środa, 12 grudnia 2018

Modowa Iwonka - wishlista z Dresslily

Cześć :)

Przed nami bardzo magiczny czas. Choinki, kolorowe ozdoby, pachnące pierniczki - wszystko to wprowadza nas w wyjątkowy, świąteczny klimat. Atmosferę tę można również podkreślić swoim ubiorem.Dzisiaj kilka propozycji ze sklepu Dresslily.

Do odważnych świat należy. Może zatem zdecydujecie się założyć na Wigilijną kolację sukienkę ze świątecznym motywem? Lekko, z dystansem, a przy tym elegancko.



LINK                                            LINK                                            LINK

Odkąd pamiętam kręciły mnie sweterki ze świątecznymi wzorami - renifery, gwiazdki, płatki śniegu. Każdy znajdzie coś dla siebie.


LINK                                                                              LINK

Elegancką, świąteczną stylizację warto zaakcentować specjalnymi dodatkami. Sklep Dresslily oferuje zarówno kolczyki, jak i naszyjniki czy broszki. 


LINK                                           LINK                                          LINK

Na koniec miła wiadomość dla osób, które zechcą zrobić zakupy w sklepie Dresslily. Na hasło 'DLBF20' otrzymacie zniżkę -20%.
Przy okazji będę wdzięczna za kliknięcie w linki :)
Przy okazji wspomnę, że bardzo ładne sukienki damskie oferuje sklep DressHead.
Posiadacie w swojej szafie ubrania bądź dodatki ze świątecznymi motywami? Może coś wpadło Wam w oko?

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

59 komentarzy:

  1. bluza z bałwankiem wygląda milutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza z bałwankiem jest mega :D Sukienki również niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukienka w środku! Niezłe propozycje wypatrzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czekam na moje zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że rzeczy sprostają Twoim oczekiwaniom :)

      Usuń
  6. Sweterki i bluzki ze świątecznymi motywami kupuję co roku i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że ten świąteczny czas nie trwa długo. Trzeba się nimi nacieszyć :)

      Usuń
  7. mnie urzekła biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, bluza z bałwankiem super :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki są urocze, ale nie dla mnie. Co do świątecznego motywu - mam sweterki w reniferki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście Poklikałam ☺
    Ten wisiorek oraz ta tunika/bluzka/sukienka czarna mi się najbardziej podobają 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobała mi się ta bluza z balwankiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :) Bluza z bałwankiem ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te sukienki są obłędne! Ja w swojej szafie nie mam nic świątecznego...

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cute clothes, they have beautiful designs!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z założeniem takiej świątecznej sukienki na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nooo... ale takich sukienek to jeszcze nie widziałam! Też uwielbiam świąteczne motywy na ubraniach.. a jeszcze bardziej w biżuterii :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuterii nie noszę, ale Dresslily oferuje fajne propozycje :)

      Usuń
  17. Są urocze, ale raczej bym nie kupiła, nie moj styl ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dokładnie? Jest tutaj pełen przekrój rzeczy ;)

      Usuń
  18. Ja ostatnio zakochałam się w świątecznych sweterkach, ale taką bluzę też bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon jest krótki, więc warto śmigać w takich ubraniach :)

      Usuń
  19. Jejku jakie urocze sukienki! Zwłaszcza ta środkowa. Mega :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie przekonywały mnie takie świąteczne ubrania, które można założyć tylko raz w roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba raz. Mam kilka swetrów świątecznych i chodzę w nich przez całą zimę :)

      Usuń
  21. Bardzo lubię swetry świąteczne, ale niestety jeszcze jakoś nie kupiłam takiego dla siebie, ograniczam się więc na razie do świątecznych skarpet:) Te ubrania nie są raczej w moim stylu, ale bluzę z bałwankiem chętnie bym ubrała. No i podoba mi się broszka. Można prostą sukienkę nieco zmienić dodając taki elegancki świąteczny akcent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne skarpety są świetnie. Nie dość, że uroczo wyglądają to zazwyczaj są bardzo miłe w dotyku i ciepłe :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.