sobota, 23 lutego 2019

Naturalna pielęgnacja z marką Futura Natura - bloker przeciwsmogowy oraz wygładzający mus pod oczy

Cześć :)

Każdy z nas wie, że na zdrowie i nasz wygląd wpływ ma szereg różnych czynników. Począwszy od diety, przez uwarunkowania genetyczne, pogodę czy stres. Niemałe znaczenie ma także wszechobecny ostatnimi czasy smog, a także szybki styl życia często wiążący się z przemęczeniem i niewyspaniem. Firmy kosmetyczne proponują nam produkty bazujące na składnikach mających złagodzić objawy tych czynników. Jedną z nich jest firma Futura Natura, która oferuje bloker przeciwsmogowy w formie olejku S.O.S oraz wygładzający mus pod oczy.

S.O.S bloker przeciwsmogowy


Kosmetyk zamknięty jest w niewielkiej buteleczce z ciemnego szkła. Ma wygodny i higieniczne aplikator w formie pipetki.
Skład jest ‘treściwy’ - bardzo krótki i wartościowy. Znajdziemy w nim bogactwo olejów: z malin,  czarnuszki i słonecznika.
Mikstura ma przyjemny zapach. Jest troszeczkę słodki, trochę cierpki i trochę ziołowy.
Konsystencja jest rzadka, wodnista. Pod palcami czuć delikatną tłustość, która jednak po roztarciu się ulatnia.


Bloker przeznaczony jest do codziennego użytku. Aplikujemy niewielką ilość na lekko zwilżoną twarz, pod krem. U mnie odbywa się to zawsze na niewchłonięty jeszcze tonik lub hydrolat.
Przyjrzyjmy się działaniu.
Na pewno ciekawi Was czy olejek pozostawia wyczuwalną powłokę. Tak jak wspomniałam, po roztarciu cała tłustość znika. Nawet na mojej mieszanej cerze pozostaje matowe wykończenie. Gdzieniegdzie, przy mocno tłustych partiach, mogę odczuć delikatną, satynową powłoczkę. Notabene bardzo przyjemną. Dzięki temu olejek współgra z kremami i nakładanymi potem kosmetykami kolorowymi.


Po zastosowaniu skóra wydaje się odpowiednio nawilżona i wygładzona. Jest przyjemnie napięta, uelastyczniona i utrzymana w ‘kupie’. Z każdym kolejnym dniem można odczuć, że wygląda na zdrowszą i promienną.
Niewątpliwym plusem jest to, że miks olejków zawartych w blokerze nie zapycha mojej cery. Nie pojawiają się żadne, nawet małe niedoskonałości. Nie zauważyłam jednak wpływu na ilość zaskórników, a producent informuje o ich zmniejszaniu. No cóż, nie można mieć wszystkiego ;)
Czy bloker eliminuje wpływ smogu? No cóż, naocznie nie jestem tego w stanie sprawdzić. Na pewno nie w tym momencie. Wydaje mi się, że jest to działanie długofalowe. W każdym razie nie zauważyłam, aby stan mojej cery się pogarszał. Wręcz przeciwnie, a o to chodzi.
Ważne! Kosmetyk należy przechowywać w lodówce.
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Koszt to ok. 30 za pojemność 30 ml.

Wygładzający mus pod oczy z masłem kawowym i czarnuszką



Mus zamknięty jest w małym, szklanym słoiczku.
W naturalnym składzie znajdziemy masło kawowe, masło shea. masło kakaowe, olej kokosowy, olej z czarnuszki i witaminę E.
Decydując się na ten mus miałam w myślach cudowny zapach kawy. Czy taki jest? No cóż, kawa przebija, ale nie dominuje. Powiedziałabym wręcz, że ma ‘posmak’ goryczki. Do tego czuć coś ziołowego.
Mus ma stałą, zwartą konsystencję. W dotyku jest tłusty, ale też aksamitny. Mus kojarzy się z czymś lekkim i piankowym. Tutaj tego nie ma.
Kosmetyk stosuję razy dziennie, wieczorem.


Zapoznajmy się z działaniem.
Krem w wyraźny sposób nawilża okolice oczu. Delikatnie też natłuszcza, dając przy tym wyraźny efekt wygładzenia.  Skóra jest aksamitna i miękka w dotyku. Nie da się ukryć, że pozostawia delikatnie świecącą się powłokę, ale okazuje się to sporym plusem. Dzięki temu okolica oczu sprawiają wrażenie rozświetlonej.


Oczywiście krem nie zredukował mi żadnych załamań i zmarszczek mimicznych. Wydaje mi się jednak, że nie mam już takich problemów w podkrążonymi oczami. Na pewno spojrzenie wygląda na świeże i bardziej wypoczęte.
Krem nie podrażnia ani nie uczula. Oczy nie szczypią, nie łzawią.
Cena wynosi 25 zł za pojemność 20 ml.

Z obu kosmetyków jestem bardzo zadowolona i stanowią ważny punkt w mojej pielęgnacji. Mają dobre składy i odczuwalne działanie. Do tego, jak na kosmetyki naturalne, nie kosztują majątku. Uważam,, że marka Futura Natura zasługuje na uwagę.
Znacie te lub inne produkty tej firmy? Może coś Was zaciekawiło? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

98 komentarzy:

  1. Nie znam marki, ale plusem jest, że nie są drogie, a mają fajny naturalny skład 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że oba kosmetyki, już wkrótce dołączy do mojej pielęgnacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mus wydaje się kuszący. Ja niestety walczę z podkrazonymi oczami :( staram się coraz częściej stosować kosmetyki naturalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto wypróbować. Raczej nie zaszkodzi :)

      Usuń
  4. Marka gdzieś mi mignęła juz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I didn´t know the Brand, but i´m going to look for more information, the products look great. I really love the Golden star that you use for show the products. have a nice day dear.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć, ten krem mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie ten bloker ze względu na skład. Muszę jednak przyznać, że wcześniej nie znałam tej firmy i żałuję, zapisuję nazwę do sprawdzenia, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać coś dla Ciebie nowego :)

      Usuń
  8. Mus pod oczy wydaje się fajny, szkoda tylko, że kawa jest mało wyczuwalna, bo lubię taki zapach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć ją, ale z dodatkami, więc traci na intensywności :)

      Usuń
  9. Ten mus pod oczy prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyków nie znam co prawda, ale czytam o tej marce po raz drugi i czuję się co raz bardziej zaciekawiona nią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz więcej firm tworzy przeciwsmogowe kosmetyki. Ciekawią mnie, tym bardziej, że jeszcze żadnego z nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat smogu jest bardzo popularny, więc firmy z tego korzystają :)

      Usuń
  12. ten mus wydaje się zacnym mazidłem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten bloker wygląda ciekawie! Ja od jakiegoś czasu używam Starpotion - odżywczego olejku z węglem aktywnym od Glamglow, który podobnie ma zapobiegać szkodliwemu działaniu toksyn i bardzo go sobie chwalę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno bloker działa fajnie na cerę, bo to mieszankę dobrych olejów. Ale co one mają wspólnego z ochroną przeciwsmogową????
    Przepraszam, ale dla mnie to kolejny chwyt marketingowy żerujący na strachu ludzi przed zanieczyszczeniem powietrza.
    Ciekawa jestem jakie badania stoją za twierdzeniem o blokowaniu smogu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też napisałam, że nie wiem jak z tym działaniem, bo nie umiem tego sprawdzić. Skupiam się na tym co rzeczywiście widzę, a nie na tym co niby powinno być :)

      Usuń
    2. To była krytyka producenta ;) nie Twojej recenzji.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Zatem cieszę się, że mogłam ją nieco przybliżyć :)

      Usuń
  16. Bardzo zainteresował mnie ten bloker, zwłaszcza, że nie zapycha i skóra się po nim nie świeci.

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę myślałam że ten mus będzie taki leciutki, a tu piszesz ze tak nie jest, szkoda. Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu "szkoda"? Jest przeznaczony na noc, a wtedy dobrze nałożyć coś treściwego :)

      Usuń
  18. Oba kosmetyki bardzo wpadły mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zaciekawił mnie ten bloker przeciwsmogowy. Nie miałam pojęcia, że takie rzeczy w ogóle istnieją! :o Na szczęście, u mnie w Szczecinie smogu raczej nie ma, więc nie muszę się zaopatrywać w takie kosmetyki ;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat bardziej upatrywałabym w nim klasyczne działanie pielęgnacyjne niż 'walkę' ze smogiem :)

      Usuń
  20. Pierwszy raz widze tę markę, ale ciekawie ona wygląda. Wpadł mi w oko ten SOS hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją pokazywałam na blogu :) SOS polecam :)

      Usuń
  21. Wygładzający mus pod oczy? Koniecznie muszę kiedyś spróbować..Wiek zobowiązuje do dbania o tę okolicę w sposób szczególny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mus pod oczy naprawdę mnie kusi, tym bardziej że kosztuje niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno przydatne, marki jeszcze nie znam, ale kiedyś wypróbuję. Ten mus pod oczy by mi się przydał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mus zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marki nie kojarzę :) ogólnie takich kosmetyków nie używam ale ten mus wyjątkowo mnie zaciekawił.Cena bardzo fajna:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować ten mus pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki mus pod oczy to by mi się bardzo przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby go wypróbować :)

      Usuń
  28. Marki nie znam ale ten mus pod oczy bardzo mnie kuci i sądzę że u mnie bardzo dobrze by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam ale mają fajny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że krem pod oczy nie jest faktycznie w formie lekkiego musu.. ale i tak jestem w stanie się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest do stosowania na noc, a wtedy lepiej korzystać z treściwych kosmetyków :)

      Usuń
  31. Gdy pomniejsze swoje zapasy kosmetyczne, na pewno wypróbuję :) Teraz mam tego tyle, że po włączeniu kolejnego produktu, nie dałabym rady zaobserwować który się do zmian przyczynił.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten mus pod oczy bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe recenzje. Wygląda na to, że te kosmetyki się u Ciebie sprawdzają. A kosmetyki redukujące skutki smogu stają się ostatnio modne! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wygląda', co można zauważyć po dokładnym przeczytaniu recenzji ;)

      Usuń
    2. Zawsze dokładnie czytam recenzje, które komentuję. Tak się po prostu wyraziłam.

      Usuń
  34. Bardzo fajne propozycje. Jestem ciekawa tego musu.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Very nice post dear :) i like it <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Obydwa produkty chętnie bym przytuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zszokowała mnie trochę konsystencja tego musu, ale też bardziej mniej on zainteresował niż bloker.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to klasyczny krem, ale że stosujemy na noc to nie przeszkadza mi ta treściwość :)

      Usuń
  38. Nie znam tej marki kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe, czy coś jest w stanie rzeczywiście zatrzymać smog... w każdym razie nazwa chwytliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej skupiłam się na działaniu pielęgnacyjnym, a to jest dobre :)

      Usuń
  40. S.O.S bloker przeciwsmogowy - pierwszy raz słyszę o takim produkcie. W Krakowie bez tego produktu ani rusz...

    OdpowiedzUsuń
  41. Mus mnie zaciekawił ☺
    Ten bloker w sumie też, ale znam swoją cerę i z tego typu kosmetykami się nie lubi ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wydają się fajne ;) Nie wierzę zupełnie w blokowanie smogu przez kosmetyk, ale to nic nie szkodzi. Bo skoro skóra jest w lepszym stanie dzięki wartościowym składnikom, to nic, tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Już pal licho z tym smogiem, ale ważne, że są efekty pielęgnacyjne :)

      Usuń
  43. Mnie zaciekawiła sama marka, bo wcześniej się z nią jeszcze nie spotkałam. Muszę przejrzeć ich asortyment:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :) Na blogu są już też recenzje innych produktów :)

      Usuń
  44. W moich stronach jestem szczególnie narażona na działanie smogu i mam wrażenie, że odbija się to na mojej cerze. Bardzo ciekawe produkty.
    Mus z chęcią bym wsmarowała pod swoje zmęczone oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje strony też niestety nie stronią od smogu. Oba produkty mogę polecić :)

      Usuń
  45. Też się zastanawiam czy ten bloker działa... ma bardzo ładny skład i przydał by mi się produkt tego typu bo moja cera drastycznie się pogarsza jak powietrze jest zanieczyszczone :)
    Mus pod oczy również interesujący ale nie wiem czy nie byłby jednak dla mnie zbyt tłusty ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.