poniedziałek, 8 stycznia 2018

Modowa iwonka: zamówienie z Gamiss

 Cześć :)

Chińskie strony mają to do siebie, że możemy na ich znaleźć ogrom przeróżnych rzeczy. Niestety nie są pozbawione minusów. Długi czas oczekiwania to pierwsza kwestia, na którą musimy być gotowi. Po drugie, trzeba być przygotowanym, że materiał czy rozmiar nie zawsze odzwierciedlą stan faktyczny. Sprawdźmy zatem, czy ma to przełożenie w produktach ze sklepu Gamiss, które niedawno do mnie dotarły.


Zegarek był głównym punktem zamówienia, gdyż miał stanowić prezent dla taty. 
Jest bardzo solidnie wykonany, a silikonowy pasek sprawia, że nic nie uwiera. 
Zegarek posiada masę funkcji. Sama pewnie nie korzystałabym z 90% z nich, ale tata taki sobie wybrał, więc niech się teraz męczy i je ogarnia. 
Gabarytowo jest duży, więc przy moim małym nadgarstku wygląda bardzo komicznie. Dla ojca jest jednak idealny.
Miałam duże obawy przed tym zamówieniem, jednak okazał się strzałem w dziesiątkę. Tata co chwilę coś na nim klika i buzia mu się nie zamyka.

Zupełnie zapomniałam, że włożyłam ją do koszyka, ale cieszę się, że jest.
Ma piękny niebieski kolor i białe akcenty. 
Minusem jest materiał. Z jednej strony lejący i świetnie podkreślający figurę, z drugiej zaś niesamowicie się gniecie. Możecie zobaczyć to zresztą na obrazku. Wcześniej ją wyprasowałam i na chwilę założyłam. Po zdjęciu wyglądała tak, jakby w ogóle nie była prasowana.
Długość jest całkiem przyzwoita, jednak zamierzam nosić ją jako tunikę.


Ech, no i czas na rozczarowanie...
Jeansy zamówiłam w rozmiarze większym, aniżeli noszę. Dodatkowo porównywałam wymiary ze spodniami, które dotarły do mnie wcześniej i są dobre. Tym razem klapa, gdyż są za ciasne. Niby materiał trochę się poddaje, ale nie rozciąga się na tyle, abym mogła się dopiąć.
Spodnie mają jasny odcień i piękny, wyhaftowany kwiatowy motyw



Szczerze przyznam, że ją zamówiłam tylko dlatego, że była akurat w promocji i wystarczyła mi, aby dobić do kwoty zamówienia.
Myślałam, że przyda się chociażby do zdjęć, ale zobaczyła ją moja siostra i już podwędziła. 

Zamawialiście ostatnio coś ciekawego? Chętnie przeczytam o Waszych przygodach z takimi sklepami :)
Oczywiście będę wdzięczna za klikanie w linki, ale oczywiście nie będę Wam spamować komentarzy. 
Was również proszę o nie zostawianie linków!

Iwona

76 komentarzy:

  1. Podobają mi się spodnie i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają spodnie z nadrukiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi się spodnie bo ostatnio mam świra na punkcie haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane :) spodnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie fajne :) Szkoda, że są na Ciebie za małe

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadła mi w oko ta tunika, szkoda że materiał tak się gniecie...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest strasznie denerwujący, ale tunika sama w sobie jest świetna :)

      Usuń
  7. Spodnie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że zegarek się udał :) Reszta produktów chyba nie bardzo w moim stylu, ale bransoletką może bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są fajne, lubię takie haftowane motywy :) Szkoda jednak, że nie trafiłaś z rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety liczby swoje, a rzeczywistość swoje.

      Usuń
  10. Bajerancki zegarek. Hafty fajnie się prezentują. :)
    Poklikałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie fajne, szkoda, że za małe

    OdpowiedzUsuń
  12. Może po wypraniu w jakimś delikatnym płynie materiał tej tuniki nie będzie się tak gniótł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie z haftem bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka to poliester. Ja sie wystrzegam tego jak moge - sztuczny i nie przepuszcza powietrza. W lato masakra

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy tam nic nie zamawiałam, bo jestem za wybredna i na pewno bym się mocno rozczarowała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że ciężko odnaleźć się w gąszczu asortymentu :)

      Usuń
  16. modne w tym sezonie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie sklepy to nie dla mnie... nie lubię zakupów (zwłaszcza jeśli chodzi o buty, ubrania itp) a jeśli coś kupuje to jednak wolę wejsć, zobaczyć na własne oczy, przymierzyć.... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodnie chętnie zamówię albo w czarnym, albo w białym kolorze :)fajne zamówienie :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeansowe spodnie bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nigdy nie robiłam zakupów na chińskich stronach ;) ale zdarzało mi się zamawiać np klapki z chin, tyle że na ebay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam obawy przed butami, bo pewnie nie trafiłabym z rozmiarem.

      Usuń
  21. Sukienka i bransoletka w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają hafty :) Sama nigdy nie robię zakupów na chińskich stronach...jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie bardzo fajne :)) Ja sama nie mam odwagi zamawiać stamtąd ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można się naciąć, ale zdarzają się też prawdziwe perełki :)

      Usuń
  24. Ja mam obok siebie chiński market i powiem ci że tam kupisz wszystko nawet chyba mieli podobne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, u mnie też jest wiele takich marketów i wszelkie cuda wianki tam mają :)

      Usuń
  25. SPODNIE prezentują się na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie wyglądają naprawdę ładnie, szkoda, że są za ciasne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie kupuję ubrań, bo parę razy zamówiłam i rozmiar był nieodpowiedni. Wolę przedmioty do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) mi się zdarzyło pierwszy raz nie trafić z rozmiarem.

      Usuń
  28. Ubrania wolę kupować w sklepie stacjonarnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jest pewność, że będą pasować :)

      Usuń
  29. Jeszcze tam nie zamawiałam, szkoda że jeansy są za małe bo świetne :) zegarek też mi się widzi ja lubię takie duże i skomplikowane haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej ręce zegarek wygląda śmiesznie, ale u taty ginie :D

      Usuń
  30. Kurcze, szkoda, że ze spodniami rozmiarowo nie wyszło, bo są świetne! Ale właśnie przez strach o rozmiar nic na chińskich stronach nie kupuję, skoro nawet w polskich sklepach internetowych mam z tym duży problem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy sprawdzałam ten rozmiar, a i tak wyszło źle :/

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Ta jest bardzo fajna, tylko materiał wymagający :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.