piątek, 10 maja 2019

TIA'M, My Signature C Source serum 20% wit. C - magiczna moc witaminy C w serum do twarzy

serum z witaminą C
Hej :)

"Witaminki, witaminki, dla chłopczyka i dziewczynki.
Wszyscy mamy dziarskie minki, bo zjadamy witaminki''.

Słowami piosenki zespół 'Fasolki' zachęca wszystkich do zjadania produktów bogatych w witaminy. I słusznie - w końcu są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, dobrego samopoczucia, wyglądu naszej skóry, włosów czy paznokci. Oczywiste jest, że najlepiej zadziała na nas coś, co dostarczymy sobie do środka. Chociaż nie mam tutaj na myśli suplementów. Jest też wiele witamin, które są niesamowicie wartościowe, kiedy nałożymy je bezpośrednio na skórę. Jedną z najpopularniejszych jest witamina C, która działa m.in. przeciwstarzeniowo, rozjaśniająco i uelastyczniająco. Czy z takich właściwości wywiązuje się serum z witaminą C marki TIA'M?

serum z witaminą C

Produkt otrzymujemy w czerwonym kartoniku. Zaskoczyło mnie, że po jego otwarciu moim oczom ukazała się buteleczka z zakrętką oraz osobna folia zawierająca pipetkę. Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie. Mamy pewność, że nikt nam produktu wcześniej nie otwierał. A taki dozownik jest bardzo wygodny i higieniczny.

serum z witaminą C

W składzie, na drugim miejscu, znajdziemy witaminę C w ilości 20%. Z innych wartościowych substancji warto wyróżnić olejek pomarańczowy, pantenol, ekstrakt z korzenia tarczycy bajkalskiej czy zieloną herbatę.
Serum ma przyjemny, słodko-kwaskowaty zapach.

serum z witaminą C

Jego konsystencja jest rzadka, ale przy tym trochę lepka. Delikatna lepkość utrzymuje się chwilę po aplikacji. Trzeba też uważać, aby nie nałożyć produktu na włosy, gdyż się sklejają. Zauważyłam jeszcze jedną 'dziwność'. Kiedy serum nie jest idealnie wmasowane przy linii włosów wówczas pojawia się przy nich brązowawy osad.
Kosmetyk można stosować raz lub dwa razy dziennie. Najczęściej nakładam go wieczorem.

serum z witaminą C

Pora na działanie.
Zaskoczyło mnie, jak w krótkim czasie serum spowodowało u mnie efekt napięcia i uelastycznienia skóry. Stała się sprężysta, utrzymana w ryzach.
Jeśli chodzi o nawilżenie to jest ono dość delikatne. Na pewno nie opierałabym tylko na tym produkcie swojej pielęgnacji. Mimo to buzia jest wygładzona i delikatna w dotyku.
Po wieczornej aplikacji, rano buzia wygląda na odżywioną i promienną. Nabrała zdrowego, jednolitego kolorytu. Przebarwienia nie zniknęły. Jednak z racji pozostałych funkcji nie są one tak wybijające się.
Ważne! Podczas korzystania zarówno z tego serum jak i innych kosmetyków z witaminą C należy pamiętać o ochronie przeciwsłonecznej.
Serum dostępne jest w sklepie Jolse. Jego cena wynosi ok. 17$, czyli 70 zł za pojemność 30 ml.

serum z witaminą C

Wiele osób ceni sobie działanie witaminy C i ja również należę do jej zwolenników. Serum, chociaż nie jest idealne, wypadło bardzo dobrze. Nie zapominam o jego stosowaniu a to dla mnie duży wyznacznik tego, czy coś lubię, czy nie.
Znacie to serum? Może macie inne kosmetyki z witaminą C godne polecenia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

88 komentarzy:

  1. Ciekawe to serum, solo nie mogłabym go używać skoro daje delikatne nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu można nałożyć na niego krem :)

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam doświadczenia z kosmetykami z witaminą C w składzie, także nie mogę niczego polecić 😉 Ale to serum zwróciło moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wzbogacić pielęgnację o produkty z jej zawartością :)

      Usuń
  3. I am new to serum. Good review.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie sprawić takie serum, jeszcze nie stosowałam, a warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji poznać. Chętnie się rozglądnę za tym serum, bo mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt. Chętnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę solidną dawkę witaminki c :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam,ale chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie miałam witaminowego serum, koniecznie muszę rozejrzeć się za czymś fajnym, być może skuszę się na to serum, skoro piszesz, że efekty są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zainteresowana produktem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja skora mysle ze by je pokochala :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam witaminę C w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  13. It looks great. Nowadays, I' m using a cream with vitamin C and its great for my dry skin. So I note this product. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki z witaminą C - świetnie wypływają na moją skórę, rozjaśniają ją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego serum, ale na pewno lubię kosmetyki z witaminą C. Ostatnio kupiłam krem z vit.C.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do serów nie mam przekonania, spisała sie u mnie garstka. To mnie nie kusi, aczkolwiek coś z witaminą c mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta jest tak szeroka, że na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  17. Nie znam tego serum, ale ogólnie lubię jak ta witamina jest w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki z witaminą C. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak witaminka C jest super w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda na bardzo dobre. Chciałbym wprowadzić do swojej pielęgnacji takie serum.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się w końcu zaopatrzyć w serum z wit. C. Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego serum, ale chętnie przetestuję na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze takiego nie używałam, może pora spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dawna kusi mnie to serum. Chyba się na nie zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa propozycja, nigdy nie używałam kosmetyków z witaminą c, muszę to zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię kosmetyki z witaminą C, sięgam po nie jednak bardziej w okresach jesiennych :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wstyd się przyznać aczkolwiek juz dawno nie miałam żadnego serum do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jednak wzbogacać nimi pielęgnację :)

      Usuń
  28. Opakowanie całkiem ładne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak zawartość ważniejsza :)

      Usuń
  29. Now, I'm really curious to try! Seems to be amazing :D
    I'm your new follower, too :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for your honest and detailed review. Am always on the look for reviews on new products.

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę sobie sprawić serum z wit C ale ja wybiorę coś z polskiej marki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie miałam okazji testować takiego serum. Witaminę C znam tylko w tabletkach. Ale skoro właściwości dają dobre efekty, chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie przetestuje, właśnie rozglądam się za serum z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo wygląda bardzo obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety mimo Twojej opinii ,nie skusze się na serum-moja cera nie przepada za serami
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie widziałam serum o takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Troppo curiosa di provare questo siero

    OdpowiedzUsuń
  38. Ani ja ani moja siostra nie miałyśmy żadnego kosmetyku z witaminą C;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wprowadzić tę witaminę do pielęgnacji :)

      Usuń
  39. Bardzo ciekawy produkt, sama przymierzam się do kosmetyków z wit. C ale jeszcze nic nie miałam... Fajne rozwiązanie z tą pipetą ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie to serum wygląda, choć nie fajnie, że zostawia ślad przy włosach, znaczy trzeba z nim uważać, lubię wit C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba do bardzo dobrze wmasować, bo można sobie zrobić 'ku-ku' :)

      Usuń
  41. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  42. I dont know this product.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię witaminę C, ale staram się wybierać jej najbardziej stabilną formę, czyli tetraizopalmitynian askorbylu. Tytaj widzę tylko kwas askorbinowy i alkohol na drugim miejscu w składzie... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście krzywdy nie robi. A są kosmetyki, które tą witaminę mają na samym końcu ;)

      Usuń
  44. Uwielbiam wszelkiego rodzaju serum więc to pewnie kwestia czasu aż ten produkt trafi w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.