sobota, 11 stycznia 2014

Połączenie klasyczne, czyli banan + masło orzechowe.

Hej :)

Wczoraj przeglądając swoją kuchenną półkę znalazłam końcówkę masła orzechowego. Postanowiłam oczywiście wykończyć go w dzisiejszym śniadaniu. A skoro masło orzechowe to musi być i banan :)
Kaszę jaglaną ugotowałam na budyniu o smaku tiramisu :)

 Budyniowa kasza jaglana z serkiem wiejskim, bananem, 
masłem orzechowym i mielonymi orzechami włoskimi


Szacowana wartość energetyczna:
Piękną mamy wiosnę tej zimy...

Iwona

5 komentarzy:

  1. Ale mam teraz ochotę na maslo orzechowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idąc dziś na zakupy poczułam tą wiosnę :) Było dziś bardzo piękna pogoda - tak jakby wiosna się dopiero budziła :D:) a tu zimy jeszcze nie było :) Od jutra niestety zmiana pogody ;p Dosyć o pogodzie czas o śniadaniu :) Będzie krótko....REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podwójna porcja orzechów, smak tiramisu...super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne , zdecydowanie najlepsze połączenie , kocham banana i maslo orzechowe do tego jaglana niebo <3

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.