piątek, 16 listopada 2018

Olejek kąpielowy i masażowy o zapachu wanilii

olejki w pielęgnacji ciała
Hejka :)

Nie da się ukryć, że jesień jak na razie nie daje nam powodów do większego narzekania. Mimo to, dla wielu z nas, nie jest to najlepszy czas. Szybko robi się ciemno, nic nam się nie chce, a co za tym idzie - spada nam nastrój, łapiemy doły i różne 'deprechy'. Jak sobie z tym radzić? Jedni czytają książki, inni oglądają TV, a jeszcze inni... serwują sobie domowe spa. Wprawdzie mnie nie dopadają żadne nastrojowe kryzysy, ale z ostatniego punktu mimo wszystko chętnie korzystam. Trzeba sobie przecież dogadzać. Obecnie częstym gościem w mojej pielęgnacji jest olejek kąpielowy i masażowy o zapachu wanilii. 


olejki w pielęgnacji ciała

Produkt zamknięty jest w czarnej butelce z twardszego plastiku. Ma prostą, ale elegancką szatę graficzną z pomarańczowymi i złotymi akcentami. Aplikator w formie pompki jest higieniczny, ale w tym przypadku niestety niezbyt poręczny. Rzecz w tym, że po pierwszej aplikacji pompka nam się odblokowuje w taki sposób, że staje się wydłużona (mam nadzieję, że to widać na zdjęciu), a po naciśnięciu nie wraca już do pierwotnego stanu. Przez to też nie da jej się zablokować, a przy przechowywaniu trzeba uważać, żeby nam się z niej nie wylewało. Zarówno ja jak i mój tata próbowaliśmy są zablokować, ale nie wyszło. Nie wiem czy tak ma być, czy my coś robimy źle. Wolę jednak uprzedzić. Do opakowania dołączony jest dzyndzelek z frędzelkami co dodaje całości orientalnego charakteru. 

olejki w pielęgnacji ciała

Kosmetyk ma prosty skład bazujący na wartościowych olejach, m.in. słonecznikowym, migdałowym i arganowym.
Pewnie niektórzy z Was kojarzę, że nie przepadam za zapachem wanilii w kosmetykach. Aromat tego olejku jest jednak świetnie zrównoważony. Wanilia jest wyczuwalna, ale w subtelny i stonowany sposób. Otula, przy czym nie mdli ani nie nuży. 
Jak przystało na olejek, ma on wodnistą, delikatnie tłustą konsystencję. Przy wylaniu większej ilości lubi spływać z dłoni, więc lepiej dozować go z umiarem. 
Preparat jest bardzo uniwersalny. Można stosować go zarówno jako olejek do kąpieli, codzienne smarowidło do ciała, jak i olejek stricte do masażu. Przetestowałam go już w każdej z tej ról.

olejki w pielęgnacji ciała

Pora na przedstawienie działania.
Kosmetyk wlany do wody tworzy na jej powierzchni lekką, oleistą powierzchnię. Jednak po kąpieli i wytarciu ciała nie odczuwam, aby skóra była odżywiona czy choćby lekko nawilżona. W tym wydaniu nie daję mu pozytywnej oceny.
Inna sprawa ma się, jeśli zaaplikujemy go jako klasyczny kosmetyk pielęgnacyjny. Wówczas skóra staje się nawilżona, wygładzona i miękka w dotyku. Nie jest tłusta, jednak na powierzchni zostaje jedwabista warstewka ochronna. Niech Was to jednak nie martwi, gdyż nie lepi się, więc bez problemu można się od razu ubrać. 
Olejek dobrze sprawuje się również podczas masażu. Zapewnia dobry poślizg, jednak z czasem zaczyna się wchłaniać, więc trzeba go dodać. Tutaj muszę wspomnieć o uspokajającej mocy zapachu, który unosi się podczas tego zabiegu. Najczęściej masuję swoją mamę, która pod wpływem delikatnych ruchów oraz waniliowego aromatu bardzo często zasypia. 
Jeśli chodzi o wydajność to tutaj pojęcie jest dość względne. Oczywiście stosując go we wszystkich trzech zastosowaniach zużyjemy go więcej i szybciej. Niemniej jednak do samej pielęgnacji nie potrzeba go dużo.
Olejek nie spowodował ani na mojej, ani na skórze mamy żadnych niepożądanych objawów w postaci swędzenia czy uczulenia. 
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Regularna cena wynosi ok. 60 zł, jednak obecnie jest na niego bardzo atrakcyjna promocja na stronie MojaDEDRA i kosztuje niespełna 17 zł za pojemność 250 ml. 

olejki w pielęgnacji ciała

Jak widzicie, olejek spisał się u mnie w dwóch głównych aspektach. Uważam go za bardzo dobry produkt i z przyjemnością nadal będę się na nim opierać w swojej obecnej pielęgnacji. 
Korzystacie z olejków? Jakie s wasze ulubione? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

71 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zapachem wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale tutaj ją dokładniej opisałam :)

      Usuń
  2. Przez zapach wanilii mogłabym sie skusić <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja masaż robię szczotką na sucho, używałam kiedyś olejka pod prysznic, nie był zły ale generalnie wole żele. Tak więc pozostają mi czyste oleje w pielęgnacji twarzy i włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od rodzaju masażu. Pisałam o relaksacyjnym, a do tego szczotka to kiepski pomysł ;)

      Usuń
  4. Kocham zapach wanilii w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie jest nachalna :) Poza tym są jeszcze inne wariant zapachowe :)

      Usuń
  6. ten zapach to dla mnie :D masaż czymś takim to czysta przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie wanilia produkt byłby idealnie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisałam ją i nie przeszkadza. Poza tym w sklepie są jeszcze inne zapachy :)

      Usuń
  8. Mam mało czasu na domowe spa ze względu na opiekę nad małą córeczką a jedyny olejek jaki stosuje to z Bio Oil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu warto jednak zafundować sobie taki relaks :)

      Usuń
  9. A ja lubię waniliowe kosmetyki :) ten olejek widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie olejki choć rzadko z nich korzystam ☺
    Po ten siegne bo lubię wanilie w kosmetykach a w niektórych kosmetykach zapach wanilii aż dusi ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam zbyt często olejków, ale ten mógłby mi przypaść do gustu ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zapach wanilii w kosmetykach, ciekawy olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olejki, więc chętnie wypróbuję i ten :) Zwłaszcza, że jest taka promocja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto teraz po niego sięgnąć, bo regularna cena jest wysoka :)

      Usuń
  14. Kocham zapach wanilii a olejek wydaje się bardzo ciekawy. Muszę się mu bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki olejek jest idealnym rozwiązaniem na jesienne szaro bure wieczory:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię wanilię w kosmetykach ;) Olejki stosuję od czasu do czasu również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jego zapach przypadłby Ci do gustu :)

      Usuń
  17. Z Dedry uwielbiam płyny do płukania, może przy następnym zamówieniu skuszę się na ten olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze że z zapachem nie przesadzili. Wanilia w kosmetykach często jest mdląca i trochę dziwna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. A tutaj zupełnie mi nie przeszkadza :)

      Usuń
  19. Bardzo lubię olejki do kąpieli i zapach wanilii, szkoda że się nie sprawdził w tym aspekcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czego oczekujesz. Jeśli tylko zapachu to on jest. Tylko w ramach pielęgnacji lepiej nakładać bezpośrednio na skórę :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Zatem powinnaś być zadowolona z tego aspektu :)

      Usuń
  21. Chętnie bym go wypróbowała. Cena promocyjna jest naprawdę kusząca, więc pora na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zamówić. Przy regularnej cenie byłabym bardziej sceptyczna :)

      Usuń
  22. Ja zapach wanilii lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. raczej rzadko stosuję takie produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam olejki. Zapach ideały. 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zaś wanilię bardzo lubię ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłbyś zadowolony :) Ja zaś wolę kokos lub czekoladę :)

      Usuń
  26. Kosmetyk warty uwagi! :) Abstrakcyjna promocja wręcz zmusza do kupna i osobistego przetestowania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba moja Siostra lubi i kupuje olejki ale nie wiem jakie. Podeślę Jej ten wpis :)

    PS Na prawdę bardzo mi przykro, że jabłecznik nie przypadł do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, może skorzysta :)
      Jabłecznikiem się nie przejmuj, nie takie problemy ma się w życiu :)

      Usuń
    2. Wysłałam Jej na e-maila i zobaczymy :)

      Jednak smuteczek jest...
      Oby tych poważniejszych problemów było jak najmniej :*

      Usuń
  28. Lubię takie produkty, ale za zapachem wanilii w kosmetykach nie przepadam, musiałabym powąchać przed kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze inne warianty zapachowe, ale ta wanilia akurat jest spokojnie do zniesienia :)

      Usuń
  29. Jestem ciekawa czy ten zapach by mi się spodobał, lubię zapach wanilii w kosmetykach jednak często trafiam na takie sztuczne zapachy. Skoro mówisz że dobrze zrównoważony, to może warto spróbować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Zwłaszcza w promocyjnej cenie :)

      Usuń
  30. Uwielbiam olejki a w szczególności waniliowe 😍 na takie chłodne wieczory jak teraz są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja zupełnie nie kojarzę, żebym go wcześniej widziała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wcześniej nigdzie nie minął. Na pewno nie jest popularny w blogosferze :)

      Usuń
  32. A ja akurat nie przepadam za zapachem wanilii, więc ten olejek raczej nie dla mnie, mimo że ostatnio częściej sięgam po oleiste produkty w swojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także za takim zapachem nie przepadam, ale - tak jak napisałam - nie jest on tutaj intensywny i dominujący :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.