niedziela, 7 stycznia 2018

Lily Lolo, tusz do rzęs, zestaw do konturowania oraz pędzel do bronzera

Cześć :)

Jak to wszystko potrafi się zmieniać... Jako nastolatka zaczynająca przygodę z makijażem opierałam się głównie na produktach dodawanych do "Brawo girl". No cóż... człowiek młody był i głupi. Potem przyszedł czas na marki drogeryjne, które towarzyszą mi do dzisiaj. Ale - zawsze musi być jakieś "ale". W dobie wszechobecnej miłości do natury ulegam niektórym trendom, przez co też w mojej kosmetyczce pojawia się coraz więcej kolorówki mineralnej. Dzisiaj pora na przedstawienie kilku produktów marki Lily Lolo

Maskara znajduje się z prostym, zgrabnym opakowaniu utrzymanym w tonacji biało-czarnej. 
Ma klasyczną szczoteczkę średniej wielkości. Włosie nie jest rozstawione ani zbyt szeroko, ani gęsto.
Tusz ma czarny kolor.


Od początku jego konsystencja była dość sucha, jednak mi to akurat nie przeszkadza. 
Pora na konfrontację obietnic producenta z zauważonymi u mnie efektami.
Tusz wyraźnie wydłuża moje krótkie rzęsy, dzięki czemu są widoczne. Pogrubia je, jednak nie jest to efekt spektakularny. Na pewno lepiej sprawdzi się do codziennego makijażu, dla osób, które nie oczekują efektu sztucznych rzęs.


Maskara nie odbija się na dolnej ani górnej powiece. U mnie zaczyna delikatnie osypywać się po ok. 6 godzinach co - w moim przypadku - jest dość klasyczną trwałością
Co bardzo ważne, kosmetyk nie powoduje żadnego uczulenia, podrażnienia czy łzawienia.


Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Cena oscyluje w granicach 70 zł za pojemność 7 ml.



Produkt zamknięty jest w prostej, ale wytrzymałej kasetce z lusterkiem.
Zestaw składa się z bronzera oraz rozświetlacza. 
Kosmetyki mają klasyczną, prasowaną formę. Bronzer jest matowy, jednak nie ma typowo płaskiego wykończenia a delikatnie satynowe. Rozświetlacz zaś jest połyskujący, pozbawiony chamsko wyglądających drobinek.


Poświęćmy chwilkę kolorystyce. Bronzer prześwituje bardziej w stronę ciepłej tonacji. Rozświetlacz zaś ma beżowe zabarwienie. Jak możecie zauważyć na zdjęciu, pigmentacja jest całkiem dobra. 
Jakie efekty można nimi uzyskać?
Przy mojej bladej skórze puder znacznie lepiej sprawdza się do konturowania twarzy i delikatnego podkreślenia kości policzkowych. Nie stosuję go do ocieplenia całej twarzy. ładnie się rozciera, ale przy pierwszych aplikacjach musiałam nieco nad nim popracować, aby nie pozostały plamy. 
Rozświetlacz zaś bardzo pasuje do mojej karnacji. Przy makijażu dziennym wystarczy odrobina, aby nadać określonym miejscom ładnego błysku. Na wieczór można zaszaleć i zaaplikować go znacznie więcej.


Trwałość jest pojęciem względnym, ale dla mnie jest wystarczająca. Oba produkty wytrzymują w stanie nienaruszonym minimum 6 godzin. Po jakiś 8 zaczynają widoczniej blaknąć. 
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Zestaw kosztuje ok. 90 zł za łączną pojemność 10 g.




Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego. Jego całkowita długość wynosi ok. 190 mm. 
Włosie jest odpowiednio miękkie przez co przyjemnie się go używa. Jest zbite, a przy tym odpowiednio wyprofilowane.


Okazuje się, że pędzel jest uniwersalny, gdyż dobrze nakłada nie tylko bronzer, ale także róż. Producent sugeruje stosowanie do rozświetlacza, ale to przeznaczenie mnie nie przekonuje. Dla mnie jest zbyt duży
Pędzel jest komfortowy w czyszczeniu. Nie odgniata się, ani nie traci włosia.
Cena wynosi ok. 67 zł.

Z produktów jestem bardzo zadowolona. Po raz kolejny utwierdzam się w przeświadczeniu, że mam dobre relacje z kolorówką mineralną. Wprawdzie tusz daje bardzo delikatny efekt, ale mi akurat taki odpowiada. 
Znacie markę Lily Lolo? jak tam wrażenia z jej użytkowania? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

94 komentarze:

  1. Z Lily najbardziej mnie kuszą właśnie ich pędzle - jestem na etapie powiększania swojej pędzlowej rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa i z obu jestem zadowolona :)

      Usuń
    2. Podpowiem, że pędzle są jeszcze dzisiaj w promocji na Costasy.pl

      Usuń
  2. bardzo lubię ten zestaw do konturowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale chcę to zmienić! Tusz jest za drogi, bo jednak jego się jakoś długo nie używa, a i efekt mnie nie zadowala. Natomiast ta paletka z bronzerem i rozświetlaczem - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten zestaw. Polecam :)

      Usuń
    2. Właśnie jest w promocji -15%, dziś do końca dnia :)
      Pozdrawiam,
      Ula, Costasy Team

      Usuń
  4. Także lubię lekkie podkreślenie rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej marce wiele słyszałam na youtubie i jak wykończę swoją mascarę, to może wypróbuję tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie tusz lily lolo. Takie efekt na codzien

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawa jestem tego pędzelka oraz tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zwłaszcza pędzel. Jest uniwersalny i trwały :)

      Usuń
  8. A mi się podoba pędzelek fajny muszę na taki zapolować

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zestaw do konturowania ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz jest świetny na co dzień! Pędzelek jest extra tak samo jak ta paletka bronzer z rozswietlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wlasnie poluje na te kosmetyki, ale zawsze mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy mam tylko rozświetlacz, ale uwielbiam efekt, jaki daje =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie naturalne efekty, więc myślę, że mogłabym się na ten tusz skusić. Kusi mnei ta firma już trochę o niej czytałam i może kupie sobie ich kosmetyki w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz w ofercie coś dla siebie :)

      Usuń
  14. Dużo słyszałam o tej marce, zawsze gdzieś się przewija, ale jeszcze jej nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy, dziś do końca dnia na Costasy.pl jest promocja -15% :)

      Usuń
  15. tusz daje delikatny efekt i to bardzo, ja potrzebuję mascary, która przetrwa ok.10 h bez osypywania itp. na razie mam dwa takie tusze i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że masz produkty, na których możesz polegać :)

      Usuń
  16. ciekawy ten zestaw do konturowania, pędzel zresztą też

    OdpowiedzUsuń
  17. Maskara jak dla mnie zbyt delikatna jednak, a ja wolę jednak jak jest trwała również :) Na razie mam dwa ulubione tusze, których używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi taki efekt odpowiada, ale wiele osób woli wyraźniejszy :)

      Usuń
  18. Właśnie zaczęłam testować podkłady tej marki. A pędzelek od nich z początku wydawał się niepozorny, a jest naprawdę miękki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ich kosmetyki a pędzle są takie mięciutkie.

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie od dawna kuszą ich produkty ale jeszcze nie miałam okazji aby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi się spodobał ten zestaw do konturówki! Świetny jest!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę ładne kosmetyki. Tusz według mnie fajnie się prezentuje, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyków Lily Lolo nigdy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tusz do rzęs nie do końca mi odpowiada, niestety nie znalazłam jeszcze żadnego który miałby dobry skład i efekty :P No ale w końcu znajdę
    Zaciekawiła mnie natomiast paletka do konturowania - coś czego nie mam a mam zamiar nauczyć się używać w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto się skusić. Nie będzie wyrzutów, że to niepotrzebny zakup :D

      Usuń
  25. jakoś nie kusi mnie marka która nawiązuje współprac, bierze adres i nie wysyła produktów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd nie miałam z nimi żadnych problemów.

      Usuń
  26. Nie znam tej marki, ale pedzel wyglada bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny zestaw, choć ten tusz to raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobry jedynie dla zwolenniczek bardzo delikatnego efektu :)

      Usuń
  28. Bardzo podoba mi się rozświetlacz z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oba produkty prezentują się bardzo fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie tusz nie robi wielkiego wow, ja cały czas szukam tuszu idealnego

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślałam nad tym duo, ale ten bronzer to jednak nie mój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz np. czegoś nieco chłodniejszego, to jeszcze dziś jest też w promocji Honolulu, to taki średni odcień o chłodniejszej pigmentacji. Zapraszam do zajrzenia do nas: http://www.costasy.pl/menu,153,prasowany_bronzer_lily_lolo
      Ula, Costasy Team

      Usuń
    2. Bronzer jest dość neutralny, ale jednak z bardziej ciepłą tonacją, więc miłośnicy chłodniejszych nie do końca mogą być zadowoleni :)

      Usuń
  32. Tusz daje zbyt delikatny dla mnie efekt niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mówił Ci ktoś, że masz ładne oczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od tuszu oczekujemy trochę lepszego efektu ale pędzel nam się podoba, tylko troszeczkę drogi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tani niestety nie jest, ale inwestycja w dobry pędzel potrafi się opłacać :)

      Usuń
  35. Wiele czytałam o tej marce, jednak osobiście nie miałam okazji jej używać :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam jeszcze ich kolorówki, ale na razie się za nią nie biorę, póki podkładów nie ogarnę :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam o tej marce już wiele dobrego, lecz chyba właśnie jej popularność.... sprawia, że jeszcxe po nią nie sięgnęłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jej długo nie było, ale cieszę się, że mam okazję ją poznawać :)

      Usuń
  38. Podejrzewam, że tusz by się u mnie raczej nie sprawdził ze względu na szczoteczkę. Ogólnie jakoś mnie nie ciągnie w stronę minerałów, aczkolwiek kto wie, co będzie za kilka lat ;) Za to opakowania tych kosmetyków bardzo do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poznać chociaż jeden produkt mineralny, aczkolwiek można się uzależnić :)

      Usuń
  39. Paletkę zdecydowanie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tuszu akurat nie miałam, a z paletek miałam duo Coralista, które bardzo lubiłam. Na bank skuszę się na pędzel bo mi taki kształt odpowiada i brakuje mi czegoś takiego w kolekcji. A mam już od nich pędzel do różu i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam. Na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  41. Efekt tuszu nie powala, fajnie że wydłuża ale za tą cenę może już oczekiwać więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest bardzo delikatny. Dla wielu osób będzie zbyt słaby.

      Usuń
  42. Kosmetyki mineralne jeszcze nie są mi zbyt dobrze znane, może w tym roku to się wreszcie zmieni :) Choć na pewno na ten tusz się nie skuszę bo jednak za mały efekt jak dla mnie daje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz wiele innych produktów, które zrobią lepsze wrażenie :)

      Usuń
  43. Efekt tego tuszu do rzęs jest nie dla mnie. Gdybym zrobiła sobie czarną kreskę na górnej powiece to moich rzęs nie było by widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest bardzo delikatny. Na pewno przydałoby Ci się coś wyrazistszego.

      Usuń
  44. Sam tusz do mnie przemawia od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatny efekt to powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  45. Marki Lily Lolo nie miałam jeszcze okazji poznać, ale produkty ciekawie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.