wtorek, 8 kwietnia 2014

Współpraca z Emako - test produktu.

Cześć :)

Któż z nas nie lubi placków? Zarówno te klasyczne, jak i z najrozmaitszymi dodatkami - zawsze nam smakują. Dodatkowo możemy przygotować je w nieco innej odsłonie. Z pomocą przychodzi nam tutaj patelnia do mini naleśników, którą możemy zakupić w sklepie Emako.

Opis produktu:
"Zastąp tradycyjne naleśniki daniem z kuchni holenderskiej. Poffertjes to miniaturowe naleśniki serwowane z masłem, dżemem, syropem, owocami lub cukrem pudrem. Patelnia do mini naleśników pozwala jednorazowo usmażyć aż 19 placuszków, które można serwować pojedynczo lub w postaci szaszłyków ze słodkimi dodatkami. Mini naleśniki świetnie sprawdzą się także w wersji na słono ze szpinakiem, fetą i suszonymi pomidorami. Ich niewątpliwą zaletą jest szybkie wykonanie i atrakcyjny wygląd. Z pewnością posmakują Twoim gościom, a zwłaszcza dzieciom."


Wymiary:
średnica patelni - 26 cm, średnica wgłębień - 5 cm

Cena: 23,99 zł

Moja opinia:
Patelnia dotarła do mnie szczelnie zapakowana, dzięki czemu nie było mowy o uszkodzeniu. 
Wystarczyło dokręcić rączkę i mogłam cieszyć się nowym produktem. 
Patelnia jest niesamowicie lekka i poręczna. Stabilnie "trzyma się" na kuchence. 
Od pierwszego użycia nie miałam problemów z przygotowaniem placuszków. Wprawdzie na moim palniku patelnia nie nagrzewa się równomiernie to jednak nie jest to dla mnie kłopot. Wystarczy bowiem rozpocząć nakładanie ciasta od zewnętrznych otworów, a przewracać od tych wewnętrznych. 
Na punkcie omawianego produktu oszalała także moja 9-letnia siostra, która co chwilę chce mieć przygotowywane takie placuszki. Doszło nawet do tego, iż robiłyśmy je z samego rana, aby mogła je zabrać do szkoły ;) Patelnia jest więc świetnym patentem na niejadków, gdyż gotowe placki są "inne" i ciekawsze. 
Ponadto patelnia posiada powłokę zapobiegającą przywieraniu, dzięki czemu nie musimy używać dużej ilości tłuszczu.
Myślę, że produkt jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które lubią kuchenne gadżety. 
U mnie sprawdziła się bardzo dobrze, dlatego mogę ją polecić :)

Oczywiście nie może zabraknąć przedstawienia patelni w praktyce :) 


 
Iwona

4 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem tej patelni ale po przeczytaniu komentarzy zrezygnowałam. Obawiałam się, że będzie niestabilna "emocjonalnie" na kuchence :) Chodź Twoja opinia sprawiła, że zacznę znów o niej rozmyślać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czytałam opinie, że jest niestabilna. Pewnie wszystko zależy od kuchenki. U mnie na największym palniku nie ma żadnych kłopotów :)

      Usuń
  2. Mam taką plackową patelnię, tylko bodaj na 7 czy 9 placków...fajnie się na niej smaży tylko gorzej z przewracaniem placków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz dla dużej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.