piątek, 24 stycznia 2014

Lodówkowa babeczka jaglana na ciepło + małe rozważania.

Hej :)

Kilka dni temu oglądałam na TVN Style program, w którym pan Filip Chajzer opowiadał jak to nastała moda na wrzucanie do internetu wszystkiego co popadnie. Mówił coś w stylu tego, ze przecież nikogo nie musi interesować to, że ktoś jadł na śniadanie jajecznicę i musiał pokazać jej zdjęcie na facebooku. Hmmm... może i po części ma rację. Ale z drugiej strony nikt nikomu nie każe odwiedzać tych stron. A skoro powstają, np. blogi śniadaniowe i tak wiele osób je ogląda to może jednak warto je dla nich tworzyć? Zresztą skoro sprawia nam to frajdę to po prostu to róbmy, bez względu na innych :)

Dlatego też, bez względu na to czy to kogoś interesuje czy nie, wstawiam swoją kolejną wersję ukochanej jaglanki :) Kaszę przygotowałam wieczorem, nadziałam twarożkiem wymieszanym z orzechami włoskimi oraz gorzką czekoladą, a po wystudzeniu włożyłam do lodówki. Jak więc "na ciepło"? Fajnie, że ktoś wymyślił mikrofalówki :) Podgrzanie sprawiło, że będąca w środku czekolada fajnie się roztopiła :)

Jaglana babeczka nadziana orzechowym twarożkiem i gorzką czekolada; 
podana z bananem i czarnym sezamem


Szacowana wartość energetyczna:

Iwona

4 komentarze:

  1. Wszystko co lubię w jednej małej babeczce i to na ciepło :D:D O tyy jak możesz muszę ją zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kaszę ugotowałam zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Przełożyłam połowę do kokilki, na środek nałożyłam połowę twarogu, dałam czekoladę i przykryłam resztą twarogu. Na koniec nałożyłam resztę kaszy. Wystudziłam i włożyłam do lodówki :)

      Usuń
  3. fajny pomysł, chociaż nie używam mikro. wydaje mi się , że wszystko nią przechodzi.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.