poniedziałek, 12 listopada 2018

Zapachy Oriflame dla niej i dla niego - Soul Focus, Memories Daydreaming in a Hammack oraz Eclat Femme Weekend

zapachy Oriflame
Cześć :)

Zapach jest tą tajną, niepowtarzalną bronią, która nieustannie nas wyróżnia i cechuje. Dobieramy aromaty do pory dnia lub roku, sytuacji czy aktualnego samopoczucia. Jedni preferują zapachy mocne i ciężkie, inni - subtelne i stonowane. Warto jednak mieć w swojej kolekcji kilka wariantów, aby móc je odpowiednio dopasować. Czy perfumy marki Oriflame są przeze mnie często użytkowane? Zapraszam na przegląd wersji damskich oraz męskiej.

woda toaletowa dla niego, Soul Focus

woda toaletowa dla mężczyzny

Produkt otrzymujemy w kartoniku zachowanym w niebieskim tonacji z białymi napisami. Sam zapach znajduje się w solidnym, flakonie którego zewnętrzne boki schodzą się w kształt rogala. Dzięki temu idealnie leży w dłoni. Do tego ma śliczną, granatową nakrętkę.
Woda ma granatowe zabarwienie co idealne współgra z opakowaniem.
W nutach głowy znajdziemy bergamotkę i czarny pieprz. Nutę serca stanowi ambra, zaś baza to skóra.

woda toaletowa dla mężczyzny

Zanim przedstawię odczucia odnośnie do zapachu zaznaczę, że dostał go mój tata. Jemu jednak tak naprawdę wszystko jedno, i co by nie dostał to mu się podoba. Dlatego też piszę o swoich wrażenia.
Zapach jest... męski. Oj męski. Elegancki, ciepły, otulający. Wystarczy powąchać nakrętkę, aby zaraz mieć ochotę oprzeć się do męskiego ramienia. Och i ach... 
Tak naprawdę ciężko mi określić poszczególne nuty. Nie wyczuwam w nim żadnego konkretnego aromatu. Nie ma drapiącego w nos pieprzu czy ciężkiej skóry. Całość jest idealnie wyważona. Jest to zapach bardzo uniwersalny. Jestem pewna, że spodoba się zarówno młodym facetom jak i starszym panom.
W przypadku tego zapachu nie mogę podać trwałości, gdyż nie chodzę ciągle za tatą i nie sprawdzam czy jeszcze coś czuć :D
Katalogowa cena wynosi 99,90 zł za pojemność 100 ml. 

Memories Daydreaming in a Hammack

zapachy Oriflame

Produkt znajduje się w niewielkim, ale uroczym kartoniku. Utrzymany jest w białej i żółtej kolorystyce. Na środku mamy grafikę przedstawiającą hamak, drzewa i morze. Całość od razu przenosi nas w letni, wakacyjny czas. Na uwagę zasługuje mały, ale przyciągający wzrok flakon. Trzymając go w dłoni odnosimy wrażenie kryształu. Zaś moja mama stwierdziła, że przypomina spłaszczoną dyskotekową kulę, tyle tylko że przezroczystą. Szczerze? Coś w tym jest.
W przypadku tego wariantu woda ma lekko żółte zabarwienie.
Nuty głowy stanowią bergamotka, cytryna oraz różowy pieprz. Nuty serca to plumeria i ylang-ylang. Zaś w nutach bazy dostrzeżemy drzewo kaszmirowe, heliotrop i mleczko kokosowe.

zapachy Oriflame

Pora na moje wrażenia.
Zapach jest słodki, jednak nie tak typowo 'jedzeniowy' czy przesłodzony. Ma w sobie drapieżną nutkę - zapewne spowodowaną pieprzem. Po chwili mój nos wyczuwa lekkość cytrusów. Na końcu otrzymujemy otulający miks kaszmiru i mleczka kokosowego. 
Rzeczywiście możemy poczuć się jak na rajskiej plaży, na hamaku, w towarzystwie słodkiego drinka. Świeci słońce, jest błogo i spokojnie. 
Ponieważ zapach ma zarówno słodkie, cytrusowe jak i otulające nuty, sprawdzi się niemalże przez cały rok.
Trwałość oceniam na bardzo przyzwoitą. Na skórze utrzymuje się 5-6 godzin, natomiast na ubraniach czuć go jeszcze na drugi dzień.
Katalogowa cena wynosi 39,90 zł za pojemność 30 ml. W promocji można go dostać za niecałe 20 zł.

Eclat Femme Weekend

zapachy Oriflame

Wodę otrzymujemy w kartoniku o pudrowym kolorze. Flakon jest bardzo prosty, prostokątny. Szkoło jest dość grube i mętne - przypomina zaparowaną szybę.
Nuty głowy tworzy bergamotka, brzoskwinia i czerwona porzeczka. W nutach serca znajdziemy białą frezję i różę. Z kolei baza to nuty drzewne oraz piżmo.
Jak oceniam ten zapach?
Przyznam szczerze, że po pierwszym psiknięciu odczułam typową, nużącą mnie pudrowość. Pomyślałam "o nie, tylko nie to". Ale szybko zajęłam się swoimi zajęciami i o tym zapomniałam. Jakież było moje zdziwienie, kiedy po chwili zaczęłam się zastanawiać, gdzie obok mnie zaczynają dojrzewać krzewy. Nagle czuć słodycz owoców i kwiatów - takich dopiero co budzących się do życia. W myślach od razu dostrzegam sad owocowy i drzewa z delikatnymi pąkami. Przechadzając się nim dochodzi się do miejsca, w którym zaczynają rozkwitać kwiaty. Zauroczają swoją subtelnością i łagodnością.

zapachy Oriflame

Ot, taki jest to zapach. Kobiecy, subtelny, delikatny. Idealny dla niepoprawnej romantyczki, ale też kobiety ceniącej swoją naturę. Nie nuży, nie mdli, nie przytłacza. Przywodzi na myśl wiele miłych wspomnień. Ach, zapach kupił mnie całą - wraz ze skarpetkami 
Trwałość wypada u mnie podobnie jak w przypadku większości zapachów. Pół dnia na ciele, na ubraniach - jeśli sobie go nie pożałujemy - i dwa dni da radę.
Cena wynosi 109,90 zł za pojemność 50 ml. Warto polować na promocję.

Wydaje mi się, że moje słowa podsumowania są zbędne. Oczywiście każdy z nas ma swoje ulubione nuty zapachowe i pewnie znajdą się osoby, które preferują zupełnie inne warianty. Cieszę się jednak, że trafiłam na tak piękne dla mnie zapachy, gdyż zamawiałam je w ciemno.
Jakie są Wasze ulubione perfumy? Lubicie kwiatowe, owocowe nuty czy stawiacie na cięższe 'działa'? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

97 komentarzy:

  1. Mój tata też tak ma, że ze wszystkiego się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie trzeba się specjalnie wysilać :D

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego zapachu z Oriflame ale ten Eclat Femme Weekend z chęcią bym powąchała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eclat Femme Weekend kiedyś był moim ulubionym zapachem, ale z czasem trochę mi się znudził. Reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba nie znudzi, ale staram się go stosować zamiennie z innymi :)

      Usuń
  4. Memories Daydreaming in a Hammack na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Eclact, i naprawdę to przyjemny zapach, u mnie świetnie sprawdza się na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zapachów, ale na pewno sprawdzę jak pachną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że Memories Daydreaming in a Hammack bardzo by mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eclat Femme Weekend wydaje sie najbardziej dla mnie dopasowany:) co prawda z oriflame jeszcze nigdy zapachów nie miałam ale ten kusi ::)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy, wody... to coś dla moich sióstr i brata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje siostry to już stały punkt komentarzy na tym blogu :D

      Usuń
  10. Nie znam zapachów, jak będę miała okazję to sprawdzę jak pachną :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych zapaszków w ogóle nie kojarzę :) jak je tylko gdzieś spotkam, na pewno powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eclat używam z przerwami od dłuższego czasu. Również wiele moich klientek go zamawia, jest bardzo popularny. Z pozostałymi nie miałam dłuższej styczności oprócz powąchania próbek. Po Twojej recenzji Soul wrzucę do świątecznego koszyka i będzie na prezent. Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam oba pozostałe warianty. Męski zapach jest ścudny i warto go zamówić :)

      Usuń
  13. Nie znam zbyt dobrze perfum z Oriflame, ale czytałam o nich sporo dobrego, więc wypadałoby się z jakimś zapachem zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znalazłabyś jakiś wariant dla siebie :)

      Usuń
  14. Memories dream in hammack to może być coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia propozycja chyba najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię sporą część zapachów z Oriflame, ale akurat te powyżej nie należą do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. często są promocje w tych katalogach, zwłaszcza przed świętami pewnie będą zestawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię owocowe nuty w perfumach.
    Nie znam tych zapachów, ale bardzo fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zanm, ale jestem ciekawa zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie mam po drodze z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zapachy z oriflame - jednak od słodkich, jedzeniowych, uciekam - mam po nich apetyt na coś słodkiego...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj, jak mogłaś przeczytać, nie pachną typowo jedzeniowymi aromatami :)

      Usuń
  22. Kusicie mnie tymi zapachami ;D
    kiedyś miałam oriflame zapachy i dobrze je wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię zapachy z Oriflame, więc myślę, że i te będą się przewijać w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Eclat Femme Weekend to coś dla mnie. Bardzo lubię takie lekkie, kobiece zapachy. Dawno nie miałam żadnego zapachu z Oriflame, więc pora na shopping :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam stycznością z tą marką kosmetyczną

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam szczerze że ulubione zapachy dostosowywuje do pory roku
    Uwielbiam trochę cięższe perfumy jednak latem z nich rezygnuje i zamieniam na lżejsze ☺
    Nr mnie najbardziej zaintrygowal ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  27. Kuszące zapachy ! Jest co wybrać 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój tata też się zawsze cieszył z prezentów ♡ Oba damskie zapachy intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że faceci potrafią nie sprawiać problemów w tym zakresie :D

      Usuń
  29. Eclat akurat znam
    Co do perfum mam niestety problem, bo nawet jak mi się zapach podoba to przy dłuższym noszeniu często boi mnie głowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam do tego tendencję, ale przy tych wariantach nic takiego się u mnie nie dzieje :)

      Usuń
  30. tych zapachów akurat nie znam, ale ostatnio zamówiłam Eclat Mon Parfum i jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  31. Te męskie perfumy akurat ma mój mąż, są bardzo ładne tak jak piszesz uniwersalne przypasują każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Memories miała moja mama ale to kompletnie nie mój gust. Pozostałych zapachów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje upodobania, ale na szczęście mamy w czym wybierać :)

      Usuń
  33. Ciekawe, nie znam tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam kilka zapachów z oriflame, gdyż jestem konsultantką i zamówiłam sobie kilka. Szczerz mówiąc to każdy z nich ma w sobie coś wyjątkowego. Mnie najbardziej urzekł zapach fire. Już od kilku lat go używam a zaczęło się od tego że moja mama kiedyś go sobie zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame ma tyle interesujących a przy tym różnorodnych wariantów, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  35. Miałam wiele kosmetyków Oriflame, ale akurat perfum nigdy. Raczej kolotowkk, czasem coś do pielęgnacji sobie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam poznawać zapachy z Oriflame :)

      Usuń
  36. Ceny w promocji bardzo atrakcyjne. Musiałabym powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej polować na promocje, wtedy wychodzi dużo korzystniej :)

      Usuń
  37. Uwielbiam Eclet Femme Weekend :) Ale tego "hamaka" to musiałam jakoś pominąć, bo nigdy go w Oriflame nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałam kilka katalogów i zawsze go widziałam, ale nigdy nie był szczególnie wyróżniony na oddzielnej stronie :)

      Usuń
  38. Uwielbiam perfumy, mogłabym je wręcz kolekcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bardzo lubię perfumy. W większości słodkie nuty wanilii. ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wanilia niestety mdli. Chyba, że jest dobrze skomponowanym dodatkiem :)

      Usuń
  40. Byłam kiedyś OriKonsultantem, ale po przeprowadzce brak czasu i chętnych sprawiły, że odpuściłam :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie miałam perfum z Oriflame, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam perfumy od nich, mam to szczęście mieć konsultantkę w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jestem tych zapachów. Już dawno nie miałam styczności z produktami Oriflame, a 15 lat temu byłam nawet ich konsultantką ;) Zapowiadają się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój tata ma tak samo ;D
    Sama bardzo lubię zapachy Oriflame i obecnie mam na stanie Love Potion i On the Edge a czekam jeszcze na So Fever.
    Moja mama obecnie używa Eclat i jest ok, ale sama dla siebie bym nie kupiła.
    Memories Daydreaming in a Hammack chętnie bym powąchała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne upodobania, ale na szczęście różnorodność jest tak duża, że jest w czym wybierać :)

      Usuń
  45. Za marką oriflame nie przepadam, ale rzeczywiście ta woda toaletowa eclat pachnie przepięknie. Moja przyjaciółka ciągle ją kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie zamówiłam sobie perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.