niedziela, 19 stycznia 2014

TAG: Tylko jedno słowo.

Witajcie :)

Wczoraj na blogu Sekrety Naszego Piękna zobaczyłam TAG "Tylko jedno słowo". Bardzo mi się spodobał, dlatego też pozwoliłam sobie skorzystać z zaproszenia i wziąć udział w zabawie :) Część odpowiedzi będzie bardziej prywatnych, a część z przymrużeniem oka :)

1. Gdzie jest Twój telefon? Obok
2. Twój partner? Gdzieś
3. Twoje włosy? Straaaaszne
4. Twoja mama? Gertruda
5. Twój tata? Czesław  
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Komputer
7. Twój sen z zeszłej nocy? Zapomniany
8. Ulubiony napój? Kawa
9. Pokój w którym teraz jesteś? Mój
10. Twój wymarzony samochód? Ładny
11. Twój ex? Fajny
12. Twój strach? Pająki
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Sobą
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Sama
15. Jaka nie jesteś? Ładna... 
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Gotowanie
17. Co masz na sobie? Ubranie
18. Ulubiona książka? Brak
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Obiad
20. Twoje życie? Zakręcone
21. Twój nastrój? Zmienny
22. Twój przyjaciel? Niezastąpiony
23. O czym teraz myślisz? O odpowiedziach
24. Co teraz robisz? Bloguję
25. Twoje lato? Pracowite
26. Co jest w Twoim telewizorze? Skoki
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dzisiaj
28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Dawno
29. Szkoła? Ukończona

30. Czego teraz słuchasz? Szaranowicza
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Kibicowanie
32. Wymarzona praca? W szkole
33. Twój komputer? Stary
34. Za oknem? Policja
35. Piwo? Raciborskie
36. Meksykańskie jedzenie? Próbowałam
37. Zima? Nie
38. Religia? Obecna
39. Wakacje? Wyczekiwane
40. W Twoim łóżku? Poduszki
41. Miłość? "Czerwona"


Jeśli również jesteście zainteresowani udziałem w tym TAGu to serdecznie zapraszam do udzielania odpowiedzi :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Fajnie, że też zrobiłaś ten TAG :)
    Btw. U mnie teraz też skoki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać ten tag, niby jedno słowo a potrafi zaskoczyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pracowałam w szkole i to super zajęcie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.