niedziela, 18 listopada 2018

Modowa Iwonka - zamówienie z Rosegal

co warto zamawiać na chińskich stronach
Cześć :)

No i stało się... prawdziwa jesień zaczyna dawać o sobie znać. Niby słoneczko świeci, ale temperatura znacznie spadła. Późnym popołudniem, kiedy tylko zaczyna robić się ciemniej i wieje mroźniejszy wiatr, człowiek ma wrażenie, że zaraz spadnie śnieg. Niech on sobie jednak poczeka na Święta. Niemniej jednak pogoda sprawia, że trzeba zmienić swoją garderobę na cieplejsze ubrania. Dzięki sklepowi Rosegal udało mi się dokonać kilku zmian jeszcze przed sezonem. Zamówiłam bardzo proste ubrania, bez zbędnych udziwnień. Dzięki temu powinny mi posłużyć przez dłuższy czas. Zapraszam na mały przegląd. 

co warto zamawiać na chińskich stronach

Żeby była jasność - nie noszę zegarków. Po co go zatem zamówiłam? Ano do zdjęć... Zresztą popatrzcie tylko na tarczę. Czyż motyw szminek i perfum nie jest uroczy? Jako blogerka zajmująca się tematem kosmetyków nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Tarcza jest bardzo duża, więc i tak nie pasowałaby na moją chudą rękę, ale żalu nie ma. Pasek jest ze sztucznego materiału - ni to gumy, ni 'niewiadomoczego'. 
Jestem zadowolona.


co warto zamawiać na chińskich stronach
Bluzka w klasycznym, biało-czarnym zestawieniu kolorystycznym. Ma szerszą górę z dekoltem w kształcie łódki i zwężany dół. Świetnie układa się na sylwetce. Maskuje to co ma do zamaskowania i dodaje tam, gdzie brakuje. Bluzka jest cienka, ale pod dodatkowy kardigan czy na wiosnę będzie w sam raz. Zamówiłam rozmiar S i pasuje idealnie.
Jestem zadowolona.


co warto zamawiać na chińskich stronach
To co mnie od razu w nim urzekło to piękny, morski kolor. Od razu kojarzy mi się z przezroczystą wodą na zdjęciach przedstawiających Lazurowe Wybrzeże. Sweterek ma jakby ażurową strukturę, jednak nie jest prześwitujący. Miękki w dotyku i przyjemny na ciele. Nie drapie. Jedyny minus jaki mogłabym tutaj odnotować to rozmiarówka. Zamówiłam S-kę i niby leży ok, ale nie obraziłabym się, gdyby był - jak to mówi moja Martuś - nieco 'delszy niż szerszy'. 
Jestem zadowolona.


co warto zamawiać na chińskich stronach
Sweterek-tunika w kremowym odcieniu, z geometrycznym wzorem znajdującym się na górnej części. Dół skrojony jest na półokrągło, z nieco dłuższym tyłem. Całość i tak jest długa, zakrywa mi tyłek. Pasuje zarówno do cieńszych leginsów jak i do zwykłych dżinsów. Bardzo mi to odpowiada, bo większość tunik które mam są na tyle ciężkie, że kłócą się z normalnymi spodniami. Plusem jest także szeroki golf, który nie opina szyi. Można go swobodnie puścić lub podwinąć. Sweterek jest miękki i bardzo ciepły. Zamówiłam rozmiar S.
Jestem zadowolona.

co warto zamawiać na chińskich stronach
Chociaż znajduje się w kategorii kurtek i płaszczów to bardziej określiłabym go jako bluzę. Zamówiłam oczywiście rozmiar S, który okazał się strzałem w 10-tkę. Długością sięga mi za biodra, więc nigdzie nie będzie podwiewać. Jest ciut za szeroki, dzięki czemu mogę bez problemu założyć pod niego dodatkowy sweterek. Będzie idealny na czas przejściowy, chociażby na wczesną wiosnę. Ma klasyczny, szary kolor, który będzie do wszystkiego pasował. Jest zapinany na zamek, dodatkowo posiada dwurzędowe aplikacji, które łączą się po środku. Moim zdaniem wygląda to bardzo efektownie. Plus za kieszenie oraz kaptur. Materiał jest przyjemny w dotyku i bardzo ciepły. 
Jestem zadowolona.

Zamówienia z chińskich stron mają to ryzyko, że ciężko trafić z rozmiarami. Nie zawsze wymiary przedstawione w tabelach mają potwierdzenie w rzeczywistości. Tym razem nie mogę na nic narzekać, wszystko pasuje idealnie. Zamówienie mogłam złożyć dzięki współpracy ze sklepem, dlatego też będzie mi miło, jeśli zechcenie kliknąć w linki. Nie bójcie się jednak, w komentarzach na Waszych blogach nie będę o nie prosić - to nie miejsce na to :)
P.s. Przepraszam za pogniecione ubrania. Cykałam je od razu po wyjęciu, bo akurat światło odpowiadało, więc chciałam skorzystać.
Spodobało Wam się coś z moich nowości? Sięgacie po klasyczne ubrania czy lubicie zaszaleć z trendami? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

83 komentarze:

  1. RoseGal w zasadzie ma całkiem niezłą rozmiarówkę, jeśli się dobrze wczytać, chyba mi się nie zdarzył żaden fail u nich. Co do zegarków...Kurczę zawsze jest tak, że te chińskie wyglądają obłędnie i parę razy już się na nie skusiłam - niestety za każdym razem było coś nie tak i z reguły nie działał :/ A szkoda, bo tarcze są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz jak to jest... Mój akurat działa a mi na tym nie zależy, a Tobie nie działał podczas gdy chciałaś :) Dobrze, że tutaj rozmiary są ok, bo parę razy się na tym przejechałam, ale na innych stronach.

      Usuń
  2. Zdecydowanie potrzebuję nowych swetrów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam aż nadto, ale jakieś ciepłe zawsze się przydają :) A Ciebie zapewne czeka shopping :D

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię ten sklep, kilka razy zamawiałam z tej strony i zawsze byłam zadowolona. Zegarek przepiękny, na pewno będzie obłędnie wyglądał na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona z zamówień :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie wolę klasykę z jakimś fajnym modnym akcentem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek jest piękny :) w rosegal można znaleźć prawdzie perełki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment jest ogromny i jest w czym wybierać :)

      Usuń
  6. poklikane :)
    Spodobał mi się ten niebieski sweterek, idealny na koszulową, białą bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek będzie świetnym uzupełnieniem do zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że wszystko pasuje, ja zawsze wybieram większe rozmiary obecnie najczęściej ubrania kupuję na alie a dodatki do domu na rosegal,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie rozmiarówkę muszę albo zaniżyć, albo wziąć swoją :) Ale trzeba dokładnie czytać tabele :)

      Usuń
  9. Niebieski sweterek wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj na chińskich stronach kupuję ciuchy o rozmiar większe i to się mi świetnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nic nie zamawiałam z Rosegal

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie ciężko trafić z rozmiarami zamawiając na chińskich stonkach, dlatego ja zawsze zamawiam największe dostępne rozmiary ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na nowy milutki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz faktycznie bardziej jak bluza wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja od lat nie noszę swetrów i nie umiem się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nieźle. Nie spotkałam osoby, która nie nosiłaby swetrów :)

      Usuń
  16. Fajnie, że trafiłaś z rozmiarami:). Ja jednak ubrania rzadko kupuję on-line. Najczęściej jednak mierzę, oglądam, dotykam;). Tak lubię po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale jeśli już ma się okazję coś zamówić to szkoda nie skorzystać :) Chociaż znam opinie niektórych osób co do współprac, ale trudno :)

      Usuń
  17. Nie zamawiałam jeszcze nic z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek mi się najbardziej podoba, ale to pewnie dlatego ze Sama mam bzika na ich punkcie ☺
    Lubię ten sklep ,sama mam od nich kilka rzeczy i jestem z nich bardzo zadowolona ☺
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi akurat zegarki są obojętne, ale ten mnie zauroczył :)

      Usuń
  19. Śliczny zegarek... Motywy szminek rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię się ubierać wygodnie i praktycznie :) Dlatego płaszczyk wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamawiałam z tej stronki już kilka razy i za każdym byłam zadowolona. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze.
      Nie reklamujemy się w komentarzach. Warto przeczytać wpis, aby o tym wiedzieć.

      Usuń
  22. Bardzo lubię Rosegal, chociaż ja rzadko zamawiam tam ubrania. Za to zdecydowanie nie mogę oprzeć się np. dodatkom i gadżetom. Z Twojego zamówienia spodobał mi się zegarek - faktycznie do zdjęć będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatni plaszczyk wpadl mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie nosisz zegarków? Ja uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek nosiłam chwilę po Pierwszej Komunii :D

      Usuń
  25. Ten sweterek z geometrycznym wzorkiem fajnie się prezentuje :) mnie jeszcze czekają sweterkowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten płaszczyk wygląda bardzo ładnie, szkoda, że to bardziej bluza, bo aż sama bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to pasuje, bo przecież będzie i wiosna, i lato. Wtedy bluzy się przydają :)

      Usuń
  27. Love these sweaters. Really great selection.
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  28. wybrałaś super rzeczy - klikam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi! Great selection for this winter.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zegarek bardzo fajny! Ale kupowanie zegarka wyłącznie do zdjec to nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  31. super zamówienie :) turkusowy sweterek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweter rzeczywiście ma piękny kolor (ten morski), urzekający jest :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne sweterki, ta kurtka też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, bardziej jej do bluzy, ale i tak ją lubię :)

      Usuń
  34. Tarcza w zegarku faktycznie pasuje do blogerki kosmetycznej:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.