wtorek, 4 grudnia 2012

Kremowo-budyniowa owsianka z dodatkami.

Hej :)

Wstaję rano, patrzę przez okno a tam... śnieg <3 Mało bo mało, ale zawsze coś :) Od razu naszło mnie na zjedzenie czegoś ciepłego, ale delikatnego. Przypomniałam sobie o kremowej owsiance, na którą przepis znalazłam na wspaniałym blogu Oli . Wybór okazał się strzałem w dziesiątkę. Zmielone płatki owsiane i otręby nadały owsiance cudowną konsystencję. Poza tym dodałam budyń waniliowy, który jeszcze bardziej zagęścił i udelikatnił moje śniadanko. Na pewno nie raz powrócę do takiej wersji :) No i mandarynka... jedyne co się nasuwa to "coraz bliżej Święta" <3

Kremowo-budyniowa owsianka z jabłkiem, jogurtem naturalnym, orzechami i rodzynkami 
+ mandarynka + herbata o smaku jabłka z cynamonem

Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.