poniedziałek, 30 grudnia 2013

Się wygrało... :)

Witajcie :)

Jak się okazuje, grudzień jest dla mnie bardzo szczęśliwym miesiącem. Nie tak dawno pokazałam Wam produkty, które wygrałam w kalendarzowej zabawie z Essence. Wspominałam również, iż udało mi się wygrać po raz drugi :) Dodatkowo wygrałam zestaw kosmetyków Kolagen firmy BingoSpa. Obie nagrody już do mnie dotarły, dlatego też postanowiłam pokazać co weszło w ich skład :)

 
poczwórna paletka cieni
kredka do oczu
pogrubiający tusz do rzęs
zestaw aplikatorów

kolagenowe serum do mycia twarzy
kolagenowa esencja do kąpieli

Obie nagrody sprawiły mi wielką radość :) Mam nadzieję, że przyszły rok również zaowocuje w takie miłe niespodzianki, czego sobie i Wam życzę :)

Iwona

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych! Chętnie wypróbowałabym coś z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę z tych kosmetyków, bo nie miałam wcześniej niczego z BingoSpa. Mam nadzieję, że produkty okażą się przyjemne :)

      Usuń
  2. Mnie cały czas kusi bingo spa ale jakoś nigdy nie trafiło w moje rece

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.