środa, 14 listopada 2018

Sensique, Creative Eyeshadows - potrójne cienie do powiek

najlepsze tanie cienie
Cześć :)

Jedni z nas nie lubią pojedynczych cieni, bo tylko wszędzie pałętają się małe opakowania, trzeba ich dużo wyjmować, otwierać, itd.. Inni zaś nie przepadają za wielkimi paletami, bo rzadko się zdarza, aby wszystkie zawarte w nich cienie nam odpowiadały. Trzymamy duże opakowania, a połowa ani razu nie użyta. Z pomocą przychodzi marka Sensique, która stworzyła małe paletki zawierające trzy odpowiednio dobrane kolorystycznie cienie. Jak przystało na obecną porę roku - każda utrzymana jest w jesiennej tonacji. 

najlepsze tanie cienie

Cienie zamknięte są w okrągłych, plastikowych opakowaniach. Każdy z kolorów znajduje się niejako w oddzielnej kasetce.
Cienie mają delikatną, aksamitną, a przy tym kremową konsystencję. Świetnie przyczepiają się do pędzla, a następnie do powieki. Nie pylą się ani nie osypują.
W ofercie mamy w sumie 12 kompozycji kolorystycznych, w tym osiem nowych. Posiadam cztery:

najlepsze tanie cienie

144 chocolate trio - jasny beż, mleczny brąz, ciemny brąz wchodzący w bordo
148 mouve glow - beż, róż, ceglasty brąz
149 copper luster - żółte złoto, złoto, ciepły brąz
150 lavender haze - beż z różowymi domieszkami, lawenda, ciemne bordo

Sensique, Creative Eyeshadows swatche swatche

Sensique, Creative Eyeshadows swatche swatche

Sensique, Creative Eyeshadows swatche swatche

Sensique, Creative Eyeshadows swatche swatche

Oczywiście opisane kolory są moim subiektywnym wrażeniem. Zdaję sobie sprawę z tego, iż każdy z Was mógłby je nieco inaczej określić. Myślę jednak, że na zdjęciach będzie dokładnie widać dane odcienie. 
Jak możecie zauważyć, w zależności od wariantu mamy różne wykończenia. Paleta 144 zawiera maty, z kolei pozostałe warianty mamy zarówno satynę jak i brokaty. Można by je było nawet delikatnie podciągnąć pod cienie holograficzne. 
Produkty mają bardzo dobrą pigmentację. Wyjątek stanowi matowy beż, ale to mi akurat odpowiada, gdyż służy mi tylko do zagruntowania powieki i pod łuk brwiowy.
Dzięki swojej konsystencji cienie idealnie się aplikują i blendują. Przy rozcieraniu nie zanikają. Nie tworzą dziur ani prześwitów. Współgrają zarówno ze sobą jak i z kosmetykami innych marek. 
Przy swoim makijażu lubię mieszać te palety. Najczęściej aplikuję matowy beż na całą powiekę, jasny brąz z tej samej palety w załamanie, zaś na całej powiece ruchomej ląduje złoto z palety 149. Zewnętrzny kącik oka podkreślam najciemniejszymi cieniami z tych paletek i tutaj akurat nie mam ulubieńca. Każdy mi odpowiada. Taki makijaż jest szybki, prosty i dzienny.
Cienie cechuje dobra trwałość. Na bazie utrzymują się ok. 7-8 godzin po czym zaczynają zbierać się w załamaniach.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Każda z paletek kosztuje 12,99 zł. Znajdziecie je w drogerii Natura.

najlepsze tanie cienie

Uważam, że cienie są bardzo mądrze skomponowane. Nadają się zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę z makijażem, jak i dla tych, którzy stale 'siedzą' w tej tematyce.
Znacie cienie Sensique? A może lubicie inne produkty tej marki? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

95 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że gdzieś je widziałam. W każdym razie, strasznie podobają mi się beże. :) Ja należę do osób, które nie są w temacie makijażowym, ale myślę, że i tak bym sobie z nimi poradziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam jakiś pojedynczy cień, którym się zraziłam i jakoś markę omijam łukiem od tego czasu...I należę do tej grupy, która nie znosi pojedynczych cieni i ma same palety. Ostatnio też kompletuję własną paletę Freedom system z Inglota, bo żadna marka jeszcze nie stworzyła satysfakcjonującej mnie zielonej palety. To sobie sztukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwość samodzielnego komponowania palet jest świetna. Przynajmniej wiemy, że z każdego koloru będziemy korzystać :)

      Usuń
  3. Całkiem ładne kompozycje, ale jakoś wolę większe palety ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś jedne ale nie pamiętam już które, masz racje są bardzo dobrze skomponowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można stosować solo jak i mieszać z innymi zestawami :)

      Usuń
  5. Fajna jakość jak za tę cenę. Podobają mi się brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty od nich ale obecnie mam cienie więc te mnie nie zainteresowały kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieni mi też nie brakuje, ale cieszę się, że mogę też z tych korzystać :)

      Usuń
  7. uwielbiam te cienie, najczęściej sięgam po brązy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te tria bardzo mi się podobają. Muszę siostrzenicy podpowiedzieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam cienie w kolorach brązu . Takie trio jest rewelacyjne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też najlepiej spisuje się taka kolorystyka :)

      Usuń
  10. Najbardziej spodobały mi się odcienie 144 i 148. Muszę je koniecznie przetestować. ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie jestem w tej pierwszej grupie -Lubie cienie w paletkach ☺
    Tej marki nie znam (jeszcze )☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście na rynku jest tyle wariantów, że każdy się w tym odnajdzie :)

      Usuń
  12. Bardzo ładne kolorki mają lubię jak jest fajne połączenie kolorystyczne w cieniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. This looks like such a wonderful products! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena rozsądna i ładne kolory. Dobrze też, że cienie są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podobaja kompozycje tych trio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne kolorki i do tego dobra cena, super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam je i mimo, że ogólnie lubię większe paletki, to sięgam po nie czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio lubię takie połyskujące cienie :) paletka 150 ma przepiękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stawiam na palety jednak. Większa możliwość działania a i mniej upierdliwe są jeśli chodzi o przechowywanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami przydają się jednak mniejsze paletki, choćby na wyjazdy :)

      Usuń
  20. Wolę paletki. Choć muszę przyznać, że te cienie mają śliczne kolorki.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co by nie było, to też jakaś forma paletki :)

      Usuń
  21. dużo ich ostatnio na blogach :D
    sama nie miałam okazji sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz się zdecydować na jakiś wariant :)

      Usuń
  22. Mam jedną taką trójkę cieni, jeszcze ze starszej serii i jestem z niej bardzo zadowolona :) Do tego stopnia, że najjaśniejszy cień dotknął już dna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mają naprawdę bardzo ładne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio te cienie szał robią na blogach, wszędzie je widzę. Ja nie znam, ale kolorki bardzo ładne, najbardziej brązy czy złoto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uniwersalna i klasyczna kolorystyka, zresztą moja ulubiona :)

      Usuń
  25. ojaaa,kiedyś malowwałam się tlyko takimi ;:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię się z tymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogólnie to wolę większe paletki (takie po 10-12 cieni), ale te tria są tak cudne, że mam ochotę na nie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3-4 zestawy kolorystyczne i też wyjdzie niezła paleta :D

      Usuń
  28. ja jakoś jestem wierna cieniom z Kobo :D chociaż nie powiem bo kolorki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wypróbować choćby jeden wariant i się przekonać o ich jakości :)

      Usuń
  29. Dawno nie byłam w Naturze i jestem do tyłu z ich nowościami :) Lubię tego typu miękką konsystencję w cieniach,choć te szczerze,nie wyglądają mi na jakoś mocno napigmentowane,ale wierzę Ci na słowo :D Jak będę w Naturze,skuszę się na jakąś w brązach,ale jeszcze coś ciemniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś chce mieć najpierw kolor a potem oczy to zawsze można dołożyć cieni :D Ja jednak nie lubię aż tak wyrazistego efektu, więc pigmentacja jest dla mnie dobra :) A Natura szaleje z nowościami :)

      Usuń
  30. Nie znam w ogóle tej firmy ale ogólnie chyba to i tak nie dla mnie, bo ja nie przepadam za cieniami trójkowymi, wolę całe palety.

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzadko po takie trójki sięgam, ale muszę przyznać, że Sensique ma coraz ciekawszą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam cienie Sensique, ale już dawno nie miałam żadnej trójki w rękach.. Ostatnio zakupiłam błyszczące cienie z tej firmy ale pojedyncze i również sobie je chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedyncze też mam. Jeden na pewno będzie w ulubieńcach roku :)

      Usuń
  33. Sensique znam miałam dawno temu cienie z tej marki i przyznam że mega jakość sie poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest taka konkurencja, że firmy muszą się poprawiać :)

      Usuń
  34. Ja ostatnio ciągle wzbogacam swoje zapasy cieni ale tych nie mam 😱 A z tą firmą miałam do czynienia i byłam zadowolona 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo są bardzo dobre i do tego tanie, więc warto się skusić :)

      Usuń
  35. Bardzo lubię kosmetyki Sensique. Są niedrogie, fajnie się nakładają i dobrze się trzymają skóry.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mae i praktyczne - fajne (mam wrażenie, że czasem kolorki mogą się nudzić a tutaj nie ma presji, ze trzeba jak najszybciej zużyć w szczególności kiedy ktoś rzadko używa) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla początkujących są to idealne warianty. Lub dla tych, którzy sięgają tylko po stonowane kolory. Gotowe palety mają to do siebie, że wiele odcieni nam nie pasuje :)

      Usuń
  37. Chyba tylko raz miałam ich cień, matowy beż :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje mi się, że dla mnie - osoby bardzo rzadko sięgającej po cienie do powiek w swym makijażu - te tra byłyby odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tria, coś mi się klawiatura ostatnio wiesza :/

      Usuń
    2. Jestem o tym przekonana :) A przy okazji można nieco wyćwiczyć swój makijaż :)

      Usuń
  39. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.