niedziela, 12 maja 2019

Cheapnamenecklace - spersonalizowana biżuteria na Dzień Matki

spersonalizowane prezenty na dzień matki
Cześć :)

Nie oszukujmy się - każdy z nas lubi dostawać prezenty. Kiedy jednak mamy wybierać pomiędzy dostawaniem a dawaniem to zazwyczaj przychylamy się ku tej drugiej opcji. I prawidłowo. Nie ma nic piękniejszego niż podarowanie komuś choćby symbolicznego drobiazgu i zobaczenie szczerego uśmiechu na jego twarzy. Wydaje mi się jednak, że rzadsze jest ofiarowywanie komuś podarków 'bez okazji'. Chociaż to znacznie milsze to jednak niecodzienne. Na szczęście jest mnóstwo okazji, aby wyrazić komuś wdzięczność i okazać swoje uczucia. jedną z nich jest zbliżający się Dzień Matki. Dzisiaj propozycja dla kobiet-sroczek, a mianowicie biżuteria ze sklepu Cheapnamenecklace.

Są kobiety, które za świecidełkami nie przepadają. Do nich mogę zaliczyć moją mamę, a nawet siebie. Widocznie to rodzinne ;) Odkąd pamiętam moją ulubioną kategorią wśród biżuterii były kolczyki. Dwie złote pary otrzymałam na Pierwszą Komunię Świętą i stale je noszę. Bez innych spokojnie mogłabym się obejść. No ale ja to ja, a ile kobiet - tyle preferencji. Dlatego też cieszy różnorodna oferta sklepu, w której znajdziemy naszyjniki, kolczyki, bransoletki oraz pierścionki.

spersonalizowane prezenty na dzień matki
Warto nadmienić, że poszczególne 'świecidełka' różnią się między sobą wielkością, wzorem czy użytym do ich wykonania materiałem, jednak mają jedną zasadniczą cechę wspólną - wszystkie warianty należą do tak zwanej biżuterii spersonalizowanej, którą znajdziemy pod hasłem personalized jewelry for moms.

A skoro spersonalizowana to dopasowana do konkretnej, obdarowywanej osoby. Oczywiście możemy ograniczyć się do podarowania biżuterii z ulubionej kategorii, ale czy zawsze musi być tak łatwo? Co powiecie na piękny wzór zawierający w sobie imię? Każda mama wzruszy się na widok biżuterii, z jej własnym imieniem. Myślę jednak, że można iść krok naprzód i podarować wariant z imionami dzieci - zwłaszcza, jeśli rodzina liczy sobie większą gromadkę. W ten sposób mama będzie miała je przy sobie w każdym momencie. Świetną propozycją jest wariant Distinctive Vertical Bar 1-6 Names Optional Necklace

spersonalizowane prezenty na dzień matki

Jak widzicie sklep oferuje ciekawy i różnorodny asortyment. Znajdzie się coś dla fanek skromnych i delikatnych wzorów a także typowych srok lubujących się w błyskotkach. Jestem pewna, że odpowiednio dobra,a spersonalizowana biżuteria będzie piękną pamiątką na długie lata.
Wpadło Wam coś w oko? Macie już swoje pomysły na prezent dla mamy? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

101 komentarzy:

  1. Taka spersonalizowana biżuteria to dobry pomysł na prezent na praktycznie każdą okazję 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Iwona what beautiful jewelery xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw nieskończoności bardzo mi się podoba, to tak, jak nieskończoną jest miłość dziecka do matki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw nieskończoności, serduszka z imieniem podoba mi się najbardziej. I niekoniecznie te kamyczki po bokach muszą być- im prościej tym lepiej.
    Pozdrawiam Cię Iwonko w niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie praktycznie każdy wzór zrobiony jest w różnych wariantach, aby każdy znalazł coś odpowiedniego :)

      Usuń
  5. Ohh I love the second necklace, the infinite symbol with hearts.. So cute!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria zawsze jest dobrą opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I followed your blog 😊 thanks for your comment 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie spersonalizowane naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Are so nice. I love personal jewelery with special names.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna pamiątka od dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie spersonalizowane rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już prezent dla Mamy, ale może na urodziny pomyślę nad czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie łańcuszki - niby drobnostka, a jak cieszy!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zastanawiałam się nad jakimś wisiorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na prezent. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że taka personalizowana biżuteria sprawdzi się dobrze na każdą okazję. Ja kocham takie osobiste gadżety :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam Dzień Matki, bo jest najbliżej. Ale każda okazja będzie odpowiednia :)

      Usuń
  17. Oferta na pewno może się podobać, choć ja osobiście raczej unikam biżuterii (ale to zapewne też kwestia płci – no, chyba że byłbym amerykańskim raperem :D).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się znak nieskończoności, myślę, że wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na prezent! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bizuteria to idealny pomysl na prezent, a jeszcze dodac spersonalizowanie to ogolnie sztos :D

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna ta biżuteria, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten naszyjnik z imionami i nieskończonością mi się niesamowicie podoba, muszę sobie je zobaczyć, to byłby piękny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. spersonalizowane prezenty fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful personalize jewelries for a gift

    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  25. Love those accessories! Have an awesome day, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mojej mamie podarowałęm złotą biżuterię na urodziny zaś na dzień matki nie mam pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dostanie bon do fryzjera . Niech ma trochę relaksu :)

      Usuń
  27. Moja mama ma swoją stałą biżu i nie lubi dostawać nowej, natomiast na swoje różne święta spodziewa się zawsze kosmetyków lub jakiś kuchennych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że jest co jej podarować. Gorzej, jak zupełnie brakuje pomysłów :)

      Usuń
  28. ten naszyjnik ze znakiem nieskończoności cuuudny. Mam bizka na punkcie tego motywu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekne <3 motyw nieskończoności skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mamy to moze nie ale corce na urodziny podarowalam taki naszyjnik "nieskonczonosc" :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna biżuteria,niestety moja mama tak jak Twoja nie przepada za tego typu ozdobami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja osobiscie do takiej biżuterii jestem bardzo przywiązana i potem już nie nie zdejmuje, co prawda moja mama nie nosi żadnych łańcuszków, czy bransoletek ale myślę, że taki ze spacjalnym grawerem czy napisem to by nosiła haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat by się przekonała, nigdy nie wiadomo :)

      Usuń
  34. Thanks =) Oh yes I love this bag, it's pretty and useful =)

    Great post, this necklaces are so beautiful =)

    OdpowiedzUsuń
  35. moja mama nie nosi takiej biżuterii, natomiast już nie raz sugerowałam, że ja bym chętnie coś takiego dostała w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja rok temu kupiłam mojej mamie z imieniem, ale na urodzinki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne, ale moja mama nie nosi tego typu biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja Mama też nie lubuje się w świecidełkach, za to ja jestem prawdziwą sroczką. <3 Tak naprawdę moje oczy by nosiły te wszystkie cudowności, bo ja wcale nie obwieszam się biżuterią. Stałym elementem jest u mnie złoty medalik. Ewentualnie ubiorę jakąś bransoletkę, a od wielkiego dzwonku pierścionek. :D
    Część prezentu na Dzień Mamy mam- to kosmetyki, ale jeszcze nie jestem do końca zdecydowana co jeszcze jej wręczę. Na pewno kwiaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że mamy podobnie. Mi też bardzo podoba się widok biżuterii i mogę na nią patrzeć, ale noszenie to już coś innego :)

      Usuń
  40. oo kurde! to jest mega, szkoda że moja mama by w tym nie chodziła:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej też by to gdzieś leżało na półce.

      Usuń
  41. Znak nieskończoności mega mi się podoba w biżuteri a tym bardziej jeśli jest jeszcze personalizowany;) Ciekawa opcja na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ladne:)u nas dzien matki juz bylo. Ja dla mamy kupilam 14K zawieszke Klucz z napisem mom :)piekny i sama taki bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pomysł na prezent :) Najbardziej podobają mi się naszyjniki ze znakiem nieskończoności :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.