poniedziałek, 10 grudnia 2012

Prawdą jest, prawdą jest... że Święty Mikołaj dobry jest!

Witajcie Kochani :)

Przepraszam, że przychodzę z tym postem dopiero dzisiaj, ale miałam strasznie zawalony weekend na uczelni.

Tak jak Wam wspominałam, w czwartek spotkałam się ze swoją przyjaciółką. Jak się okazało, Święty Mikołaj najwidoczniej pomylił adresy, ponieważ zostawił u niej paczkę dla mnie :D
W jej skład weszło:

  • skarpeta specjalnie z moim imieniem <3
  • miseczka
  • pluszak
  • kolczyki
  • lakier do paznokci
  • żel do kąpieli
  • gorzka czekolada
  • czekoladowy Mikołaj

Mikołaj miał chyba wieczorem więcej wolnego czasu, gdyż na swoim balkonie znalazłam jeszcze jedną paczkę. Tutaj dostałam:

  • kolejną miseczkę :D
  • grapefruita
  • kolejną gorzką czekoladę :D
  • sól do kąpieli
  • tusz do rzęs
Uważam, iż Mikołaj był w tym roku niezwykle hojny. Najwidoczniej docenił fakt, iż byłam baaaardzo grzeczna :D A jakie prezenty znaleźliście u siebie? :)

P.s. Muszę się Wam również pochwalić, iż wczoraj dostałam "4,0" z bardzo trudnego kolokwium. Okazało się również, iż wygrałam w Rossmannowskim konkursie zestaw produktów do czyszczenia. Nie wiem czy sugerują mi bałagan (:D), ale na pewno się przyda :)

Pozdrawiam Was cieplutko odliczając 14 dni do Wigilii <3

Iwona

4 komentarze:

  1. Tak dużo świetnych prezentów! Mikołaj się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musiałaś byc bardzo grzeczna, skoro Mikołaj tak Cię odwiedzał:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś wytypowana do udziału w Liebster Blog.
    Serdecznie zapraszam http://iskaprzedlustrem.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe w te Mikołajki rzeczywiście Mikołaj pomylił prezenty :D Nieźle wtedy trafiłyśmy z tymi prezentami :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.