poniedziałek, 25 lutego 2019

FC, Cannabis nutrigen, kremy-sera z olejem z konopi na dzień i na noc

Cześć :)

Są takie substancje, które pomimo swojego wszechstronnego zastosowania nasuwają nam przed oczy jakąś konkretną właściwość. I tak też węgiel aktywny dokładnie oczyszcza, kwas hialuronowy nawilża a aloes koi podrażnienia. A co przychodzi Wam do głowy na myśl o konopiach? Czyżby nie do końca szły w kosmetycznym kierunku? Dzisiaj postaram się nieco rozprawić z tym składnikiem przedstawiając kremy-sera mało znanej i popularnej marki FC z olejem konopnym.

krem-serum na dzień | krem-serum na noc

Kosmetyki otrzymujemy w prostych kartonikach. W środku znajdziemy ulotkę pobieżnie przedstawiającą specyfikę kremów. Same produkty zamknięte się w zielonych, podłużnych opakowaniach. Wyglądają estetycznie i tak 'inaczej'. Mają dozownik w formie pompki, który zamknięty jest wtyczką w kształcie liścia. Nie powiem, ciekawe rozwiązanie.


Kremy na pewno będą na wstępie skreślone przez wiele osób z powodu składów. Już na drugim miejscu znajdziemy parafinę. Olej konopny zajmuje trzecią pozycję. Krem na dzień zawiera ponadto mocznik, glicerynę i aloes. W wersji na noc widzimy alantoinę, witaminę A i witaminę E. 
Zapach tej serii jest przyjemny. Powiedziałabym nawet, że neutralny. Kojarzy mi się z uniwersalnymi balsamami.



Kosmetyki mają przyjemną, lekką i aksamitną konsystencję. Szybko się wchłaniają pozostawiając miłą powłoczkę, która w żadnym razie nie jest lepka czy tłusta.
Pora na przedstawienie działania.
Krem na dzień bardzo szybko się wchłania, dzięki czemu nadaje się pod makijaż. Dobrze współgra z produktami kolorowymi, zarówno drogeryjnymi jak i mineralnymi. To co jest najbardziej wyczuwalne to solidne nawilżenie skóry. Jest gładka i miękka w dotyku. Po aplikacji cera wygląda na promienną, ale nie tłustą. W przeciągu dnia zaczyna się wprawdzie świecić, ale przy mojej tłustej cerze to normalne.


Krem na noc także jest produktem, który szybko się wchłania. Buzia jest dobrze nawilżona i wygładzona. Znika ewentualne uczucie ściągnięcia spowodowane wcześniejszym demakijażem. Rano buzia wygląda na odżywioną i wypoczętą. Odnoszę również wrażenie, że jest bardziej zwarta i napięta.
Na pewno ciekawi Was wpływ parafiny na skórę. Początkowo miałam obawy, więc stosowałam te produkty zamiennie i też nie każdego dnia. Widząc, że nic złego się nie dzieje wprowadziłam je do codziennej pielęgnacji. Jakieś było moje pozytywne zaskoczenie, gdy nadal nic złego się nie działo. Kremy nie zapchały mojej twarzy, nie pojawiły się żadne dodatkowe niedoskonałości. Zaznaczę jednak, że moja cera nie ma ku temu tendencji, więc nie wiem jak zareagują bardziej 'czułe' skóry.
Regularna cena każdej wersji wynosi ok. 80 zł. Obecnie w sklepie Moja Dedra obowiązuje promocja wynosząca niespełna 42 zł za pojemność 50 ml.

Kremy naprawdę mnie zaskoczyły. Zarówno pod kątek pozytywnego działania jak i tego, że nie szkodzą. Oczywiście znajdzie się mnóstwo osób, które z góry je odrzucą. Rozumiem i jak zwykle wybór pozostawiam Wam :)
Korzystacie z kosmetyków zawierających w sobie konopne ekstrakty? Może macie coś godnego do polecenia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

98 komentarzy:

  1. Piękne mają opakowanie.
    Ja jak widzę parafine to boję się używać na twarz. Kiedyś nic mi nie szkodziło, a teraz muszę uważać.
    Dobrze, że u Ciebie nic się nie działo po niej. Ja bym mogła spróbować najpierw na szyi a później na twarzy 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam końcówkę oleju konopnego, tak przeokropnie pachnie, że nie mogłabym używać nic co pachnie tym olejem... Piszesz, że pachnie przyjemnie, ale jak wiadomo nie każdemu wszystko się podoba:)
    No i dodatkowo ta parafina, która u mnie przekreśla kosmetyki do twarzy, które ją mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak pachnie czysty olej konopny, ale te kremy nie mają w sobie specyficznych nut :)

      Usuń
  3. Konopne kosmetyki robią furorę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami niestety. Z opisu widzę, że warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z uwagi na parafię, nie mogłabym stosować tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za parafinę dziękujemy, jest zbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra je odrzuci - to jest pewne a moja mama nie zwróci uwagi (od kiedy zaprzyjaźniła się z masłem shea nie używa niczego innego);) Niemniej rzeczywiście te kremy wyglądają estetycznie - niczym z hotelu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są inne aniżeli większość kremów :)

      Usuń
  8. Wow wygladaja przepieknie, zapalalam checia ich zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeszkadza Ci skład to polecam :)

      Usuń
  9. Jeszcze nie używałam takich konopnych kosmetyków, więc nie mam niczego do polecenia :) Ale na moim blogu znajdziesz mnóstwo naturalnych kosmetyków, które polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem 'maniaczką' tylko i wyłącznie naturalnych produktów :)

      Usuń
  10. aktualnie testuję kosmetyki do włosów z olejem konopnym, miałam też balsam do ciała, ale kremów do twarzy jeszcze nie miałam. Bardzo podobają mi się opakowania, szczególnie ten listek zwraca uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z ta zatyczka. Bardzo innowacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam takiego kosmetyku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki. Kremy mają piękne zielone opakowania. Jednak przed tą parafiną mam obawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam, dlatego stosowałam ostrożnie :)

      Usuń
  14. Cena promocyjna jest bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o opakowania;) mam tendencje do zapychania się skóry więc mógłby się ten krem u mnie nie sprawdzić .

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz co raz częściej na blogach widzę recenzje różnych kosmetyków z dodatkiem olejów z konopi. Ja jeszcze nie próbowałam, ale może warto się skusić ;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie kusi, ale w tej cenie skład mógłby obyć się bez parafiny, której niestety nie lubię, bo powoduje u mnie wypryski. Sama obecnie polubiłam się z kremami Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też wyraźnie zaznaczyłam obecność parafiny. Wiem, że nie każdy ją lubi.

      Usuń
  18. uuu parafinka na drugim miejscu. Bardzo kiepsko z tym składem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo chciałam napisać. Skład zniechęca, a cena stanowczo przesadzona!

      Usuń
    2. Na szczęście nikt nikogo nie zmusza do ich zakupu ;)

      Usuń
    3. haha całe szczęście:) ale nie ukrywam że podzielam zdanie Kapryska że cena stanowczo za wysoka jak na taki skład

      Usuń
    4. Ale jest też mnóstwo wysokopółkowych kremów, które nie są naturalne a do tego mają śladowe ilości najważniejszego składnika. Tutaj przynajmniej olej konopny jest obecny :)

      Usuń
  19. Ciekawe się prezentują. Nie znałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo chętnie bym poznała ;) Jednak cena mocno zniechęca. Bardzo ładne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet w promocji nie są tnajtańsze, ale i tak już lepiej niż w cenie regularnej :)

      Usuń
  21. Zatyczka w kształcie liścia, nie spodziewałam się. Bardzo ciekawe rozwiązanie, które cieszy oczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to lubie jak krem na noc nie wchłania się tak szybko tylko chwile go czuje na buzi.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego. Nieraz, kiedy pisałam, że krem dłużej się wchłania, to wiele osób pisało, że tego nie lubi. Wszystkim się nie dogodzi :)

      Usuń
  24. Ciekawe produkty, z jednej strony widzę, że skuteczne i fajne wizualnie, z drugiej strony skład. Nie lubię kremów bazujących na parafinie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zaznaczyłam, że trzeba uważać i podejść do nich z rozwagą :)

      Usuń
  25. Ja też nie panikuję jeśli chodzi o parafinę,nie szkodzi mi :) Piękne i ciekawe opakowania,a kosmetyki a olejem konopnym moja mordka lubi,do tej pory miałam z Efktimy i maść Majru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy z góry ją skreślają, chociaż nawet nie próbowali. Ale ktoś napisał, że jest zła, więc od razu trzeba wywalić. A nawet naturalne substancje potrafią zaszkodzić :)

      Usuń
  26. Olej konopny jest świetnym dodatkiem do kremów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym wypróbowała ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu przetestować choć jeden produkt zawierający w składzie ekstrakt z choroby! :)
    Zaprezentowane kremy bardzo mnie zaciekawiły! Chciałabym je przetestować.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstrakt z choroby? Pierwsze słyszę ;)

      Usuń
    2. właśnie też tak patrzę gdzie taki ekstrakt tu jest:D:D:D

      Usuń
    3. Ja to aż z tego szoku sprawdziłam, czy to nie inna nazwa oleju konopnego :D :D

      Usuń
  29. Opakowania super ale ta parafina nie nie nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne opakowania, szkoda że mają parafinę w składzie:/

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię konopie w kosmetykach dobrze sprawdza sie na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tych kremach. Jeszcze nie używałam kosmetyków z konopnym ekstraktem. Może pora to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej firmy, niestety widzę w składzie phenoxyethanol którego staram się unikać :( A szkoda bo ostatnio widziałam właśnie kilka nowości z konopiami i pewnie w końcu się na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku jest wiele kosmetyków, które z pewnością Cię zadowolą :)

      Usuń
  34. Świetne opakowania mają, ale ta parafina niepotrzebna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nikt nikogo nie zmusza do zakupu :)

      Usuń
  35. Ależ ładne mają opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Opakowanie super mają, szkoda, ze ta parafinka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cena po promocji świetna ;) Opakowanie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cenie regularnej na pewno się nie opłacają :)

      Usuń
  38. Nie znam tej marki kosmetyków, ani samych kosmetyków tym samym.
    Ale przyciągają do siebie ze względu na ten nietypowy wygląd opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania są świetne, to im trzeba oddać :)

      Usuń
  39. no ja za parafiną nie przepadam, ale opakwoanie mają wow pod wrażeniem jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ach te konopne kosmetyki-ostatnio wszędzie o nich czytam ☺
    Fajne to opakowanie ,ale ja się nie skusze -ta parafina mnie odstrasza ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza jedno masełko z olejem konopnym już zaczyna wyłazić z lodówki :D

      Usuń
  41. ostatnio też testowałam balsam z konopii:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.