czwartek, 21 lutego 2019

Tani makijaż z Sensique - róże do policzków, rozświetacz prasowany oraz sypki puder rozświetlajacy

tanie produkty do makijażu
Cześć :)

Makijażem zaczęłam interesować się jako 'dojrzalsza' nastolatka. Jak to u wielu z nas było, początkowo sięgałam po 'Bravo Girl' i kosmetyki tam dodawane. Potem zaprzyjaźniłam się z drogerią, ale że budżet nie pozwalał na wiele, to starałam się znajdować tanie perełki. Tak też poznałam wiele marek z niższej półki cenowej. Przemysł kosmetyczny się rozwinął, więc wprowadziły one do oferty wiele nowych, ulepszonych kosmetyków. Tak stało się z marką Sensique, której róże i rozświetlacze chciałabym Wam przybliżyć.

róż na policzki | perfect blush

tanie produkty do makijażu

Róż zamknięty jest w okrągłym, plastikowym opakowaniu. Przezroczystym, więc od razu mamy widok na poszczególne warianty kolorystyczne.
Na opakowaniu nie ma informacji o składzie, jednak producent zaznacza, że nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego. 
Kosmetyk ma śliczną fakturę przypominającą kwiatek.
Jego konsystencja jest delikatna i aksamitna. Zaskoczyło mnie to, jak dobrze przylega do pędzla. Dzięki temu osyp jest minimalny.
Spójrzmy na posiadane przeze mnie odcienie:

tanie produkty do makijażu

tanie produkty do makijażu

204 fire - ciepły, koralowy róż
205 marsala - chłodny róż z domieszką fioletu
206 terracotta - ciepły brąz
Róże mają całkowicie matowe wykończenie.

tanie produkty do makijażu
 w świetle dziennym

tanie produkty do makijażu
w świetle sztucznym

Jak można zobaczyć na swatchach, pigmentacja jest naprawdę dobra. Na szczęście przyjemnie się nimi operuje, więc na twarzy dają stonowany, delikatny efekt. Można go oczywiście odpowiednio stopniować. Niemniej jednak nie musimy obawiać się o plamy i nieestetyczne, wbite wręcz w policzki placki. twarz zyskuje zdrowszy i świeży wygląd. Daje wrażenie ożywionej i wypoczętej.
Nie będę ukrywać, że przedstawione warianty lubię stosować także jako cienie do powiek. Dodane nawet jako niewielki akcent świetnie współgrają z policzkami nadając makijażowi scalonej całości. 
Plusem jest trwałość róży. Zarówno na policzkach jak i na powiekach potrafią wytrzymać cały dzień. Delikatnie blakną, ale nadal są w danych partiach.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia. 
Koszt to ok. 12 zł.

puder rozświetlający | highlighting powder

tanie produkty do makijażu

Puder zamknięty jest w takim samym opakowaniu co róże, jednak w większej pojemności.
Ma delikatną, aksamitną konsystencję. Podczas aplikacji nieco się osypuje i pyli. 
Przeznaczony jest zarówno do twarzy, jak i całego ciała.
Kosmetyk ma przepiękny, beżowy odcień wchodzący w jasne złoto.

tanie produkty do makijażu

Wykończenie jest typowo połyskujące. Zawiera mnóstwo drobnych, mocno zmielonych drobinek. 
Trzeba poświęcić mu nieco uwagi podczas aplikacji, gdyż możemy osiągnąć dwa różne efekty. Przy szybkim nałożeniu i lekkim pociągnięciu pędzlem będzie dało się zauważyć głównie drobinki. Puder nie będzie rozpracowany i będzie się widocznie odznaczał. Kiedy jednak poświęcimy mu chwilę uzyskamy przepiękny efekt połyskujące, a przy tym mokrej tafli. Idealnie wtapia się w resztę makijażu. Nie wybija się, ale daje ogromną różnicę. Niewątpliwie robi dużą robotę. Buzia wygląda na zdrową, promienną, pełną blasku.

tanie produkty do makijażu

Oczywiście zdarza mi się nałożyć go w wewnętrznym kąciku oka. Otwiera spojrzenie, rozjaśnia je.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena oscyluje w granicach 14 zł za pojemność 7 g.

sypki puder rozświetlajacy | highlighting loose powder

tanie produkty do makijażu
Puder zamknięty jest w okrągłym, plastikowym opakowaniu z białą nakrętką i przezroczystym dołem. Po otwarciu widzimy folię zabezpieczającą. Pod nią ukrywa się aplikator w formie niewielkich dziurek.

tanie produkty do makijażu

Jak sama nazwa wskazuje, kosmetyk ma formę drobno zmielonego proszku. W konsystencji jest przyjemny i aksamitny. Niestety taka forma ma to do siebie, że lubi żyć własnym życiem. Żartuję sobie, że jest 'turystą'. Wystarczy wysypać odrobinkę na wieczko, a od razu wędruje na całe opakowanie, palce, a nawet ubranie.

tanie produkty do makijażu

W tym wariancie mamy już odcień wpadający w róż.
Rozświetlacz ma mocno połyskujące wykończenie. Drobinki wydają mi się większe i bardziej widoczne niż w pudrze prasowanym. Wydaje mi się, że na zdjęciu porównującym będzie to widoczne.

tanie produkty do makijażu

Mimo wszystko można uzyskać nim bardzo stonowany i delikatny efekt. Drobinki nie są nachalne ani tandetne. Twarz wygląda na zdrową i promienną. Oczywiście efekt można wzmocnić nakładając dodatkową ilość. Ja jednak nie lubię zbyt przerysowanego wyglądu.
Mam nieodparte wrażenie, że ten wariant jest mniej trwalszy aniżeli puder prasowany. Być może to kwestia drobinek, które w ciągu dnia nieco się osypują redukując uzyskany wcześniej efekt.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Rozświetlacz kosztuje ok. 17 zł za pojemność 10 g. Wszystkie przedstawione produkty można nabyć w drogeriach Natura.

tanie produkty do makijażu
w świetle dziennym

tanie produkty do makijażu
w świetle sztucznym

Pewnie zdążyliście już zauważyć na innych blogach, że puder prasowany stał się ulubieńcem wielu osób. Sama również mogę dołączyć do grona jego zwolenników. Tak samo jak róży. Mniej polubiłam się z rozświetlaczem sypkim, ale tylko dlatego, że nie przepadam za taką formą. Efekt jest przyjemny. Ważny jest jednak też dla mnie komfort aplikacji.
Znacie te produkty? Lubicie szukać perełki z niskiej półki cenowej czy nie jest to dla Was zasadnicza kwestia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

116 komentarzy:

  1. Nigdy nie kupowałam i nie kupuję drogich kosmetyków, jak widać można znaleźć przyzwoite produkty w niskiej cenie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. 204 fire - podoba mi się :) Nie znam, ale bardzo lubię takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale ten róż w kolorze koralowym chętnie bym wypróbowała i jeszcze puder rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam z tej marki. Podobają mi się te odcienie róży, śliczne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki ale produkty wydają się fajne:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne rozświetlacze, podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten prasowany rozświetlacz :)) A róż też miałam swego czasu właśnie ten koralowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, kojarzę pozytywne recenzje z Twojego bloga :)

      Usuń
  8. uwielbiam ten rozświetlacz Sensique używam go codziennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaluje ze nie mam dostepu do tyc blyskotek, niesamowicie kusza mnie kosmetyki tej marki, jak tylko odwiedze PL to z pewnoscia napadne na Sensique :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chwilę pojawiają się nowe produkty, więc na pewno nie wyszłabyś z pustymi rękoma :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki Sensique - uważam, że są bardzo fajne jakościowo i taniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają, ale moja skóra ich nie toleruje. Paskudnie reaguje na te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze kosmetyków od Sensique ale pewnie w końcu i one trafią do mojej kosmetyczki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialam rzeczy z Sensique ale ten rozswietlacz do mnie przemowil :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka kosmetyków od nich i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marka od dawna oferuje ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym wpisem dowodzisz, że nie trzeba dużych pieniędzy aby kupić fajne kosmetyki...i o to właśnie chodzi!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka satysfakcja, gdy upolujemy tanią perełkę :)

      Usuń
  17. Fajnie, jest odkrywać takie fajne tanie perełki. Koniecznie muszę coś wypróbować z tej firmy, ale to dopiero jak polecę do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te róże super że mają matowe wykończenie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię sie szczerze z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polubiłam ostatnio rozświetlacze, a błyszczyki tej firmy kupuję i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Róż w kolorze koralowym chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. prawde mowiac nie kojarze tej firmy ale nawet przyjemne te produkty, szczególniejsze koralowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka od bardzo dawna jest w Naturach. Na blogu też kilka razy już ją pokazywałam :)

      Usuń
  23. Marsala jest boska, muszę ją sobie sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie są te róże! <3 Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne róże i cudny rozświetlacz! :) Muszę koniecznie pooglądać je na żywo przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Musze przyznać że bardzo tanie są te kosmetyki, o marce coś slyszalam ☺
    Ja aż tak nie zwracam uwagi na ceny ,oczywiście też bez przesady ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla każdego ceny są ważne, ale znalezienie taniej perełki daje dużo satysfakcji :)

      Usuń
  27. Różu nie używam, ale rozświetlacz wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. który? ;) Coś mało osób zauważyło, że są dwa różne warianty...

      Usuń
  28. Wonderful photos and interesting post dear!
    Have a lovely day!
    Dilek

    OdpowiedzUsuń
  29. Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio używałam typowo drogeryjnej kolorówki. Będę musiała przejść do natury, obejrzeć te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam tylko cienie tej marki, róże bardzo łądnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozświetlacze bardzo fajnie się prezentują :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają ładny efekt.
      Komentarze to nie miejsce na reklamę, kilka razy już prosiłam...

      Usuń
  32. Sporo czytałam o marce Sensique, że mimo niskiej ceny można znaleźć wiele interesujących produktów, jednak jeszcze nie miałam okazji, by którykolwiek z nich wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze miałam jakieś animozje do tej marki, ale kosmetyki wyglądają cudnie <3 zwłaszcza ten róż 204 fire wydaje mi się dla mnie idealny :D rozświetlacz też niczego sobie, ale aktualnie mam dwa rozświetlacze Fenty do wykończenia, a potrwa to na pewno długo :D także rozświetlacz poczeka... Btw, jak trafiłaś na mojego bloga? :O :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który rozświetlacz wpadł Ci w oko? ;)
      O blogu nie pamiętam. Zbyt wiele ich przeglądam :)

      Usuń
  34. Mam ochotę na prasowany rozświetlacz, ale nie mogę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używam pudrów rozświetlających, więc te produkty mnie nie zainteresowały. Róże za to są piękne, zwłaszcza odcień terracotta. Byłby idealny na dzień, kiedy nie wiem czy wolę bronzer czy róż (raczej nie używam ich jednocześnie).

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się róże z tłoczeniami :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam prasowany rozświetlacz i uważam że jest piękny :) Róże też świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądają ciekawie, ale nie wiem czy bym się skusiła. Rzadko używam różów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne kosmetyki i nie drogie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam kosmetyki sensique, są bardzo dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy odcień bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wonderful products! i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam ale może rzeczywiście warto się zainteresować bo prezentują się pięknie 😉

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś widzialam kobietę ktora praktycznie świeciła - chyba przedobrzyła z pudrem rozświetlającym xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kiedyś koleżanka w szkole tak załatwiła. Na całą twarz tonę rozświetlacza, a wiedziała, że po zajęciach idę prosto do kościoła xD

      Usuń
  45. Te róże są bardzo ładne, podoba mi się to wytłoczenia. Ja wychodzę z założenia, że jeżeli można kupić dobry kosmetyk taniej to biorę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wysoka cena nie zawsze wiąże się z dobrą jakością, tak samo jak i niska - z gorszą jakością. Miałam się o tym okazję przekonać. Jak widać, Ty również. Nie miałam jednak okazji poznać tej linii kosmetyków, ale z tego co widzę, warto je przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytałam, że te róże są fajne ale nie miałam okazji używać :) ponoć Sensique a także świetny korektor :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmm... Chyba miałam kiedyś jakieś kosmetyki z tej firmy i w miarę były :).

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie że można znaleźć dobre produkty w przyjaznej cenie, czasem jednak warto poświęcić im więcej uwagi dla dobrego eektu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Puder rozświetlający mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam osobiście z wibo tez nie drogo a efekt super ☺️ Zapraszam tez do siebie 😋

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.