poniedziałek, 18 grudnia 2017

Avon, rozbudź swoje marzenia z zestawem 'Dreams'

 Hej :)

Zapachy są nieodłączną częścią naszej codzienności. Każdy z nas ma jednak inne upodobania. Jedni wolę intensywne aromaty, drudzy zaś są miłośnikami tych delikatnych. Pewnie zgodzicie się ze mną, że ciężko dobrać zapach jedynie na podstawie wypisanych nut. Kiedy więc otrzymałam zestaw kosmetyków marki Avon z serii Dreams nie wiedziałam czego się spodziewać. Czy jestem pozytywnie zaskoczona? 

woda perfumowana


Produkt znajduje się w prostym, kwadratowym flakoniku. Szata graficzna całej serii opiera się na jasnym różu. 
Producent opisuje nam poszczególne nuty:
nuty głowy: gruszka, bergamotka, śliwka
nuty serca: róża stulistna, irys, jaśmin Sambac
nuty bazy: nuty drzewne, piżmo, wanilia
Zapach Dreams jest bardzo ciężki do określenia w jednym słowie. Jest delikatny, a zarazem bardzo bogaty. Mieści w sobie wszelkie skrajności. Z jednej strony jest dziewczęcy, z drugiej zaś kobiecy. Niewinny, a przy tym zmysłowy. Kwiatowy, przywołujący na myśl same miłe wspomnienia oraz owocowy - słodki i dojrzały. Nie drażni, nie jest nużący ani mdlący. Jestem z niego bardzo zadowolona i nawet mama zauważyła, że coraz częściej zdradzam go z moim ukochanym zapachem od Bruno Banani. 
Woda cechuje się zaskakująco dobrą trwałością. Chociaż w ciągu dnia staje się jakby częścią mnie i sama go nie wyczuwam, to dla otoczenia jest wyczuwalny. Na ubraniach spokojnie utrzymuje się jeszcze na drugi dzień. 
Nie wiem czy woda ta jest jeszcze dostępna w ofercie, ale perfumowany spray w tym wariancie kosztuje ok. 40 zł bez promocji.

balsam do ciała



Kosmetyk zamknięty jest w klasycznej tubce z miękkiego plastiku.
Minusem na pewno dla wielu osób będzie skład, w którym znajdziemy m.in. olej mineralny a także paraben.
Ma lekką konsystencję. Wchłania się błyskawicznie nie powodując nieprzyjemnej powłoki.


Jak z działaniem?
Tutaj niestety bez rewelacji. Balsam nie wykazuje większego działanie pielęgnacyjnego. Lekko nawilża, ale nic poza tym. Myślę, że jego istotniejszą kwestią jest nadanie skórze zapachu i podkreślenie aromatu wody perfumowanej.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Pojemność produktu to 150 ml.

dezodorant w sprayu



Produkt zamknięty jest w klasycznej butelce z typowym dla dezodorantów aplikatorem.
Tutaj także nie mamy styczności z przyjemnym składem. Bazuje na alkoholu i wielu substancjach chemicznych.
Czy wykazuje jakieś działanie?
To co zasługuje na pochwałę to fakt, że po aplikacji nie mam nieprzyjemnego uczucia lepkości na skórze. Jak dotąd nie zauważyłam też, aby na ubraniach pojawiały się kłopotliwe plamy czy odbarwienia.


Dezodorant nie jest antyperspirantem, więc ciężko odnieść się do ewentualnego zwalczania potu. Na pewno jednak maskuje nieprzyjemny zapach.
Pomimo niezbyt korzystnego składu kosmetyk nie powoduje u mnie podrażnień czy uczuleń. Trzeba jednak uważać przy ewentualnych skaleczeniach, gdyż wówczas może szczypać.
Standardowa cena to 26 zł za pojemność 75 ml.


Okazuje się, że czasami ryzyko popłaci i zapach Dreams okazał się bardzo przyjemny dla mojego nosa. Nie twierdzę, że balsam i dezodorant są 'must have', bo tak nie jest. Niemniej jednak na pewno stanowią dobry dodatek uzupełniający aromat wody. Tę zaś polecam - zwłaszcza miłośniczką lekkich, kwiatowych aromatów.
Jeśli macie ochotę zamówić produkty Avon polecam polować na promocje w katalogach. Wówczas ceny są znacznie niższe od tych regularnych.
Wpis powstał we współpracy z moje-kosmetyki.eu.
Zdarzyło Wam się zamówić w ciemno zapachy, które okazały się dobrym wyborem? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

86 komentarzy:

  1. Z 80% zapachow z Avonu bylam zadowolona. Odpowiadal mi ich zapach i trwalosc. Trafialy sie buble, ale ten do nich nie nalezal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie wszystkie zapachy odpowiadają, ale ten jest wyjątkowo udany :)

      Usuń
  2. Avon nie jest bliskie mojemu serduchowi, ale zapachów jestem ciekawa i mam zamiar poszerzyć swoją kolekcję właśnie o flakoniki tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z tym wariantem :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za Avonem ale ich zapachy są często bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie zamawiałam nic z Avonu, nie wiedziałam o takim zapachu...fajny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapachy z Avonu są bardzo dobre
    Ładnie pachną i długo się trzymają. Ciekawe jak ten

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie przepadałam za kosmetykami tej firmy. A perfum to na pewno nie zamówiłabym w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę je wcześniej sprawdzić, ale tym razem jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  7. Mnie jakoś ich produkty kompletnie nie kuszą. Kiedyś kilka razy zdarzyło mi się uczulenie i jakoś już nie patrzę w ich kierunku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię dezodoranty w kulce z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię kupować zapachów w ciemno. Boję się, że nie trafię... Musze sprawdzić jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka buteleczek zapachów z Avon i niektóre bardzo mi się podobają. Tego zapachu nawet nie widziałam w katalogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, samej wody już chyba nie ma. Na stronie jest jedynie spray :)

      Usuń
  11. Całkiem fajny zestaw na pewno bym się z takiego ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapachy Avon lubię natomiast innych ich produktów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo odpowiadały maseczki z serii Planet Spa :)

      Usuń
  13. Miałam, i bardzo go lubiłam. Muszę go znów zamówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Ty jesteś jego zwolenniczką :)

      Usuń
  14. Często zamawiam jakiś zapach w ciemno i większość z nich jest całkiem przyjemne. Tylko nieliczne niestety zostają na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ciężko trafić z czymś fajnym, ale tym razem się udało :)

      Usuń
  15. Oj tak, kupuje często w ciemno, ale na szczęście zawsze jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to wieki temu w Avon zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie coś nowego pojawia się bardzo rzadko :)

      Usuń
  17. My jesteśmy wierne jednemu zapachowi i nie idziemy nigdy w ciemno z zakupem perfum :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zawsze muszę poeksperymentować, chociaż mam już swojego ulubieńca :)

      Usuń
  18. Perfumy wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na ta wode perfumowana chetnie sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wodą może być ciężko, ale polecam zaglądać czy są dostępne jakieś produkty z tej serii :)

      Usuń
  20. Dawno nie miałam nic z Avonu, ale kiedyś często używałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kiedyś pojawiały się znacznie częściej. Zwłaszcza żele :)

      Usuń
  21. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niektóre całkiem dobrze działają :)

      Usuń
  22. Miło wspominam zapachy AVONU. Fajnie mieć jakieś przyjemne perfumy na zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle pięknych zapachów, że szkoda byłoby się ograniczać do jednego :)

      Usuń
  23. Spodobała mi się szata graficzna kosmetyków, delikatny róż prezentuje się elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten zapach,pachnie obłędnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie długo mi towarzyszył :)

      Usuń
  25. Gdy wąchałam ten zapach po raz pierwszy kompletnie mi się nie spodobał, jednak od niedawna moja mama używa tego balsamu i dezodorantu i muszę powiedzieć, że się w nim zakochałam! Pomimo, że mam jeszcze wiele nierozpakowanych buteleczek z Avonu czaję się na ten zapach :p Zwłaszcza, że aktualnie jest promocja dla konsultantek na perfumy+dezodorant za 30zł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie ma się co zastanawiać tylko trzeba zamówić :)

      Usuń
  26. nie korcą mnie teraz avonowe perfumy. mam versace:D

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię zapachowe balsamy z avon ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś inną wersję, ale mi się nie podobała. Ten jest znacznie lepszy :)

      Usuń
  28. brzmi ciekawie :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zapachy z Avon. Tego jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję go sprawdzić to serdecznie zachęcam :)

      Usuń
  30. Bardzo lubię perfumy z avonu, mają świetną trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie Avon ma całkiem fajne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy mi odpowiada, ale ten jest świetny :)

      Usuń
  32. Nigdy nie zamówiłam zapachu w ciemno, bo jestem wybredna :D Żadnego z tych produktów nie znałam :) Chciałabym powąchać wodę perfumowaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz miała okazję :)

      Usuń
  33. już dawno nie miałam nic z Avonu, ponieważ nie mam znajomej konsultantki :) kiedyś to każda sprzedawała Avon a teraz nikt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odnoszę wrażenie, że kiedyś było więcej konsultantek. Przynajmniej w moim otoczeniu :)

      Usuń
  34. nie znam tego zapachu, ale ogólnie lubię perfumy z avon :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe nuty zapachowe, przy okazji przyjrzę się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam okazji poznać tej linii zapachowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Do mnie Avon teraz nie przemawia, nawet perfumy :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno nic nie miałam z Avonu. Zaciekawiła mnie ta linia zapachowa.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę przyznać, ze teraz baaardzo rzadko sięgam po cokolwiek z avon, chociaż kiedyś - chociażby perfumy kupowałam bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.