona. Wprawdzie rano nadal zdarza mi się mieć zasinienia i podkrążone oczy to nie towarzyszy temu 'zmarszczka', która zazwyczaj pojawiała się na linii podkrążenia i jeszcze bardziej ją uwypuklała. 
Dla rzetelnych testów wypróbowałam go również rano pod makijaż i idealnie się z nim skomponował. Nic się nie zwarzyło, nie zrolowało.
Krem nie uczula, nie podrażnia. Oczy nie szczypią ani nie łzawią.
Na koniec muszę zaznaczyć, że krem odznacza się tym, iż jest ręcznie robiony. 
Cena wynosi 18 funtów, czyli ok. 85 zł za pojemność 15 ml.

nawilżające kremy pod oczy

Czy krem jest wart swojej ceny? I tak, i nie. Na pewno składa się na to skład oraz ręczna robota. Nie będę jednak twierdzić, że wyróżnia się pod kątem pielęgnacyjnym, bo moim - wymagającym zdaniem - tak nie jest. Jest dobry, daje efekty, ale podobne do wielu tańszych kosmetyków. Musicie zatem sami ocenić, które aspekty są dla Was istotne. Ja ani nie odradzam, ani specjalnie nie zachęcam. Na pewno jednak wyżej oceniam sera tej marki, o których pisałam tutaj. Wybór jak zawsze należy do Was :)
Znacie kosmetyki Mayka Skincare? Może macie do polecenia naprawdę solidny produkt na okolice oczu? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

89 komentarzy:

  1. Cena wysoka, ale za ręcznie robiony kosmetyk, można się było tego spodziewać. Najważniejsze że działa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozgladam. Się właśnie za nowym kremem pod oczy...
    Tego jeszcze nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz zbyt dużych oczekiwań to mogłabyś być zadowolona :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam wszelkie maski równiez te na okolicę pod okiem, dlatego chętnie przetestowałabym tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przeczytasz wpis? Wtedy dowiesz się, że to nie maska.

      Usuń
  4. Cena bardzo wysoka :o Ale ręcznie robione kosmetyki mają to do siebie, że własnie są droższe. Nie mniej jednak nie zachęciłam się do zakupu owego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym też napisałam, że to wpływa na cenę :)

      Usuń
  5. Nie znam kompletnie, dla mnie to chyba zbyt duży koszt kremu, więc pewnie nie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I just knew about Mayka Skincare cosmetics. It seems a great natural cream.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie znam. Po tej recenzji poszukam czegoś innego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo podoba mi się opakowanie tego kosmetyku. Chętnie wypróbowałabym jego działanie na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie ciekawy, lubie testowac nowe kremy zwlaszcza pod oczy wiec i ten z jednej strony mnie ciekawi, jednak dostepczosc u mnie praktycznie zerowa wiec mysle ze odpuszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też niedostępny. Najlepiej zamawiać ze strony marki :)

      Usuń
  10. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. the cream looks like have a great effect....

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę znam jedynie z blogów, głównie z Twojego wpisu z serum :P. W kwestii opakowania, nie śmieję się, też czasami się zastanawiam, jaki to materiał :D. W działaniu zły nie jest, a ja chyba nie jestem aż tak wymagająca i moja skóra także :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie masz dużych wymagań to pewnie byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  13. Aktualnie się na niego nie skuszę, ale fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki nie znam. Moja skóra pod oczami jest bardzo wymagająca, gdyż mam spore cienie pod oczami. Kremy zazwyczaj jakoś tam działają jednak dopiero jeden był w stanie ogarnąć cienie pod oczami i jest to krem z Herbal Care z irysem syberyjskim. Jak dotąd nie znalazłam lepszego zamiennika. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dzięki za polecenie. Będę go miała na uwadze :)

      Usuń
  15. Nie znam kosmetyków tej marki :)
    Jak dla mnie trochę drogo jak na krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Propozycja idealna dla mnie- nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez kremu pod oczy- a ten naparwdę super się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja właśnie będę szukać jakiegoś fajnego kremu pod oczy, bo mój mi się kończy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś wartego uwagi :)

      Usuń
  18. Powiem Ci szczerze że jak na taką cenę,to całkiem nieźle się sprawdził - moim skromnym zdaniem oczywiście 😊
    Chętnie bym go wypróbowała ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto ma jakie oczekiwania :) Równie dobre efekty dają tańsze kremy :)

      Usuń
  19. Nie jest mi on póki co potrzebny, także się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy pod oczy warto szybko wprowadzić do pielęgnacji :)

      Usuń
  20. marki nie znam, całkiem fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham wszystkie kremy pod oczy. Ciekawa jestem jak by się sprawdził na mojej dojrzałej skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. produkt ciekawy, ale raczej się z nim nie poznam

    OdpowiedzUsuń
  24. De verdad es un producto de calidad, quiero comprar uno.
    Gracias por compartir con nosotros.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się bardzo skład tego kremu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyku nie znam, ale... wszystko przede mną :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz zbyt dużych wymagań to mogłabyś być zadowolona :)

      Usuń
  27. Wydaje się być całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  28. mi sie podoba ,lubię ręcznie robione kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niby ok, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. No cóż handmade ma swoją cenę. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam firmy, ale trochę sporo kosztuje taka maseczka pod oczy, jeżeli efekty jakoś spektakularne nie są.. ja lubię krem pod oczy od Benton i maskę pod oczy Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że taki drogi, bo wydaje się nawet fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super recenzja. 😊 Produkt mnie zainteresował, zapisany na listę rzeczy do kupienia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Great eye products. Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobnie - też bardzo lubię swoje oczy, mimo że mam opadającą powiekę. Tej marki nie znam, ale skoro nie robi nic więcej od tańszych kremów, to raczej w najbliższym czasie nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam marki :) Fajnie że produkt ręcznie robiony, ale mimo wszystko cena dość wygórowana jak za krem jedynie pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja bym się chętnie skusiła, chociaż nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Marka mi nieznana. Jeśli chodzi o sam krem pod oczy to nie stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Good product dear, thank for sharing

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładny flakonik/pojemniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam o tej marce. Ciekawa jestem czy wyraźnie czuć lawendę, bo bardzo lubię ten zapach 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest wyraźna. Dla mnie akurat na plus, bo tego zapachu nie lubię.

      Usuń
  44. Wydaje się ciekawy, ale po twojej opinii mam do niego mieszane uczucia i nie wiem czy się skuszę :/ bo jednak cena wysoka jak za 15 ml a działanie takie sobie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można znaleźć lepsze kremy za niższą kwotę :)

      Usuń
  45. raczej nie kupiłabym tak drogiego kremu, szczególnie, że swoim działaniem nie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Samo działanie też nie jest złe :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.