piątek, 9 listopada 2018

Golden Rose, matowa pomadka w płynie 03

matowe pomadki Golden Rose
Cześć :)

Ile osób tyle preferencji makijażowych. Jedni stawiają na makeup no makeup, inni zaś wyglądają jakby byli potraktowani szpachlą. Dla jednych nudziaki, dla innych pełna paleta barw. Ktoś postawi na błysk, drugi na mat. Niemniej jednak chyba każdemu zależy na tym, aby makijaż był trwały. Do tego celu powstają tak zwane produkty "longlasting". Do nich należą m.in. kultowe już pomadki Golden Rose. Jak przedstawia się moja przygoda z kolorem 03?

matowe pomadki Golden Rose

Kosmetyk otrzymujemy w prostym, czarnym kartoniku z białymi napisami. Etykieta zawiera najważniejsze informacje w języku angielskim oraz dodatkową naklejkę z najważniejszymi punktami po polsku. Sama pomadka zamknięta jest w prostym, wygodnym opakowaniu z czarną nakrętką. Dolna część jest przezroczysta i dokładnie uwidacznia kolor.
Jak to bywa z drogeryjnymi pomadkami, skład nie jest naturalny. Niemniej jednak nie zawiera parabenów, zaś w połowie listy dostrzeżemy olej z awokado.

matowe pomadki Golden Rose

Aplikatorem jest płaska, ale wyginająca się łopatka. Można nią bez problemu wyrysować kontur ust i niemalże jednym pociągnięciem wypełnić środek.
Pomadka ma śliczny, słodko-budyniowy zapach.
Konsystencja jest treściwa i kremowa. Bez problemu rozprowadza się po ustach. Sunie po nich niczym masełko.

matowe pomadki Golden Rose

W ofercie jest mnóstwo wariantów kolorystycznych. Posiadamy przeze mnie kolor 03 to brudny, zgaszony róż wchodzący we fioletowe tonacje. Istne cudo. Idealny na jesień.
Jak możecie zobaczyć na zdjęciu (bez przeróbki), pomadka ma bardzo dobre krycie. Zaznaczę, że efekt ten uzyskałam po jednej warstwie. Nie pozostawia prześwitów ani nie tworzy grudek.
Wykończenie to typowy mat. Zastyga bardzo szybko, jednak nie daje uczucia skorupy czy ściągnięcia ust. Istotne dla wielu osób z pewnością będzie to, że na ustach nie pozostaje lepka warstwa.

matowe pomadki Golden Rose swatche

matowe pomadki Golden Rose swatche

Na uwagę zasługuje świetna trwałość. Pomadka wytrzymuje u mnie i picie, i obfite posiłki. Jest nie do ruszenia przez długi czas. Plusem jest również fakt, że zjada się równomiernie.
Pomadka nie tylko nie ściąga ust, ale też ich nie wysusza. Nosi się ją bardzo komfortowo.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena wynosi ok. 19 zł za pojemność 5,5 ml.

matowe pomadki Golden Rose

Swoją pomadkę otrzymałam w ramach współpracy z drogerią internetową eZebra. Zachęcam do zapoznania się z jej asortymentem, gdyż oferuje pełną gamę produktów Golden Rose. Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie.


Aż dziwię się, że dopiero teraz zdecydowałam się na tę kultową pomadkę. Już się nie dziwię, że zbiera tyle pozytywnych opinii. Z chęcią skuszę się na inne warianty kolorystyczne.
Znacie płynne pomadki Golden Rose? który kolor jest Waszym ulubionym? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

116 komentarzy:

  1. Na ustach wygląda naprawdę bardzo ładnie, ale kolor troszkę mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest bardzo ładny. Oczywiście najlepiej wygląda skomponowany z resztą makijażu :)

      Usuń
    2. A mnie się kolor w ogóle nie podoba :(

      Usuń
    3. Każdy ma swoje upodobania kolorystyczne i ma do tego pełne prawo :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tej pomadki. Ten kolorek to akurat nie dla mnie, ale może jakiś inny.
    ps. Odp Ci u mnie pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam te pomadki są super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ręce kolor wydaje się bardzo ładny, ale na ustach jednak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś numerek 10, kolorek był zupełnie nie mój, ale sama formuła bardzo mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest chyba najbardziej intrygujący, ale mi by też nie pasował :)

      Usuń
  6. Mam tą pomadkę i bardzo lubię :) tą i jeszcze ciemniejszy odcień chyba 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kolor niestety dla mnie za ciemny😯
    Markę oczywiście kojarzę miałam z GR kilka kosmetyków i miło je wspominam ❤
    Pomadek (jeszcze ) nie miałam 😆
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać. Na pewno znalazłabyś idealny kolor dla siebie :)

      Usuń
  8. Mam tę pomadkę, ale w innym kolorze, bodaj 05 i bardzo lubię. Jedna z moich ulubionych matowych, zastygających pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również doceniam zalety tej szminki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś bardzo ładny kolorek ;) posiadam jedną z tej serii, ale niestety nie trafiłam z kolorem- jest zbyt ciemny i słabo wygląda na moich ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tej pomadki, ale kolorek zachęca :) ma śliczny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja wlasnie sie przeterminowala, musze zakupic kolejny egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię pomadki z tej serii, mają ładne kolory i super trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień. Chyba sobie sprawię tą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ją, ja mam nr21 ciemniejsza od twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety ja w takim kolorze wyglądałabym trupio ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jemu naprawdę dość daleko do typowo trupiego koloru :)

      Usuń
  17. Płynnych nie miałam, mam jedną w kredce.
    Ten kolor wydaje mi się zbyt "blady".

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mój kolor i nie moje wykończenie,ale potrafię zrozumieć fenomen tych szminek,są mega trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kultowa ale dla nas (mnie i moich sióstr) obca ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor świetny ale u mnie ta pomadka w ogóle się nie sprawdziła, robi na ustach wysuszonego rodzynka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, to kiepsko :/ U mnie na szczęście nic takiego się nie dzieje.

      Usuń
  21. mam dwie matowe pomadki z Golden Rose, aczkolwiek nie z tej serii, generalnie nie do zdarcia, bardzo lubię ich pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post dear!You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back?
    I will appreciate that so much.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam sporo pomadek z tej serii i nr 3 robi szał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham matowe pomadki :) ale ten kolor dla mnie mógłby być troszkę ciemniejszy ten jest za jasny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypatrzyłabyś w ofercie kolor odpowiedni dla siebie :)

      Usuń
  25. Fajny kolor :-) Trochę się z wiosną kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja te płynne z GR tak średnio lubię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci nie odpowiadają :( Ale nie ma kosmetyku, który odpowiadałby wszystkim.

      Usuń
  27. Kolor nie mój, ale wiem której znajomej by się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście gama kolorystyczna jest duża, więc każdy dobierze coś dla siebie :)

      Usuń
  28. Rewelacyjny produkt w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękny kolor, podoba mi się ;D Tylko do mnie by nie pasował, nieco za jaśniutki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne upodobania. Ja się źle czuję w zbyt ciemnych kolorach :)

      Usuń
  30. Przepiękny kolor! Uwielbiam matowe pomadki GR, ale tej jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię ten kolor bardzo, już któreś opakowanie zdenkowałam :) uniwersalny i fajnyna codzień:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie zbyt sino wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo naprawdę bliżej mu do różo-fioletu niż do szarości :)

      Usuń
  33. uwielbiam te pomadki <# ten kolorek mam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolorek, lubię takie i uważam że bardzo mi pasują jednak rzadko maluję usta, robię to raczej okazjonalnie :) świetna recenzja i gratuluję współpracy! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jeszcze okazji używać tych matowych pomadek, ale kilka kolorów bardzo mi się podoba. Więc może kiedyś :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się jej kolorek i chwała jej za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedyś bardzo lubiłam produkty GR, szczególnie pomadki :) Jednak z tą formułą nie miałam do czynienia i raczej nie będę mieć ponieważ posiadam jedną szminkę - Mac Velvet Teddy i nie zamienię jej na żadną inną. Stawiam od zawsze na brązy :) więc kolorek nie dla mnie, mimo że jest piękny :* nie wpasowałby się do mojej urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy też bardzo lubię, ale czasami przydaje się różnorodność :)

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Produkty GR są rzeczywiście bardzo kultowe. Ich pomadki matowe to sztoss. Podoba mi się, że nie wysusza ust i ten kolor brudnego różu będzie idealny na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie przepadam za matowymi pomadkami, omijam je nawet z daleka, ale Twój efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam różne fazy i akurat teraz mat rządzi :)

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. Wyróżnia się na tle czerwieni czy nudziaków :)

      Usuń
  42. Lubię pomadki z GR, mają dobrą jakość i ciekawe kolory. Ten, który wybrałaś jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można im odmówić jakości, zwłaszcza przy niskiej cenie :)

      Usuń
  43. Z Golden Rose mam tylko jedną, matową, czerwoną pomadkę. Mam w planach róże, między innymi też 03. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.