środa, 15 stycznia 2014

Ziaja - kaszmirowe rozczarowanie.

Hej :)

Nie tak dawno temu pisałam Wam o intensywnie nawilżającym kremie do rąk z Avonu. Po jego wykończeniu zaczęłam używać produktu firmy Ziaja. Wprawdzie nie stosuję go zbyt długo, ale zdążyłam już wyrobić sobie o nim opinię. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do zapoznania się z resztą notki :)

Od producenta + skład:

Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 3-4 zł

Moja opinia:
Krem ma delikatny, przyjemny zapach, który nie zawiera (jak dla mnie) konkretnie wyróżniającej się nuty.
Konsystencja produktu jest bardzo lekka, przez co szybko się wchłania. 
Przejdźmy jednak do kwestii najistotniejszej, czyli działania. Co robi owy krem? Otóż... NIC. 
Producent zaznacza, iż produkt można stosowaś kilka razy dziennie. tak rzeczywiście jest, ale tylko dlatego, iż po jego użyciu nie czuć żadnego nawilżenia. Lekkie wygładzenie skóry dłoni jest efektem bardzo krótkotrwałym. Czy regeneruje i wzmacnia paznokcie? Absolutnie nie. Moje paznokcie są ostatnio w trochę gorszym stanie i krem ten zupełnie im nie pomógł.
Krem wystarczył mi na niecały miesiąc. Muszę wiec przyznać, iż jest wydajny, biorąc pod uwagę częstotliwość z jaką go stosowałam. 
Wiązałam z tym produktem nieco większe nadzieje, lecz zawiodłam się na całej linii.

Mieliście styczność z tym bądź innym kremem do rąk firmy Ziaja? Dajcie znać jak się u Was sprawdziły.

Publikuję również na PnK .

Pozdrawiam,

Iwona

3 komentarze:

  1. Ojj na pewno się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe może się zlituję i podeślę krem :) Możesz go sama zrobić :) Jest bardzo łatwy w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis już zapisałam, więc na pewno wypróbuję :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.