czwartek, 6 grudnia 2012

Smak dzieciństwa :)



Mikołaj się zbliża, dzieci się radują... 

Witajcie Kochani! :)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie panuje dzisiaj wyjątkowy nastrój. Od samego rana chodzę z wielkim uśmiechem na twarzy, gdyż w końcu nastał pierwszy z oczekiwanych przeze mnie dni w grudniu. Mamy Mikołajki! :) Czas, w którym można znowu poczuć się jak dziecko :) Z tego także powodu moje dzisiejsze śniadanie również przypomniało mi smak mojego dzieciństwa. Wprawdzie nie królował dodatek masła, jajecznicy i kakao, lecz wersja słodko-warzywna, ale i tak mogę uznać początek dnia za bardzo udany :) 

Rogal maślany z: 1. twarogiem, domowym musem jabłkowym i cynamonem
2. pomidorem, ogórkiem konserwowym i oregano 
+ mandarynka + herbata z cytryną


Mam nadzieję, że kolejny post będzie mógł być okazją do pochwalenia się swoimi mikołajkowymi prezentami. Nie pozostaje nic innego jak być grzecznym i oczekiwać na specjalnego gościa :) Teraz jednak zmykam na spotkanko z przyjaciółką. Nie ma to jak deser, ploty i sesja zdjęciowa z wyjątkową osobą :) Tak więc życzę Wam...

ho... hooo... hoooooo.... UDANYCH MIKOŁAJEK! :)

Iwona

3 komentarze:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.